פלאסיוס מתקרב לריאל מדריד, איסקו יעבור לבאיירן?

איסקו
איסקו | AFP

נשיא ריבר פלייט אישר שמתנהל מו"מ להעברת השחקן, במקביל מדווח בספרד על כך שהקשר מבוקש במינכן במקומו של חאמס רודריגס שישוב בעונה הבאה לבלאנקוס. ראשון ב-17:15: בייל יציין 100 ימים ללא שער ליגה מול הואסקה

(גודל טקסט)
במוקד משחקי יום ראשון במחזור ה-15 בספרד, ריאל מדריד תתארח אצל הואסקה (17:15), נועלת הטבלה שכבר במרחק של שבע נקודות מהמקום ממנו שורדים בתום העונה. הואסקה תהיה הקבוצה ה-62 שתארח את ריאל מדריד בתולדות "לה ליגה" וזהו יהיה המפגש הראשון שלהם עם הבלאנקוס בליגה העליונה בספרד.


החדשות הטובות בריאל מדריד הן שקאסמירו חזר לאימונים, אחרי שהיה פצוע בקרסול מאז 11 בנובמבר כשנפצע מול סלטה ויגו בניצחון 2:4 וכעת יש סיכוי שישחק בגביע העולם למועדונים שיתקיים לקראת סוף החודש. מרכוס יורנטה ודני סבאיוס החליפו את קאסמירו בתפקיד, אבל חסרונו היה מורגש מאוד בעיקר בהפסד 3:0 לאייבר.


מאז אותו הפסד לאייבר ניצחה ריאל בכל שלושת משחקיה בכל המסגרות והפער שלה מהמקום הראשון עומד על חמש נקודות. מחר ירשום גארת' בייל ציון דרך לא סימפטי של מאה ימים בלי כיבוש בליגה עבור ריאל מדריד. השער האחרון היה ב-1 בספטמבר, במחזור השלישי בניצחון 1:4 על לגאנס. בעשרה משחקים בהם שיחק מאז בליגה בישל רק שער. לא ברור עדיין אם סולארי יפתח איתו או שמא יעדיף אולי את מרקו אסנסיו או איסקו שהשיגו מספרים טובים ממנו וגם לוויניסיוס ג'וניור יש סיכוי לפתוח בהרכב.



מחר הוא יציין 100 ימים לשער האחרון בליגה. בייל (Gettyimages)


בתוך כך, פורסם בעיתון "אס" שהשוער קיילור נבאס רוצה לעזוב בינואר, למרות שהקבוצה רוצה שיישאר עד הקיץ. נבאס נעלב מהיחס של סנטיאגו סולארי שלא משתף אותו במשחקי הליגה והאלופות. הוא שיחק אצלו רק בגביע המלך נגד מלייה, בעוד ז'ולן לופטגי רצה שהוא יהיה השוער גם בליגת האלופות. שוער נבחרת קוסטה ריקה רוצה לעבור לפרמיירליג אחרי שהיה מועמד לעבור למנצ'סטר יונייטד בעבר בעסקת דויד דה חאה. סוכניו של השחקן עובדים עבורו כדי למצוא לו קבוצה באנגליה, אבל נראה שהוא לא יקבל את האישור לעזוב מכיוון שכל פציעה של טיבו קורטואה תשאיר אותם בלי שוער בכיר. התוכנית של ריאל מדריד היא להפוך את השוער האוקראיני אנדריי לונין המושאל ללגאנס לשוער השני של הקבוצה מהעונה הבאה. לונין הרשים במשחקיו בלגאנס באחרונה.


בנוסף, האתר הספרדי "דפנסה סנטרל" המתמחה בידיעות על ריאל מדריד פרסם שבאיירן מינכן רוצה את איסקו לעונה הבאה ומוכנה לשלם עליו 40 מיליון יורו, כשבמקביל הבהירה כי לא למשש את האופציה שיש לה על חאמס רודריגס שיוחזר לריאל מדריד. כמו כן נשיא ריבר פלייט, רודולפו ד'אונופריו שהתראיין ל"מארקה" לקראת גמר הליברטדורס התייחס למו"מ על מכירת הקשר אסקיאל פלאסיוס וטען: "אמרתי לפלורנטינו פרס שעדיף עבורו השחקן שיישאר עוד עונה בריבר פלייט".

Andriy Lunin's spectacular performance against Rayo Vallecano reaffirmed the club's plan. He will be the second goalkeeper for next season if things work out. Keylor Navas is expected to leave in the summer. [MARCA] pic.twitter.com/4aVHjFtlzK

— Spectating Madrid (@spectatemadrid) 8 בדצמבר 2018

שאר משחקי יום ראשון בספרד: אייבר – לבאנטה (13:00), סוסיאדד – ויאדוליד (19:30), בטיס – ראיו וייקאנו (21:45).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי