ברצלונה הביסה 0:4 את אספניול בדרבי, צמד למסי בבעיטות חופשיות

ליאו מסי
ליאו מסי | Gettyimages

אלופת ספרד שמרה על פער של שלוש נקודות מהמקום השני. הפרעוש השוותה לסטואני בראש טבלת הכבושים (17, 65), דמבלה (26) וסוארס (45) הוסיפו. אתלטיקו ניצחה 0:3 את אלאבס, 1:1 בין ולנסיה וסביליה

קבוצות: אספניול
(גודל טקסט)
אחרי ה-1:1 בין לגאנס לחטאפה בדרבי, המחזור ה-15 בליגה הספרדית נמשך הערב (שבת) עם ארבעה משחקים. במפגש המוקדם, אתלטיקו מדריד השיגה 0:3 גדול אלאבס המפתיעה בקרב צמרת, סביליה איבדה הזדמנות לחזור לפסגה אחרי 1:1 נגד ולנסיה, סלטה ויגו רשמה ניצחון חוץ ראשון מאז חודש אוגוסט אחרי 2:3 רב שערים נגד ויאריאל החלשה ובמשחק המסכם של הערב, ברצלונה דרסה 0:4 בדרבי את אספניול.


אספניול – ברצלונה 0:4
אלופת ספרד עלתה לדרבי של ברצלונה לאחר שסביליה ואתלטיקו מדריד נצמדו אליה בטבלה, והיא ידעה שאם לא תנצח במשחק החוץ את אספניול היא עלולה להסתבך במאבק על האליפות. האורחים עלו ליתרון מוקדם משער של מסי בכדור חופשי בדקה ה-17, תשע דקות מאוחר יותר עוסמאן דמבלה הכפיל את היתרון ובדקה האחרונה של המחצית שחקן הכנף הצרפתי בישל ללואיס סוארס שהוריד אותה לחדר ההלבשה ביתרון מבטיח. עשרים דקות אל תוך החצי השני מסי נעץ את המסמר האחרון עם שער נוסף בכדור חופשי שהפך אותו לשחקן הראשון בליגה הספרדית שכבש מעל עשרה שערים במשך 13 עונות רצופות. 



שחקני ברצלונה חוגגים (Gettyimages)


ויאריאל – סלטה ויגו 3:2
סלטה ויגו חוזרת לעניינים אחרי שרשמה ניצחון חוץ ראשון העונה מאז חודש אוגוסט ב-2:3 המשכנע נגד ויאריאל. באריס מנדס הצעיר כיכב בשורות התכולים אחרי שכבש (44) והוסיף עוד שני בישולים לאוקאי יוקושלו (49) ולמקסי גומס (51). בדקות הסיום קרלוס באקה (83, 87) הגיב עם צמד אך זה לא עזר לצוללת הצהובה שממשכיה לשקוע לה בתחתית.


¡FINAAAAL! Se sufrió hasta el final, pero regresamos a casa con los tres puntos. Goles de Brais, Okay y Maxi. ¡HALA CELTA!#VillarrealCelta 2-3#afoutezaecorazónpic.twitter.com/jKqnYUUn8P

— RC Celta (@RCCelta) December 8, 2018


ולנסיה – סביליה 1:1
קבוצתו של פאבלו מאצ'ין שירדה במחזור הקודם אל המקום השני בעקבות תיקו 1:1 נגד אלאבס חיפשה לשוב לפסגה, לפחות עד המשחק של ברצלונה נגד אספניול, במשחק החוץ נגד ולנסיה המאכזבת. אחרי מחצית נטולת שערים סביליה עלתה ליתרון בדקה ה-55 משער של סארביה שדחק מקרוב, אך מוכתר דיאקאבי הבלם איזן את התוצאה בדקה ה-90 שקבע חלוקת נקודות שהפכה את ולנסיה למכת התיקו של הליגה עם תשעה משחקים ללא הכרעה.



וויסאם בן ידר עם סנטי מינה (AFP)


אתלטיקו מדריד – אלאבס 0:3
לאחר שתי תוצאות תיקו רצופות, החבורה של דייגו סימאונה חזרה לנצח, פתחה פער של ארבע נקודות מאלאבס המפתיעה ונצמדה לברצלונה בפסגת הטבלה. בסיומו של לחץ כבד, אריאס פרץ באגף ימין ומצא את קאליניץ' שדחק מקרוב עם החזה (25). החדשות המדאיגות הגיעו בדקה ה-36 כשלוקאס הרננדס נפגע בברכו והוחלף על ידי חוסה חמינס. שמונה דקות לסיום היה זה אנטואן גריזמן שהכפיל עם שערו הרביעי העונה וכעבור שש דקות רודריגו הרננדס הצעיר נעץ את המסמר האחרון וקבע 0:3 חלק. 


#LaLiga | Lucas Hernández, posible lesión grave de rodilla https://t.co/Bj1yDAzEJHpic.twitter.com/Te24gOruLr

— Diario SPORT (@sport) December 8, 2018

Antoine Griezmann has now scored against every current La Liga team after bagging a goal against Alaves!#LaLiga#Atletipic.twitter.com/w2JvIUBvMC

— BetBlog (@betblog_com) December 8, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי