מסי: "המוטיבציה שלי פשוט גדולה יותר בכל שנה"

ליאו מסי
ליאו מסי | Gettyimages

קפטן ברצלונה התראיין בספרד ואמר: משחק תמיד כדי לנצח, הקבוצה גדולה מכל שחקן". ואלוורדה החמיא לדמבלה אחרי ה-0:2 על ויאריאל: " שיחק כדורגל מצוין. מקווים שימשיך ככה". אלניה שכבש: "הגשמתי חלום"

קבוצות: ויאריאל
(גודל טקסט)
ברצלונה ניצחה אמש (ראשון) את ויאריאל 0:2 וחזרה למקום המוכר לה היטב בפסגת "לה ליגה", זאת לאחר שניצלה את התיקו 1:1 של סביליה עם דפורטיבו אלאבס. בעיתון "מונדו דפורטיבו" נכתב: "המוליכה חזרה", בנוסף צוינו קרלס אלניה שכבש את שער הבכורה שלו במשחקו השני בבארסה העונה, ג'רארד פיקה ועוסמאן דמבלה עליו נכתב: "הוא הציג את הגרסה הכי טובה שלו בברצלונה". העיתון "ספורט" ציין: "ההובלה תוצרת לה מאסיה", כשהכוונה היא ששחקני הבית של בארסה הצטיינו כמו פיקה ואלניה שכבשו.


אלניה נכנס רק בדקה ה-70 במקום ארתורו וידאל, מה שגרם לשריקות בוז של אוהדי ברצלונה למאמן ארנסטו ואלוורדה. האוהדים סברו שווידאל שיחק טוב ולא הבינו למה הוחלף. ואלוורדה אמר בסיום: "השער של אלניה היה פרס עבורו. הוא הגיע לקבוצה הראשונה אחרי עבודה קשה". על דמבלה אמר המאמן: "הוא שיחק משחק גדול והיה מהמצטיינים במגרש. הוא היה מעולה בכל המדדים ואנחנו רק רוצים שזה יימשך. הוא היה עייף מאוד בסיום אחרי כל המאמץ שעשה".


ב"מארקה" נכתב שדמבלה מגלה כעת יכולת טובה אחרי שרק לפני שבועיים שקלו בברצלונה למכור אותו: "השחקנים וצוות האימון ניערו אותו טוב, משכו לו באוזניים ואמרו לו 'נו, נו, נו'. השאלה הייתה איך יגיב והוא הגיב בצורה החיונית", נכתב בעיתון. פיקה, וידאל ודמבלה קיבלו את הציון 8 ב"ספורט" וליאו מסי 7. על היכולת הפחות טובה של פיליפה קוטיניו אמר ואלוורדה: "הוא חזר מפציעה, אבל שיחק בשני המשחקים האחרונים נגד אינטר ו-ויאריאל. נגד אינטר היה מצוין. יש לנו סבלנות ואנחנו רוצים לראות את המיטב שלו".


"THE LEADER RETURNS" #fcblivepic.twitter.com/GcKUJyFWN9

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) 3 בדצמבר 2018

זו כבר העונה השנייה שאלניה בן ה-20 מנסה להשתלב בקבוצה הבוגרת אחרי ששיחק עד כה בברצלונה ב', ולאחר המשחק אמר: "לכבוש בקאמפ נואו זה חלום שהתגשם עבורי. ליאו מסי מסר לי את הכדור למקום בו אוכל לכבוש. אני מאושר מאיך שהדברים הסתדרו. ויאריאל הייתה קצת יותר טובה במחצית השנייה, אבל הצלחנו לחזור ולכבוש את השני ואחר כך כבר היינו טובים יותר".


שחקני ברצלונה לבשו חולצות עליהן נכתב: "הרבה כח לראפיניה" שגמר את העונה. רק 73,003 צופים הגיעו למשחק, המאזן הביתי השלישי הכי גרוע של ברצלונה העונה. ברדיו "קאדנה סר" פורסם כי ברצלונה הצטרפה לארסנל, מנצ'סטר יונייטד ובאיירן מינכן שרוצות לרכוש את הכוכב הצעיר של בורוסיה דורטמונד ג'יידון סאנצ'ו האנגלי שמרשים בבונדסליגה, והיא תנסה לעשות זאת בקיץ הקרוב.


"LEADERSHIP MADE IN MASIA" #fcblivepic.twitter.com/rLR7MFSsp8

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) 3 בדצמבר 2018

בתוך כך, ליאו מסי התראיין לאתר חדש בשם "אוטרו" והדגיש כי המוטיבציה והשאיפות שלו בכל שנה גדלות יותר ויותר: "אני לא אוהב להפסיד ואני משחק תמיד כדי לנצח", אך יחד עם זאת הדגיש: "הקבוצה היא מעל לכל שחקן וקבוצות גדולות שמגיעות להישגים גדולים עושות זאת רק באמצעות משחק קבוצתי טוב. כולם חשובים בכל קבוצה". על שאיפות ברצלונה העונה אמר הקפטן: "בכל פעם שאני מתחיל עונה חדשה, אני מנסה לשפר את עצמי ואת הקבוצה. אנחנו רוצים לזכות בכל תואר ותחרות בה אנחנו משחקים. זה מה שנדרש במועדון כמו ברצלונה. זו המשמעות של לשחק בברצלונה. המוטיבציה שלי פשוט גדולה יותר בכל שנה".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי