דיווח: ברצלונה תקנוס את עוסמאן דמבלה ב-100 אלף יורו‎

עוסמאן דמבלה
עוסמאן דמבלה | AFP

הכוכב הצרפתי של אלופת ספרד, שאיחר בשעתיים לאימון השחרור בבוקר שלאחר הניצחון בדרבי, ייקנס. למרות הכעס הגדול, ארנסטו ואלוורדה כלל את הצרפתי הצעיר בסגל למשחק היום נגד טוטנהאם

(גודל טקסט)

עוסמאן דמבלה שאיחר בשעתיים לאימון ברצלונה שלשום (ראשון), אחרי הניצחון 0:4 על אספניול, ייקנס במאה אלף יורו על ידי ההנהלה ואולי אפילו בסכום כפול. כך פרסם העיתון "אס" שכתב כי הקבוצה כבר הודיעה לשחקן על כך שהעונש יהיה כספי. אימון השחרור נקבע ליום ראשון בשעה 11:00, אבל הצרפתי, ששיחק מצוין וכבש בדרבי הגיע רק ב-13:00.

ארנסטו ואלוורדה כעס מאוד על דמבלה ביום ראשון, אבל החליט לתת לו הזדמנות נוספת למרות עבירות משמעת קודמות וכלל אותו בסגל למשחק היום נגד טוטנהאם. הסיבה לכך שיש סלחנות מסוימת כלפי הצרפתי היא שהוא מגלה לאחרונה את היכולת הכי טובה שלו מאז הגיע לקבוצה, ולמועדון חשוב שהוא יצליח. אלופת ספרד תעשה הכל כדי ליישר אותו ולגרום לו להפוך לשחקן בוגר. מקורות בקטלוניה אמרו לעיתון כי עונש הרחקה ממשחקים יזיק לבארסה לא פחות מאשר לדמבלה.

לפי הדיווחים, ג'רארד פיקה, סרחיו בוסקטס וג'ורדי אלבה צחקו עם דמבלה בחדר ההלבשה על כך שהוא עושה שטויות ומתנהג כמו ילד, תוך שהם רומזים לו שאם לא יפסיק עם ההתנהגות הזאת, הוא לא יוכל לישון כל כך הרבה בעתיד מסיבות אחרות. השחקנים יודעים שואלוורדה היה בעבר די גמיש עם כמה מכוכבי ברצלונה בכל הקשור לחוקים בחדר ההלבשה, אבל גם לו יש קווים אדומים. הצרפתי קיבל עד כה טיפול של שחקן מיוחד בבארסה, אבל אם קונסים שחקן אחד, ייקנסו גם את השני.

עוסמאן דמבלה. קנס של 100 אלף יורו יעזור? (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי