דיווח בספרד: ברצלונה תשלב את ריקי פוץ' בקבוצה הראשונה

ריקי פוץ'
ריקי פוץ' | Gettyimages

בעיתון "מונדו דפורטיבו" נכתב כי אלופת ספרד תבנה תכנית אימונים לקשר בן ה-19 שהצטיין במשחק הגביע. בנוסף לכך, נבדקת האפשרות לצרף בלם נוסף, דה יונג ודה ליכט עשויים לעבור בקיץ, קשר צעיר מאקוודור מועמד

(גודל טקסט)
 בעיתוני קאטלוניה פרסמו את תכניות הרכש של ברצלונה לקראת העונה הבאה. בעיתון "מונדו דפורטיבו" דווח שריקי פוץ' בן ה-19 הקשר המצטיין של ברצלונה ב' מתוכנן להשתלב בסגל של אלופת ספרד בעתיד הקרוב.


לפי העיתון, ברצלונה בנתה לו תוכנית מיוחדת כדי להכשיר אותו לקבוצה הבוגרת. גובהו של השחקן כרגע הוא רק 1.69 מטר והוא שוקל רק 59 קילו, אבל רופאי המועדון טענו כי הקשר ממשיך לגבוה ובנוסף לכך בצוות המקצועי בנו לו תכונית אימונים על מנת שיוכל לעלות מסת שריר כדי שיוכל להתמודד עם האינטנסיביות הגבוה של הקבוצות מהליגה הראשונה בספרד בליגת האלופות.


בניצחון על לאונסה קולטורל 1:4 השחקן הצעיר חשף את ארסנל הכישורים שלו הכולל ראיית משחק מצוינת וטכניקה טובה עם הכדור. הסטטיסטיקה של פוץ' במשחק הגביע היתה מרשימה. הוא שיחק 35 דקות, בישל שער אחד, מסר 28 מסירות (85.7% הצלחה), זכה חטף שלושה כדורים, זכה בשני תיקולים ונגע בכדור 36 פעמים.



ריקי פוץ'. העתיד של ברצלונה? (Gettyimages)


בעיתון נכתב: "לשחק מול 70 אלף צופים זה כבר משהו אחר מאשר להצטיין במשחקים סגורים ב"לה מאסיה" או בליגה השלישית. בקיץ כולם השוו אותו לאינסייה וצ'אבי, אבל אלה היו רק מילים וכעת נראה שהוא מתחיל להתבשל". בעונה שעברה לשחקן היה חלק מרכזי מהזכייה של ברצלונה על גיל 19 בליגת האלופות לנוער כששיחק בכל המשחקים ותרם שלושה שערים והוסיף עוד שלושה בישולים.


בעיתון "ספורט" דווח כי בברצלונה הוחלט לרכוש בינואר בלם בגלל שפציעתו של סמואל אומטיטי שינתה את התוכניות במועדון. ארנסטו ואלוורדה בונה על שותף חדש לג'רארד פיקה וקלמון לאנגלה בהגנה, אבל כנראה יגיע עוד בלם צעיר או שתתבצע עסקת השאלה לחצי עונה. לאחר פגישה בין ואלוורדה לבין הצוות שעוסק ברכש בברצלונה הוחלט על שינוי כיוון כי אומטיטי לא יהיה כשיר כנראה עד סיום העונה והכוונה להחתים בקיץ את מתיאס דה ליכט מאייאקס.


פרט לבלם הצעיר, בהולנד פורסם שפאריס סן ז'רמן תיאבק בברצלונה על רכישתו של פרנקי דה יונג בקיץ והיא עשויה להציע עבורו 75 מיליון יורו. המנהל הספורטיבי של אייאקס מארק אוברמארס אישר כי מתקיימים מגעים עם ברצלונה, אבל לא פסל פניות מקבוצות נוספות.



מעדיף את ברצלונה מאשר לפאריס סן ז'רמן (Gettyimages)


בבארסה לא יהיו מוכנים להציע את הסכום של פ.ס.ז', אבל נראה שהחשקן מעדיף לעבור לאלופת ספרד. בתוך כך פורסם ב"טוטו מרקטו" האיטלקי שפ.ס.ז' עושה הכל להשאיר את אדריאן ראביו למרות שדובר על נתק מוחלט בין הצדדים. אם ראביו יעבור לברצלונה ייתכן שהיא תרד מדה יונג.


ברצלונה גם עוקבת אחרי שחקן הכנף האקוואדורי בן ה-18 גונסלו פלאטה המשחק באינדפנדיינטה דל ואיה ממהליגה המקומית. "כן, הם עוקבים אחרי, אבל הכל אפשרי", אמר השחקן לעיתון "ספורט".


"There are rumors. The possibility of going to Barcelona is being talked about. There was a scout from the club who saw me play and he liked my game"https://t.co/t0c5xfsCYY

— AS English (@English_AS) December 6, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי