ויניסיוס ג'וניור: "בקרוב אתן לריאל מדריד את מה שציפתה ממני"

ויניסיוס ג'וניור
ויניסיוס ג'וניור | AFP

הברזילאי הצעיר של אלופת אירופה, שנשאר בין חמשת המועמדים האחרונים לזכייה ב"גולדן בוי", התראיין בארצו: "ההתאקלמות שלי מהירה מהצפוי בזכות קאסמירו ומרסלו". חאמס יחזור כבר בינואר?

(גודל טקסט)

ליגת האומות הסתיימה ובאירופה כבר חוזרים לשגרה. ויניסיוס ג'וניור ינסה להמשיך ביכולת הטובה שלו גם במשחקים הקרובים של ריאל מדריד, שתצא לשני משחקי חוץ, אייבר בליגה בשבת ורומא באולימפיקו במסגרת ליגת האלופות בשלישי. אלה יהיו גם המשחקים הראשונים של המאמן סנטיאגו סולארי כמאמן הקבוע של הקבוצה אחרי שחתם על חוזה עד 2021.

העיתון "אס" פרסם ראיון עם ויניסיוס ג'וניור, שדיבר בברזיל על ההתאקלמות והציפיות: "בקרוב אספק לריאל מדריד את מה שהיא ציפתה ממני כשרכשה אותי. ההתאקלמות שלי מהירה מהצפוי בזכות קאסמירו ומרסלו הברזילאים שעוזרים לי". על תחילת הקריירה בריאל אמר: "אף אחד מאיתנו, כולל אני ומשפחתי, לא ציפה שההשתלבות שלי בקבוצה תהיה כל כך מהירה. אנשים ידעו שאני מגיע לספרד כדי להתאקלם בשנה הראשונה, אבל ההתאקלמות הייתה מהירה מהצפוי. התחלתי בקסטייה ועכשיו יש לי יותר דקות משחק בקבוצה הראשונה. אני מאושר שהתחלתי טוב וניצלתי את ההזדמנויות שהיו לי עד כה. לשחק בקסטייה עוזר לי להתאים את עצמי יותר לאווירה ולסגנון המשחק בספרד. באירופה הכדורגל פשוט שונה. השחקנים של קסטייה עוזרים לי המון ובזכותם אני יכול לשחק גם ברמות הגבוהות יותר".

מעמדו שהשתפר אצל המאמן סנטיאגו סולארי, שמזמן אותו תמיד לקבוצה הראשונה: "מאז שסולארי מונה הוא תמיד קרא לי לסגל הראשון. אני משחק יותר וכבשתי שער בכורה. לא הייתי אומר שהיחסים שלי עם סולארי טובים יותר מאשר עם ז'ולן לופטגי, גם הוא נתן לי צ'אנס והרבה חופש. במועדון הזה יש אנשים נפלאים שתמיד דואגים לך להכל. מה שאני צריך זה לשחק כדורגל. המשפחה שלי דואגת לכל שאר הדברים. אני רק רוצה לתת אושר לאוהדים".

ההתאמות בקבוצה בה צריך משמעת: "אני מנסה לשלב ורוצה כל הזמן להתקדם, אבל בלי לאבד את הנתונים הטבעיים שלי ככדורגלן ברזילאי. מרסלו וקאסמירו אומרים לי כל הזמן לשחק כמו בפלמנגו. בקרוב אתן לריאל מדריד ולקהל את מה שמצפים ממני". בנוסף התייחס הכוכב הצעיר גם לנבחרת ברזיל עד גיל 20 בה משחק גם חברו רודריגו, שנרכש אף הוא על ידי אלופת אירופה: "הרמה בנבחרת גבוהה מאוד, אנחנו יכולים לזכות באליפות דרום אמריקה ובגביע העולמי".


וינסיוס ג'וניור. פורח תחת סולארי (Gettyimages)

ויניסיוס ג'וניור אגב, נותר בין חמשת המועמדים האחרונים לזכות בפרס ה"גולדן בוי" של העיתון האיטלקי "טוטוספורט". הארבעה הנוספים הם מתיאס דה ליכט (אייאקס), ג'סטין קלייברט (אייקס/רומא), טרנט אלכסנדר-ארנולד (ליברפול) ופטריק קוטרונה (מילאן).

בתוך כך פורסם ב"אס" כי חאמס רודריגס, קשרה המושאל של ריאל מדריד לבאיירן יחזור לבלאנקוס. הסביבה הקרובה של הקולומביאני נגד מאמנו ניקו קובאץ', בטענה שהוא לא מבין עד כמה נשמה יש לקשר והוא רוצה לעשות ממנו אצן במקום שחקן. מלבד ריאל מדריד, האופציות הן יובנטוס, מנצ'סטר יונייטד ומילאן. לפי הדיווחים, באיירן כבר החליטה שלא לממש את האופציה לרכישתו של השחקן והוא לא שולל חזרה למדריד בינואר. אלופת גרמניה רוצה לשמור עליו עד סוף העונה, אבל היחסים שלו עם המאמן מוגדרים כבלתי נסבלים. אם יחזור לריאל, יוכל לפי החוקים החדשים לשחק איתה בליגת אלופות. בעיתון נכתב כי סולארי רואה בעין יפה אפשרות שרודריגס יחזור ולפחות לפי האתר "טרנספרמרקט", הערך של חאמס עלה מאז עבר לבאיירן מינכן מ-60 ל-80 מיליון יורו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי