0:1 ללגאנס על אלאבס, ליון עלתה זמנית למקום השני

שחקני ליון חוגגים
שחקני ליון חוגגים | AFP

קרב הקצוות בספרד הוכרע בניצחון של הקבוצה מפרברי מדריד משער של יוסף אל נסירי בדקה ה-43, שהעלה את קבוצתו מעל לקו האדום. דפאיי בישל לג'ייסון דניייר את שער הניצחון ב-0:1 על סנט אטיין

קבוצות: ליון לגאנס
(גודל טקסט)

אמנם האקשן יתחיל מחר, אך כבר הערב נפתחו מחזורי המשחקים במיטה הליגות הבכירות באירופה עם שני ניצחונות 0:1 של לגאנס על סביליה בקרב קצוות בספרד ושל ליון על סנט אטיין, שהעלה את הלבנים למקום השני.

לגאנס – אלאבס 0:1
משחק הקצוות בספרד הפגיש בין הפתעת העונה עד כה, אלאבס המרעננת שנמצאת במקום הרביעי, לבין לגאנס שנמצאת מתחת לקום האדום עם 10 נקודות במאזנה.

בחצי הראשון הפערים בטבלה לה הורגשו על כר הדשא, והמארחים היו מסוכנים יותר ושלטו יותר בכדור. שתי דקות לסיום המחצית, כדור גובה מצד ימין הגיע אל ג'ונתן סילבה שבנגיעה רכה ומדוייקת מהאוויר מצא את יוסף אל נסירי הצעיר שמתוך תיבת החמש בעט פנימה והוריד את קבוצתו ביתרון די מוצדק להפסקה.

גם בחצי השני לגאנס המשיכה להיות מסוכנת יותר, כשההזדמנות הטובה ביותר הגיעה בדקה ה-67 עם הזדמנות של אוסקר שסחט הצלה גדולה מפרננדו פאצ'קו. בסיום, לגאנס משיגה ניצחון מוצדק שמעלה אותה לחוף מבטחים מעל הקו האדום. אלאבס מצדה עלולה לאבד את מקומה היוקרתי בין ארבעת הראשונות.

ליון – סנט אטיין 0:1
נקודה אחת בלבד הפרידה בין שתי הקבוצות טרם המחזור. המארחים ידעו שניצחון יעלה אותם לפחות זמנית למקום השני על חשבון ליל, בדקה ה-62, כוכבם הבלתי מעורער ממפיס דפאיי הרים כדור קרן מדוייק לראשו של ג'ייסון דניייר שנגח בעוצמה פנימה והעלה את קבוצתו ליתרון. בהמשך, האווירה בדרבי החם נתנה את אותותיה כשרפאל הורחק לקראת הסיום בכרטיס אדום. ליון עולה לפחות זמנית למקום השני על חשבון ליל.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי