מלקום נפצע, ואלוורדה: "מאחל לפוץ' שזה רק הצעד הראשון"

מלקום
מלקום | Gettyimages

מאמן ברצלונה החמיא לצעירים שזכו להזדמנות נדירה ב-1:4 על לאונסה בדרך לשמינית גמר גביע המלך: "מקווה שהם ישחקו עוד הרבה". מלקום שכבש ייעדר כשבועיים, הקשר הצעיר שבישל הוסיף: "תתארו לכם כמה התרגשתי"

(גודל טקסט)
ברצלונה נתנה הופעה נוספת שמראה כי לדור החדש שמתחנך בלה מאסיה יש עתיד, כשרשמה אתמול (רביעי) 1:4 ביתי על קולטורל לאונסה בגומלין שלב 32 האחרונות בגביע המלך אחרי ה-0:1 במפגש הראשון. בבוקר שאחרי בעיקר מתמקדים במי שנראה ככוכב הבא, ריקי פוץ' שערך בכורה מוצלחת במיוחד.


היה זה ניצחון 17 מתוך 18 משחקי בית של ברצלונה בגביע המלך" והוא הושג די בקלות, אך החדשות הרעות היו שמלקום שכבש שער, נקע את קרסול ימין. הברזילאי עוד ניסה להמשיך לשחק, אבל הצוות הרפואי הכריח אותו לרדת מהמגרש והוא מירר בבכי. היום הקשר עבר בדיקות מקיפות שקבעו כי הוא ייעדר רק כשבועיים ימים.


זה היה פסטיבל לשחקנים צעירים כמו ריקי פוץ' בן ה-19, שבישל שער ונחשב לדעת רבים בתור אחד מכוכבי העתיד של ברצלונה, כמו גם חואן ברנרדיס, אוריול בוסקטס וחואן מירנדה. ארנסטו ואלוורדה אמר בסיום: "זה היה מבחן גדול לשחקני ברצלונה ב' והם נענו לו בצורה הכי טובה. אני מקווה שהם יזכו לשחק עוד הרבה משחקים בקאמפ נואו. מאחל לפוץ' שזה יהיה רק צעד ראשון בקריירה ארוכה בברצלונה. תכננתי לתת לו דקות והדרכתי אותו לפני שנכנס. הוא שיחק עם הוראה של חופש פעולה בקישור והוכיח את עצמו".


דניס סוארס שכבש צמד: "אני יכול לברך את פוץ' על הבכורה שלו. חשוב שנעודד אותו משום שיש לו את כל האיכויות לשחק בקבוצה הראשונה. אנחנו צריכים להאמין בשחקנים שבאים מלה מאסיה. הייתי מרוצה מהמשחק והשערים שלי". ריקי פוץ' אמר: "הגעתי למגרש הזה בפעם הראשונה כשהייתי בן שלוש ומאז אני אוהד של בארסה, תארו לכם כמה התרגשתי".


NICE PASS, KID! Barça's 19-year-old midfielder Riqui Puig — who's making his official debut tonight — got his first career assist on Denis's goal a few minutes ago! pic.twitter.com/orGnd0X2iw

— FC Barcelona (@FCBarcelona) 5 בדצמבר 2018


כמובן שגם שאר הצעירים התרגשו שקיבלו הזדמנות. המגן השמאלי חואן מירנדה בן ה-18: "אסיר תודה לוואלוורדה שנתן לשחק, הרגשתי כמו ילד קטן, אני לא מתבלבל ומודע לכך שהקבוצה שלי היא ברצלונה ב". שחקן מוכשר נוסף שישחק הוא אוריול בוסקטס, שנחשב ליורש של סרחיו בוסקטס (אין קשר משפחתי) אמר: "הייתה לי עונה לא קלה אחרי הפציעה, אבל זה נגמר טוב. ללא ספק בלה מאסיה יש המון כשרונות ואנחנו משחקים באותו סגנון שנים, ויש הבנה בין הצעירים לוותיקים כי זו אותה פילוסופיה". 


ב"מונדו דפורטיבו" כינו את המשחק "גביע הפרידה" לאחר שהשבוע מת נשיא הקבוצה לשעבר לואיס נונייס, מי שהעלה את הבלאוגרנה לגדולה בימי יוהאן קרויף, ו-76 אלף צופים הגיעו לקאמפ נואו נגד יריבה מהליגה השלישית רק כדי לתת כבוד לנשיא שמת בגיל 87. 



מלקום. ייעדר כשבועיים (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי