קיילור נבאס מתוסכל: "מאלוף אירופה הפכתי לשחקן ספסל"

קיילור נבאס
קיילור נבאס | AFP

הבלאנקוס ינסו לשכוח מההפסד המביש לאייבר מול ולנסיה, יורנטה צפוי לשמור על מקומו בקישור. השוער התראיין לכלי התקשורת והביע את אכזבתו מהפיחות במעמדו. חוסה גאיה: "יש לי זיכרונות טובים מהמשחקים מולם"

(גודל טקסט)

ריאל מדריד תחזור מחר (שבת) לליגה הספרדית במטרה לחזור למסלול הניצחונות אחרי ההפסד המביך 3:0 לאייבר במחזור האחרון, כשתארח את ולנסיה בסנטיאגו ברנבאו (21:45). למרות הניצחון 0:2 על רומא בליגת האלופות והעפלה לשמינית הגמר במפעל, הלחץ על סנטיאגו סולארי גובר נוכח מאזנה העגום של הבלאנקוס בטבלה. כפי שפורסם, על פי דיווחים בספרד, לארגנטינאי סעיף בחוזה שהוא חייב להשיג לפחות שני תארים העונה כדי להישאר בתפקיד גם אם חוזהו נתחם רשמית עד 2021.

החלק ההגנתי של הבלאנקוס סובל מלא מעט בעיות אשר סולארי מודע אליהם. אלברו אודריוסולה שנפצע במשחק נגד אייבר וסרחיו רגיליון שהיה פצוע באחרונה התאמנו כרגיל ואלה חדשות טובות עבור הקבוצה שתשחק בשבעה משחקים בחודש דצמבר ולשם כך הוא צריך סגל מלא. אודריוסולה מועמד לפתוח כמגן ימני. נאצ'ו וקאסמירו עדיין פצועים, ובשל כך מרקוס יורנטה, שהיה מהמצטיינים בקבוצה מול רומא, עשוי לשמור על מקומו בהרכב מול העטלפים.

מי שעשוי לקבל דקות ראשונות העונה הוא הבלם חסוס ואייחו שהתאושש מפציעה ארוכה וישותף כנראה כמחליף. הסברה היא שסולארי יעלה עם אותם 11 ששיחקו ברומא, מה שאומר שאיסקו ימשיך להיות בחוץ, השאלה היא שוב עם מחוץ לסגל או על הספסל.


איסקו. לא ברור אם ישחק (gettyimages)

ויסנטה דל בוסקה מאמן הבלאנקוס בעבר ונבחרת ספרד, הביע תמיכה בסולארי: "יש לו אופי חזק והוא מוכן מאוד לתפקיד. המרחק בין ריאל מדריד למקום הראשון לא כל כך גדול (6 נקודות מסביליה המוליכה) והכל עוד פתוח".

שוער ריאל מדריד קיילור נבאס, הודה שהוא מתוסכל ממצבו בקבוצה בראיון לתוכנית "אל צ'רינגיטו": "התדרדרתי משלוש זכיות עם הקבוצה בליגת האלופות, לשחקן ספסל". אצל ז'ולן לופטגי הוא שיחק בליגת האלופות וטיבו קורטואה שיחק בליגה, אבל סולארי החליט לתת לקורטואה לשחק כשוער ראשון בכל המפעלים למעט גביע המלך. נבאס השלים רק משחק אחד בגביע המלך מול מלייה.

היריבה ולנסיה לא מגלה יכולת טובה העונה והיא מדורגת במקום ה-11, אבל יודעים שזו ההזדמנות שלהם לחולל סנסציה. המגן והקפטן חוסה גאיה אמר ל"אס": "ריאל מדריד לא במצב טוב העונה ואנחנו צריכים לנצל זאת. יש לי זיכרונות טובים ככדורגלן ממפגשים עם ריאל מדריד. ניצחנו אותם במסטאיה 1:2 כמה פעמים בעונות האחרונות. קשה להבין את הקבוצה הזאת העונה. הם ספגו שלושה שערים מאייבר ואז מנצחים ברומא. אנחנו צריכים לחשוב שהם קבוצה טובה ולנסות לנצח אותם בנשק שלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי