דיווח: איסקו סירב ללחוץ את ידו של סולארי נגד אייבר ונשלח ליציע נגד רומא

סולארי, איסקו, בייל
סולארי, איסקו, בייל | AFP

מאמן ריאל מדריד לא שבע רצון מהתנהגותו של הקשר בהפסד בליגה הספרדית ולכן החליט שלא לשתף אותו במשחק האחרון בליגת האלופות. שחקן נבחרת ספרד עלול לעזוב את הבלאנקוס, מנצ'סטר סיטי ויובנטוס מעוניינות

(גודל טקסט)

ריאל מדריד בצרות עם איסקו וסנטיאגו סולארי וייתכן כי הכוכב עשוי לעזוב למנצ'סטר סיטי או יובנטוס, כך דיווחו הבוקר בעיתוני ספרד ואיטליה. המאמן לא סופר את איסקו מאז הגיע לקבוצה והפך אותו לשחקן מחליף. ב"אס" ו"מארקה" נכתב כי זו גם בעיה גדולה ללואיס אנריקה, מאמן נבחרת ספרד, שהפך את איסקו לשחקן מרכזי שלו ב"לה רוחה".

איסקו מתוסכל מכך שאיבד את מקומו בהרכב ולפי "רדיו קופה" הספרדי, סולארי העניש את איסקו על התנהגותו ושלח אותו ליציע במשחק נגד רומא באלופות בו ניצחה 0:2. אחרי המשחק הוא סירב לענות למה איסקו לא שיחק ואמר: "יש החלטות ספציפיות שצריך לעשות במצבים ספציפיים".

נראה שהמאמן רמז על הסיפור הבא. בסיום המשחק נגד אייבר בו הפסידה ריאל מדריד 3:0 המאמן סולארי עבר בין השחקנים ולחץ יד לכולם במטרה לעודד אותם, אבל הוא היה בהלם כשאיסקו סירב ללחוץ את ידו. הקשר כעס כנראה אחרי שנכנס רק בדקה ה-61 כשאייבר כבר הוליכה 0:3 והיה קשה לשנות את הכיוון של המשחק. לדברי תחנת הרדיו המאמן היה מופתע ומזועזע מהתנהגותו של איסקו וזו כנראה הסיבה שבגללה נשלח ליציע ולא נכלל בטופס של השחקנים למשחק נגד רומא.


מככב בנבחרת אך לא נספר על ידי סולארי. איסקו (AFP)

בתוך כך בעיתון "אס" נטען שאיסקו החליט לעזוב עקרונית והמועמדות לרכוש אותו הן מנצ'סטר סיטי או יובנטוס. "טוטו ספורט" האיטלקי פרסם אף הוא שאיסקו רוצה לעבור ליובנטוס בגלל 'אפקט כריסטיאנו רונאלדו' והריב עם המאמן. באנגליה פורסם שארסנל מעוניינת באיסקו, אבל לא ברור אם יהיה לה סכום כסף מספיק כדי לרכוש אותו. הוא חתום עד 2022 בריאל מדריד.

איסקו מרגיש שסולארי לא בוטח בו אחרי שהגיע למשחק האחרון של ריאל מדריד בליגה כששיחק עם נבחרת ספרד פעמיים מול קרואטיה ובוסניה-הרצוגובינה כשחקן הרכב. ז'ולן לופטגי הפך אותו לשחקן הרכב קבוע (שיחק ב-69 אחוז ממשחקיו) וסולארי החליט להפוך את הכיוון (שותף רק ב-14 אחוז) אולי בגלל שאינו מאמין בכוכב או רצה להראות לכולם מי כאן הבוס. ה"מארקה" ציין שאיסקו היה מעט פצוע לפני המשחק נגד רומא, אבל הוא נבדק והוא היה כשיר למשחק. המאמן סולארי לא טען שהוא פצוע אחרי רומא למרות שהיה יכול להשתמש בכך כתירוץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי