אוהדי ברצלונה רוצים שרונאלדיניו יחזור, סרג'י רוברטו ייעדר חודש

רונאלדיניו
רונאלדיניו | Gettyimages

אחרי שונדע שראפיניה סיים את העונה, לפי "גול" האוהדים דורשים מההנהלה להחזיר את הברזילאי, אך יותר סביר שהקבוצה תתחזק בינואר או תיתן הזדמנות לאלייה ודניס סוארס. התקשורת הטלאנית מפרגנת לדמבלה

(גודל טקסט)
ברצלונה נמצאת בבעיה לאחר שאתמול (ראשון) נודע שראפיניה קרע את הרצועה הצולבת, כך שייעדר לפחות חצי שנה ולמעשה גמר את העונה. לפי האתר "גול", בארסה יכולה כעת להחתים כל שחקן בשוק שלא נמצא תחת חוזה כדי לחזק את הקבוצה ואוהדים רבים פנו להנהלת ברצלונה והבהירו לה שהחלום שלהם הוא לראות את רונאלדיניו בן ה-38 חוזר לקבוצה לחצי שנה, למרות שכבר למעשה פרש מכדורגל. הברזילאי כזכור שיחק בקבוצה בין 2003 ל-2008 והיה הכוכב הגדול של הבלאוגרנה לפני עידן ליאו מסי ולמרות שהוא לא בכושר, האוהדים חולמים לראות שוב את הכישרון שלו שמופיע מדי פעם במשחקי צדקה בהם הוא לוקח חלק.


עם זאת, אפשרויות סבירות הרבה יותר מצירופו של רונאלדיניו, שמשמש גם היום כשגריר כבור של ברצלונה, הן חיזוק הקבוצה בחלון ההעברות הקרוב בינואר או לתת יותר הזדמנויות דקות משחק לשחקנים כמו קרלס אלנייה שרשם עד כה 22 דקות בליגה ודניס סוארס שלא שותף כלל עד כה. מכה נוספת לבארסה היא שהיא איבדה לחודש את סרג'י רוברטו שנפצע נגד אתלטיקו מדריד. אתמול נערכו לו בדיקות והתברר שהוא יוכל להיות כשיר רק בתחילת ינואר.


יחד עם זאת החלום לראות את רונאלדיניו שהיה הכוכב הגדול של בארסה לפני עידן ליאו מסי ויחד איתו חוזר לקבוצה קיים עדיין בחלומות של אוהדי בארסה. הם מודעים לכך שמבחינת כושר גופני רונאלדיניו עשוי להיות חלוד, אבל לכולם ברור שהכישרון העצום שלו עדיין קיים והוא מוכיח זאת שוב ושוב במשחקי צדקה שונים בהם הוא משחק. רונאלדיניו קשור לברצלונה גם היום מכיוון שהוא שגריר כבוד של הקבוצה. הוא שיחק בקבוצה בשנים 2003 עד 2008.


בתוך כך, עיתוני קטלוניה מדגישים היום את תרומתו של עוסמאן דמבלה לקבוצה עד כה, למרות הידיעות שברצלונה עשויה למכור אותו כדי לממן את החזרת ניימאר לקבוצה. ב"מונדו דפורטיבו" פרגנו לצרפתי בשער עם הכותרת: "דמבלה הקטלני". לפי הסטטיסטיקה, הוא כבש עד כה 7 שערים (5 בליגה) והביא במו ידיו שש נקודות, לקבוצה כאשר ארבעה משעריו היו מכריעים. דמבלה כובש כמעט תמיד ברגעים גורליים ובדקות הסיום, כמו ה-1:1 נגד אתלטיקו מדריד והוא גם הביא תואר אחד לבארסה כאשר כבש בעונה שעברה ב-1:2 על סביליה. עוד נכתב בעיתון שהעונה מדברים על דמבלה בגלל הבעיות שלו מחוץ למגרש, אבל דווקא עליו הוא מכריע משחקים ושחקן חשוב מאוד. בעיתון "ספורט" נכתב שהצרפתי עדיין רחוק משיא יכולתו ולמרות זאת שחקן מאוד מכריע העונה.


"Lethal Dembélé"

Dembélé is the man of decisive goals who has scored 7 and has won 6 points and a title. He's always scored in the second half and on many occasions, in the final minutes of games #fcblivepic.twitter.com/pKzS4qf35v

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) 26 בנובמבר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי