בספרד החמיאו: "איסקו ואסנסיו קיבלו נקודות זכות אצל סולארי"

איסקו
איסקו | Gettyimages

בצל הביקורת על יכולתם בתקופה האחרונה, השניים כבשו צמד כל אחד ב-1:6 על מלייה בתקווה לצאת לדרך חדשה. סולארי: "שמח בשביל איסקו". וינסיוס שכבש חגג את השער בריקוד והקדיש אותו לקאסמירו. צפו בתקציר

(גודל טקסט)
מאז התבוסה לאייבר, סנטיאגו סולארי וריאל מדריד רשמו אתמול (חמישי) ניצחון שלישי ברציפות בכל המסגרות כשהביסו בגומלין של שלב 32 הגדולות בגביע הספרדי את מלייה 1:6 (1:10 בסיכום שני המשחקים). עד כה, מאזנו של הארגנטינאי על הקווים עומד על הפסד אחד בלבד בשמונה משחקים, מאזן לא רע בכלל למאמן שאמור היה להיות זמני.



איסקו שרשם בכורה בהרכב בעידן סולארי ולראשונה בחייו עם סרט הקפטן על הזרוע, הבקיע צמד כמו גם חברו הטוב מרקו אסנסיו, כששניהם ספגו לא מבעט ביקורות על יכולותיהם לאחרונה. בעיתון "אס" החמיאו לסולארי, כשכתב שעד כה כבר 13 שחקנים כבשו תחתיו 25 שערים בשמונה משחקים בלבד, בעוד שאצל ז'ולן לופטגי הובקעו ב-14 משחקים 21 שערים בלבד, שהתחלקו בין שמונה שחקנים.


ב"מארקה" נכתב שאיסקו ואסנסיו הראו לסולארי את הערך האמיתי שלהם לקבוצה והוענקו להם הציונים הגבוהים במשחק – 3 כוכבים. בשער העיתון נכתב שהם זכו בנקודות זכות אצל המאמן :"בעבר שני השחקנים האלה עשו הכל בריאל מדריד ואיבדו אצל סולארי מניות, בעיקר איסקו. לא ברור אם איסקו ישחק במשחק הליגה הבא מול הואסקה וגם מלייה היא לא מדד, אבל חודשיים אחרי בואו של סולארי השניים הוכיחו שלא שכחו איך לשחק. אסנסיו כבש שלושה שערים ובישל שלושה בשני המשחקים נגד מלייה".


#LaPortada Isco y Asensio ganan puntos ️ pic.twitter.com/J9Ss2KNDlZ

— MARCA (@marca) 6 בדצמבר 2018

סולארי שמחא כפיים לשער הראשון של איסקו בבעיטה מ-25 מטר אמר בסיום: "אני שמח בשביל איסקו. הצטערתי שלא כבש במחצית הראשונה כי זה היה יכול להיות שער ענק. אני מרוצה גם עבור אסנסיו ו-ויניסיוס ג'וניור שכבשו. המשחק איפשר לנו לשתף כמה שחקנים מקסטייה. ברכותי לאלברו פידאלגו (קשר) ופרנסיסקו גרסיה ופראן גרסיה (מגן) שעשו את הבכורה בקבוצה הראשונה. אני מרוצה מהוותיקים ומהצעירים. מלייה לא קבוצה חלשה, הוא מדורגת ראשונה במחוז שלה בליגה השלישית".


ויניסיוס ג'וניור עשה היסטוריה כשכבש את השער הראשון שלו בסנטיאגו ברנבאו, כאשר הקודם שלו היה למעשה חצי עצמי. הוא חגג את השער בריקוד ואמר בסיום: "ככה זה אצלנו בברזיל. אנחנו אנשים שמחים. התערבתי עם קאסמירו שאכבוש והוא הבטיח לשלם לי על משהו". הברזילאי שמח לראות ביציע את חברו לנבחרת הצעירה של ברזיל וחלוץ סנטוס, רודריגו גואס, שבא לבקר ואמר שיצטרף לריאל מדריד רק בחודש יולי. "הוא חבר טוב שלי בנבחרת", אמר ויניסיוס. "הוא שחקן גדול שכובש שערים ובטוח שיהיה מרוצה כאן בריאל מדריד".

Congratulations to @Frangarcia_11 and @Alvaro10fidalgo on making their official first-team debuts! Well played, guys! #HalaMadridpic.twitter.com/Y467DiABp8

— Real Madrid C.F. (@realmadriden) 6 בדצמבר 2018

דני סבאיוס
ששיחק לא מעט תחת לופטגי ומקבל קרדיט רב גם מסולארי, נכנס במחצית אמר: "אני מאושר שאני מקבל דקות משחק, מה שלא קיבלתי בשנה שעברה. המטרה הייתה לעלות לשמינית הגמר ועמדנו בה בצורה מרשימה. יש לנו סגל של 24 שחקנים וקשה לקבל דקות". לעומתו, החלוץ מריאנו דיאס ממשיך לסבול מחוסר מזל. אתמול הוא אומנם פתח בהרכב, אבל לא הצליח לכבוש ואף נפצע בשריר, מה שגרם לו לנטוש את המשחק בדקה ה-82 והבלאנקוס שיחקו עד שריקת הסיום בעשרה שחקנים לאחר שביצעו את החילופים קודם לכן.


לפי פרסום במקדוניה ובעיתון "אס", ריאל מדריד ממשיכה לחפש שחקנים צעירים מוכשרים ועל הכוונת נמצא כעת אליף אלמס, קשר בן 19 המשחק בפנרבחצ'ה. לפי העיתון המקדוני "סקופיה24" גם רומא, טוטנהאם, אינטר ובורוסיה דורטמונד מעוניינות בו והמחיר שלו עשוי להיות 20 מיליון יורו. אלופת אירופה שלחה נציגים לעקוב אחרי השחקן שערך בכורה בקבוצה המקדונית רבוטניצקי כבר בגיל 16 ו-3 ימים ונרכש בהמשך על ידי פנרבחצ'ה תמורת 180 אלף יורו בלבד. המקדוני הצעיר מצטרף לבראהים דיאס ממנצ'סטר סיטי ואסקיאל פלאסיוס מריבר פלייט שנמצאים ברשימת הרכש של הקבוצה מבירת ספרד 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי