דיווח בספרד: עוסמאן דמבלה איחר בשעתיים לאימון ברצלונה

עוסמאן דמבלה
עוסמאן דמבלה | Gettyimages

הקשר, שמרשים לאחרונה על כר הדשא, שוב הסתבך מחוץ למגרש והוא עלול לשלם מחיר כבד. האלופה פירקה את אספניול 0:4 בדרבי, מסי כבש לראשונה פעמיים במשחק "לה ליגה" משתי בעיטות חופשיות: "כדור הזהב הוא שקר"

(גודל טקסט)
אחרי מספר הופעות טובות בתקופה האחרונה, עוסמאן דמבלה שוב הסתבך בגלל התהגותו מחוץ לכר הדשא. על פי דיווחים בספרד, הצרפתי איחר הערב (ראשון) בשעתיים לאימון השחרור של המוליכה והסיפור פורסם ברדיו קאטלוניה שטען שהשחקן עלול להיענש בחומרה.


לפני כחודש, כזכור, אירע דבר דומה כשהוא לא הגיע לאימון כלל והקבוצה לא הצליחה למצוא אותו עד שאותר. דמבלה כאמור השתפר בתקופה האחרונה וזכה אפילו לשבחים על משחקו אתמול מליאו מסי אחרי המשחק נגד אספניול.


מאמן צרפת, דידיה דשאן, עקץ אותו לא מכבר כאשר אמר: "אני מכיר את התירוצים שיש לו כאשר הוא מאחר". דמבלה הוזהר על ידי הנהלת ברצלונה בעבר כי היא לא מוכנה להפרות המשמעת האלה שמעיבות על הקריירה שלו. כעת לא ברור אם דמבלה יעלה לשחק בקאמפ נואו נגד טוטנהאם באמצע השבוע בליגת האלופות.



Ousmane Dembélé has now been directly involved in eight goals in his last nine LaLiga starts.

⚽️ 6 goals
️ 2 assists

Coming into his own. pic.twitter.com/sylEyhKWE6

— Squawka Football (@Squawka) December 8, 2018


בחזרה למשחק. ברצלונה פירקה את אספניול בדרבי של העיר 0:4 בקורנליה לה פראט ואותתה שהיא אולי בדרך לאליפות נוספת. הקבוצה חיברה שני ניצחונות אחרי ה-1:1 מול אתלטיקו מדריד, ופתחה פער של שלוש נקודות על סביליה. ליאו מסי כיכב עם צמד בבעיטות חופשיות נפלאות בשבוע בו לא נכלל בין שלושת השחקנים הטובים בעולם ב"כדור הזהב" וסיים רק במקום החמישי. 



שלישיית MDS – שלושת החלוצים של ברצלונה:  מסי, עוסמן דמסלה ולואיס סוארס – כבשה רק פעם שנייה בעונה ביחד. הראשונה היתה בניצחון 2:8 על הואסקה. בארסה עוד לא הפסידה באיצטדיון של אספניול (6 נצחונות, 4 תיקו) והפרש שערים שלה עומד על 3:19.


מסי רשם שיא אישי, אחרי שכבש לראשונה במשחק "לה ליגה" פעמיים בבעיטות חופשיות. הוא בעט מ-25 ומ-30 מטר והכניע את דייגו לופס בבעיטות אמן. השנה הוא כבר כבש תשעה שערים בבעיטות חופשיות בליגה. מדובר בארבע בעיטות יותר מכל מועדון שלם באחת מחמש הליגות הבכירות באירופה. הוא רשם גם שיא נוסף כשהיה השחקן הראשון ב"לה ליגה" שכבש 10 שערים ויותר ב-13 העונות האחרונות.


1 – Barcelona's Lionel Messi has scored two direct free-kick goals in a La Liga game for the first time ever. Spectacular. pic.twitter.com/nggxGftamF

— OptaJose (@OptaJose) 8 בדצמבר 2018


"מונדו דפורטיבו" עקץ את פלה שביקר את מסי וטען שהוא לא הכי גדול בעולם עם הכותרת: "או ריי, מסי (המלך מסי בפורטוגזית)". העיתון "ספורט" כתב שההצגה של מסי גיחכה את הפרס של "כדור הזהב" שהצבעים שלו הועמו. מסי קיבל ציון 10 בעיתון.


¡Hola!
️ Esta es nuestra portada del domingo 9 de diciembre

"O REI MESSI" https://t.co/c2FJq7KZbo#portada#deportespic.twitter.com/rtN4xoQ6wN

— Mundo Deportivo (@mundodeportivo) 8 בדצמבר 2018


מסי אמר בסיום על הבעיטות שלו: "אני מנסה לעשות תמיד אותו דבר כשזה עובד. אני בועט הרבה בעיטות חופשיות ולא כובש הרבה פעמים, אבל הפעם זה עבד מושלם. זה לא האתגר שלי לכבוש בבעיטות חופשיות, אלא לקחת את הנקודות ולנצח. המטרה שלנו להקדים את אתלטיקו מדריד וסביליה". על השער של דמבלה אמר: "אני מאושר בשבילו שכבש. הוא יצליח אצלנו ואנחנו זקוקים לו".


מאמן ברצלונה, ארנסטו ואלוורדה: "מזל שיש לנו את מסי. הוא סימן תקופה שלא תחזור בכדורגל העולמי. בעיטות חופשיות או פנדלים – אם מישהו בעולם מסוגל לעשות את זה, זה רק מסי".


סרחיו בוסקטס אמר אחרי המשחק כי מסי הוכיח שהוא השחקן הכי טוב בעולם למרות שסיים חמישי ב"כדור הזהב". הקשר אמר: "כולנו כבר יודעים למה למסי מסוגל וזה תענוג לראות אותו משחק על בסיס יומי. רמת היעילות שלו באימונים ומשחקים נפלאה. הבעיטות החופשיות שלו הן דבר חשוב וכך גם היכולת שלו במשחק פתוח, ולכן הוא השחקן הכי טוב בעולם".


ג'ורדי אלבה היה אפילו בוטה מחברו: "כדור הזהב הוא שקר. הבחירה נעשית בגלל לחצים גדולים של קבוצות מסעות שכנוע של קמפניירים על המארגנים. כולם יודעים שמסי הוא השחקן הכי טוב בעולם ובהפרש גדול מכולם. אם פלה טען שמסי לא השחקן הכי טוב, כנראה שהוא לא רואה טוב". ג'רארד פיקה הוסיף: "כבר דיברנו המון על כדור הזהב. אין ספק שהיו שם הצבעות מוזרות".


אספניול רשמה כבר ארבעה הפסדים רצופים בליגה, אחרי פתיחה טובה של העונה. המאמן רובי אמר: "ציפיתי מהקבוצה שלי למשהו אחר. לא ציפיתי שבארסה תכבוש שער ראשון אחרי עבירה שלנו. הם פירקו אותנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי