סימאונה על כדור הזהב: "וראן וגריזמן היו טובים יותר"

דייגו סימאונה
דייגו סימאונה | צילום: GETTY

מנג'ר אתלטיקו מדריד התייחס לטקס במסע"ת לקראת סנט אנדראו: "אני מברך את מודריץ', אבל היו שחקנים ראויים ממנו השנה". וגם: ברצלונה וסביליה רוצות לעלות שלב בגביע המלך (החל מ-20:30 ישיר בספורט3)

(גודל טקסט)
מחר (רביעי) יימשכו משחקי גביע המלך הספרדי בשלב 32 הגדולות כאשר אתלטיקו מדריד וברצלונה אמורות להמשיך לשלב הבא אחרי ניצחונות במשחקים הראשונים ואילו סביליה נמצאת קצת בלחץ נגד ויאנובסה איתה סיימה ב-0:0 במשחק הראשון בחוץ.


אתלטיקו מדריד – סנט אנדראו (20:30, שידור ישיר בספורט3)
במשחק הראשון ניצחה אתלטיקו מדריד 0:1 בלבד והמאמן דייגו סימאונה קיים מסיבת עיתונאים לקראת המשחק והתייחס בראש ובראשונה לטקס הענקת "כדור הזהב" והודה שהוא לא אוהד גדול של טקסי הפרסים בכדורגל. "אתם העיתונאים גורמים לי לצחוק כי אתם יודעים כבר מה אני חושב על הפרסים האלה והאם יש לשחקני אתלטיקו מדריד סיכוי לקבל את הפרס. תראו את טיבו קורטואה למשל. הוא היה שוער שלנו, אבל רק כשהלך לריאל מדריד קיבל את התואר 'שוער השנה'. כשהוא היה אצלנו שוער השנה היה קיילור נבאס ששיחק בלבאנטה ולמה? כי הרבה יותר קשה לשחק עבור אתלטיקו מדריד כי אצלנו הסיפור תמיד הוא לעבוד קשה ולספק תוצרת". על העובדה שאנטואן גרייזמן לא זכה בתואר אמר: "אגיד לכם מה אמרתי לו. אמרתי לו שיהיה מרוצה ממה שזכה השנה וזה הגביע העולמי שהוא התואר שהכי קשה לזכות בו. אחרי זה כל אחד יכול לבחור לעצמו איזה שחקן הוא חושב היה הכי טוב העונה. אני מברך את לוקה מודריץ' כי אני חושב שהייתה לו עונה טובה, אבל עבורי הכי טובים היו רפאל וראן ואנטואן גריזמן".



ייעדר עד חודש מרץ. דייגו קוסטה (Gettyimages)


בנושא המקצועי הקולצ'ונרוס יאלצו להתמודד ללא דייגו קוסטה עד חודש מרץ לאחר שהחלוץ החליט לעבור ניתוח בעצת הצוות הרפואי. סימאונה אמר על כך: "הוא ניסה זמן רב לשחק פצוע והיה לו קשה להתמודד עם הכאבים. אני מעדיף שהתאושש מהפציעה ויהיה כשיר במאת האחוזים כדי שיוכל להביא לנו תוספת גדולה בשליש האחרון של העונה. אנחנו זקוקים לו בשיאו". לגבי הרכש אמר בינואר אמר: "עדיין לא דיברנו על רכש בינואר. נסתכל על פתרונות כדי לאפשר לנו להתמודד בכל התחרויות. יש לנו אופציה לרכוש חלוץ, אבל נראה". הבלם חוסה חימנס עשוי לחזור לשחק לראשונה מאז נפצע נגד דורטמונד בליגת האלופות. בנוסף גם הפורטוגלי ג'לסון מרטינס צפוי לשחק אחרי שלא שכנע עדיין העונה וגם ניקולה קאליניץ' שעוד לא כבש העונה בליגה ינסה להרשים את צ'ולו.


ברצלונה – קולטורל לאונסה (22:30, שידור ישיר בספורט3)
למרות ברצלונה ניצחה במשחק הראשון רק 0:1 בחוץ משער של קלמון לנגלה בדקה ה-90, זו תהיה סנסציה ענקית אם תודח מהמפעל מחר בגומלין. בארסה סובלת מפציעות רבות כשראפיניה, סמואל אומטיטי ולואיס סוארס ייעדרו המהמשחק. ראפיניה נותח היום בברכו בעקבות הקרע ברצועה הצולבת וייעדר כחצי שנה.


עוסמאן דמבלה הציג משחק גדול במשחק הראשון מול לאונסה ועשוי לעלות גם מחר בהרכב. לפי החוקה של הגביע ארנסטו ואלוורדה יכול לשלב רק ארבעה שחקנים מהקבוצה השנייה של המועדון. בעיתון "בולה" הפורטוגלי פורסם כי סקאוטים של בארסה בדקו את הבלם של פורטו אדר מיליאטו במשחק נגד בואבישטה. חוזהו יסתיים ב-2023 והשווי שלו מוערך ב-20 מיליון יורו.


[Sport] | Porto's Éder Militao is being watched by FC Barcelona

The left back, who can also play at centre back, is 20 years old and has a contract at the Portuguese giants until 2023. pic.twitter.com/UJqSKhRpFo

— BarcaTimes (@BarcaTimes) December 3, 2018


סביליה – ויאנובסה (21:30)
סביליה החמיצה הזדמנות להישאר במקום הראשון אחרי 1:1 נגד אלאבס וירדה אחרי מחזור אחד למקום השני וכעת היא חוששת להיות מודחת מהגביע אחרי שסיימה בתיקו 0:0 במשחק הראשון בגביע נגד ויאנובסה. פאבלו מאצ'ין מאמן סביליה אמר: "כל מה שאנחנו רוצים זה לשחק בליגת האלופות שנה הבאה. יש לנו הרבה פצועים (האחרון שנפצע הוא אלייש וידאל), אבל אנחנו רוצים להחזיק מעמד עד ינואר בו נוכל לחזק את הקבוצה". על 'כדור הזהב' אמר המאמן המצליח שהדריך בעונה שעברה את ג'ירונה: "עבורי לוקה מודריץ' הוא לא השחקן הכי טוב העונה. לדעתי ליאו מסי הוא צעד אחד לפני הקרואטי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי