נשיא ריבר: "נדבר עם ריאל על פאלסיוס אחרי הליברטדורס"

אסקיאל פאלסיוס
אסקיאל פאלסיוס | Gettyimages

רודולפו ד'אונופריו אישר את התעניינותה של הבלאנקוס בקשר, רגע לפני גמר אליפות דרום אמריקה הערב (22:00, ספורט1). סולארי צפוי להישאר עד סוף העונה אם ינצח את ויגו, ספק באשר לשיתופו של קרבחאל

(גודל טקסט)

בעוד דרום אמריקה מתכוננת לגמר גביע הליברטדורס בין ריבר פלייט לבוקה ג'וניורס שיערך הערב (שבת, 22:00, שידור ישיר בספורט), נשיא ריבר פלייט, רודולפו ד'אונופריו, התראיין לכלי התקשורת בארצו וסיפר על ההתעניינות של ריאל מדריד בשחקן הקבוצה, אסקיאל פאלסיוס. הנשיא אמר שהמו"מ על השחקן יחל רק ששני משחקי הגמר הסתיימו ב-24 לנובמבר: "ממה שאני שומע על ההתעניינות בפאלסיוס מקבוצות שונות, הוא ישחק כנראה באירופה בעונה הבאה".

הנשיא טען שריאל מדריד יצרה קשר עם חבר הנהלת הקבוצה ושחקן העבר, אנצו פראנצ'סקולי. לפי הדיווח, אלופת אירופה תשלם על הקשר 20 מיליון יורו, שהם קצת יותר מסעיף השחרור שלו בקבוצה. סוכנו רנטו קורסי אישר לפני כן ל"מארקה" שהשחקן עשוי לשחק עונה הבאה בריאל מדריד.

הבלאנקוס ישחקו מחר בבליידוס מול סלטה ויגו (21:45) במשחק חוץ קשה, שיהיה למעשה משחקו האחרון של סנטיאגו סולארי כמאמנה הזמני של הקבוצה, כשארחי המשחק צפויה הנהלת הקבוצה להודיע אם המאמן נשאר באופן קבוע או שימונה מאמן אחר במקומו, עקב חוקי ההתאחדות שלא מתירים למאמן זמני לעבוד יותר משבועיים. המאזן שלו כרגע הוא שלושה ניצחונות בשלושה משחקים, והפרש שערים של 0:11. מאזן שהושג גם ב-1957 על ידי הארגנטיני קרניגליה. רק ב-1928, הציגה הקבוצה הקבוצה חוזה אנחל ברנדו מאזן טוב יותר של 0:15 בשלושת המשחקים הראשונים תחת המאמן החדש.


סולארי. אם ינצח את ויגו, צפוי להישאר עד סוף העונה (AFP)

במקרה של הפסד ליגה נוסף, עשויים במדריד לחפש מאמן אחר. אם זה יקרה, סולארי יהיה המאמן עם מספר המשחקים השני הכי מועט שניהל משחקים בריאל מדריד עם שלושה. רק פבלו הרננדס מקדים אותו עם אחד מ-1942.

ריאל מדריד תשחק בפעם ה-60 מול סלטה ויגו בחוץ, והיא עם מאזן של 27 נצחונות, 19 הפסדים ו-14 תוצאות תיקו. מאזן די צמוד שמראה עד כמה הבלאנקוס מתקשים מול התכולים. מהסגל ייעדרו מרסלו, רפאל וראן, חסוס ואייחו ומריאנו הפצועים. דני קרבחאל התאמן לראשונה עם הקבוצה אבל ספק אם יצטרף לסגל. לפי הסטטיסטיקה בלבד, הבלאנקוס הרבה יותר אפקטיביים תחת סולארי עם ממוצע של שער כל 4.7 בעיטות למסגרת, לעומת שער כל 13 אצל ז'ולן לופטגי.

מי שדווקא נדחק מהרוטציה תחת הארגנטינאי הוא איסקו, ששיחק עד כה 51 דקות בשלושת המשחקים של סולארי כמאמן. ההפתעה הטובה היא המגן השמאלי סרחיו רגילון שהיה אחד הבולטים בניצחון על ויקטוריה פלזן 0:5 בליגת האלופות. לפי "מארקה" הכדורגלן סבל יום לפני המשחק מהקאות, התייבשות ובאופן רגיל לא היה משחק, אבל בגלל שאין לריאל מדריד אין נכון לעכשיו אלטרנטיבה בעמדה זו, הוא עלה לשחק.


איסקו. איבד ממקומו (AFP)

בתוך כך, מי שעוד התייחס לסגל של הבלאנקוס הוא מאמן נבחרת ברזיל צ'יצ'ה, שדיבר על שני הברזילאים שרכשה הקבוצה, ויניסיוס ג'וניור שעשוי לקבל דקות משחק בויגו ורודריגו שיגיע בינואר. שניהם עלו יחד 85 מיליון יורו: "לויניסיוס יש יכולת בלתי רגילה למשוך את המדיה כי הוא בחור פשוט, אבל מרתק את העיתונאים". על רודריגו אמר צ'יצ'ה שהוא יותר בשל מויניסיוס, על אף שהוא צעיר ממנו בחצי שנה.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי