הזאר: "תמיד אהבתי את ריאל מדריד, נראה מה יהיה"

אדן הזאר
אדן הזאר | Gettyimages

הכוכב הבלגי של צ'לסי התראיין בצרפת ורמז שוב על מעבר לאלופת אירופה: "אני אהיה בן 28, לא רוצה להצטער בסוף הקריירה". על עתידו בבלוז: "היו קצת שיחות, אבל זה נפסק". וגם: הנתון החיובי של הבלאנקוס עם סולארי

(גודל טקסט)
אדן הזאר אומנם מככב בצ'לסי העונה, אך הביע לא מעט את רצונו לעבור לריאל מדריד ביום מן הימים אתמול (שני) הוא עשה זאת שוב כשהתראיין לתוכניתו של שחקן העבר כריסטוף דוגארי ב"רדיו מונטה קרלו". הכוכב הבלגי שנשאל על ידי ריו מאבובה ששיתף איתו פעולה בליל מה דעתו על מכבר לבלאנקוס וענה: "אתה מכיר אותי, תמיד אהבתי את ריאל מדריד גם לפני זינדין זידאן, אבל בואו נראה מה יהיה. כמו שאמרתי אני מסיים את העונה הזאת בצ'לסי ויש לי חוזה לעוד עונה".


חוזהו של הקשר הבלגי בצ'לסי יסתיים בתום העונה הבאה בקיץ 2020 ואם לא יאריך אותו, צ'לסי תיאלץ למכור אותו בשנה הקרובה מאחר שכבר בחודש ינואר 2020 הוא יוכל לנהל מו"מ עם כל קבוצה שירצה. כזכור, רק לאחרונה פורסם ברדיו "אונדה מדריד" שהזאר כבר סיכם את תנאיו באלופת אירופה, כשמה שנותר לביצוע ההעברה הוא הסיכום על סכום ההעברה עם הבלוז, שלא ימהרו לשחרר.


בנוסף התייחס הזאר לדבריו של מאמנו מאוריציו סארי על כך שצ'לסי מנהלת מו"מ להארכת חוזהו: "היו קצת שיחות, אבל אחרי כן זה פסק. עכשיו אנחנו מחכים". הכוכב החמיא למנג'ר האיטלקי כשאמר: "המאמן החדש חושב על כדורגל באותה צורה בה אני חושב, אז נראה מה יהיה. המשפחה שלי גרה בלונדון ואני אהיה עוד מעט בן 28, אבל שוב, לא הייתי רוצה להצטער בסיום הקריירה שלי על כל מיני דברים שפספסתי. זו החלטה שאני צריך לקחת ואני לא יודע מתי אקח אותה, אבל אהיה חייב להחליט".

Eden Hazard says "we will see" amid ongoing rumours of a transfer to Real Madrid pic.twitter.com/vKzynQG5ge

— ESPN FC (@ESPNFC) 10 בדצמבר 2018

בתוך כך, בעיתון "אס" פורסם שטיבו קורטואה, שכזכור עזב את צ'לסי בקיץ האחרון, שיפר את ממוצע הספיגות שלו מאז מונה סנטיאגו סולארי למאמן ריאל מדריד. השוער הבלגי ספג 1.37 שערים למשחק אצל ז'ולן לופטגי, בעוד אצל סולארי הממוצע עומד על 0.71 שערים למשחק, כמעט חצי מהכמות. הוא לא ספג בחמישה מתוך שבעת המשחקים תחת הארגנטינאי (71 אחוזים), בעוד שאצל הספרדי הוא עמד על 37 אחוזים. סולארי השתמש עד כה בשבעה הרכבי הגנה שונים, וקורטואה היה השחקן היחיד ששיחק כמעט בכל המשחקים. לפי הדיווחים, סולארי רוצה להוריד את הלחץ מקיילור נבאס שמתוסכל על הספסל והוא ישחק מחר במשחק נגד צסק"א מוסקבה בסנטיאגו ברנבאו במסגרת ליגת האלופות, במשחק שיהיה למעשה לפרוטוקול בלבד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי