סוארס דורש רצינות מדמבלה. קוטיניו יהיה כשיר לאתלטיקו

לואיס סוארס, עוסמאן דמבלה
לואיס סוארס, עוסמאן דמבלה | Gettyimages

החלוץ האורגוואי התייחס למעמדו של הצרפתי הצעיר שעדיין לא מציג את היכולת לה ציפו. הקשר הברזילאי חוזר לסגל לקראת אתלטיקו בשבת. בברצלונה כבר עובדים לקראת החלון בקיץ, כשראביו עשוי להגיע

(גודל טקסט)
אתמול (שני) פורסם כי ברצלונה הציבה אולטימטום בפני עוסמאן דמבלה: יישור קו מקצועי, התנהגותי וספורטיבי עם הקבוצה, אחרת היא תמכור אותו בקיץ. שחקני בארסה לא אוהבים את התנהגותו של הכישרון הצעיר, לפיה הוא מסתובב רק עם הצרפתים, לא טורח ללמוד את השפה ולא מתערבב בחדר ההלבשה. האזהרה הברורה שהוא חייב להשתנות באה הפעם מכיוונו של לואיס סוארס, שאומנם דיבר הגן על החלוץ אבל גם הדגיש כי הוא חייב להראות שיפור.


סוארס טען שאין לדמבלה בעיות להשתלב בחדר ההלבשה בגלל שיש לו יחסים טובים עם החברים והוא נראה מאושר, אבל הוא לא ממש מבין היכן הוא נמצא: "עוסמאן בעצמו יודע שלשחק כדורגל זו זכות והוא נמצא במקום בו כל שחקן היה רוצה להיות. הוא צריך להיות יותר מפוקס במה שהוא עושה". עוד הדגיש האורוגוואי: "דמבלה צעיר מאוד ויש סביבו הרבה שחקנים שהוא יכול ללמוד מהם מקצוענות מה היא".


חלוץ נבחרת אורוגוואי לא מטיל ספק ביכולות של הצרפתי: "הזמן יעזור לו להמשיך ללמוד והוא צריך ביטחון שהוא יכול להצליח בברצלונה בעתיד. מגיע לו להיות בקבוצה הזאת". ג'רארד פיקה התייחס גם הוא לסוגייה: "אנחנו צריכים לדאוג לכך שהוא יחווה כדורגל 24 שעות ביממה. גם אנחנו היינו צעירים ועשינו טעויות, ולמדנו מהגדולים מאיתנו".



סוארס עם דמבלה. מסר ברור לצרפתי (Gettyimages)


בברצלונה היו מודאגים ממצבת השחקנים לקראת המשחק בשבת נגד אתלטיקו מדריד ב"וונדה מטרופוליטנו", איבן ראקיטיץ' ימשיך להעדר. פיליפה קוטיניו שהיה בספק גדול, התאמן היום לראשונה לאחר שבועיים של פציעה, ולפי הדיווחים יהיה כשיר למשחק נגד הקולצ'ונרוס. כזכור, הברזילאי נפצע במשחק נגד אינטר והחמיץ את בטיס, והחזרה שלו היא חדשה מצויינת עבור ארנסטו ואלוורדה, שמוביל את הליגה בפער של נקודה בלבד מעל סביליה, אתלטיקו ודפורטיבו אלאבס.


באשר לרכש, ב"מונדו דפורטיבו" פורסם כי אדריאן ראביו הסכים להגיע לברצלונה בקיץ הקרוב. מו"מ ראשוני בין השחקן לקבוצה כבר החל, אבל הסכם יוכל להיסגר רק בינואר. המנהל הטכני אריק אבידל והמנהל הספורטיבי פפ סגורה אמורים לנסוע לפאריס לשיחות עם הקשר.

 

"RABIOT WANTS TO COME"

Rabiot has told Barça that his priority is to join the club. Although there is no agreement, he would arrive for free on July 1st #fcblivepic.twitter.com/V7cIWrfB0e

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) 20 בנובמבר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי