רונאלדו הברזילאי: "ביקשתי מפרס להשאיל את ויניסיוס"

רונאלדו
רונאלדו | Gettyimages

הבעלים החדש של ויאדוליד גילה כי ביקש מנשיא ריאל מדריד את הכוכב הצעיר: "היה יכול להתקדם אצלנו". אל פנומנו התייחס גם לקבוצתו, לבלאנקוס ולכריסטיאנו רונאלדו: "אין לי בעיה שמשווים אותי אליו"

(גודל טקסט)
הבעלים החדש של ויאדוליד רונאלדו נאזריו הברזילאי, שנחשב לאחד מהחלוצים הגדולים בכל הזמנים, דיבר הבוקר (חמישי) בתחנת הטלוויזיה הספרדית "אירופה פרס". כוכב נבחרת ברזיל בעבר גילה כי ביקש מפלורנטינו פרס את ויניסיוס ג'וניור בהשאלה מריאל מדריד, אבל הנשיא אמר לו שזה יהיה קשה מאוד: "הייתי שמח לראות אותו משחק אצלנו. כמובן שאין לנו את הכסף לרכוש אותו, אבל כשחקן מושאל הוא היה יכול להתקדם בויאדוליד".


באשר לקבוצתו החדשה סיפר רונאלדו שכבר שנתיים חיפש לרכוש קבוצה: "עשיתי בדיקת שוק מקיפה באנגליה וספרד, והבנתי שויאדוליד היא רכש מתאים מאוד עבורי. מדובר במועדון שקיים כבר 90 שנה ומייצג 300 אלף תושבים באיזור בו הכדורגל מאוד פופולארי. יש לקבוצה כזאת פוטנציאל ענק. אם אני גורם לאוהדים התרגשות, עבורי זה חזק יותר מאשר להבקיע שלושער בברצלונה. מצאתי את מה שרציתי ואני תורם לקבוצה מהידע, הקשרים והניסיון שלי. אני אפילו לא מקבל משכורת בקבוצה ועובד לא מעט כי אני אוהב להיות מעורב. יש לנו את התקציב הכי נמוך בליגה והמטרה העיקרית היא להישאר ב'לה ליגה'. רכשתי את הקבוצה לבדי בלי קבוצת משקיעים, אבל למזלי זה פרויקט שכל העיר מעורבת בו".


הניסיון של חאבייר טבאס נשיא הליגה הספרדית לקיים משחקים בחו"ל: "אני בעד, כי אז הקבוצה מקבלת חשיפה בינלאומית. מועדון כמו ויאדוליד יכול להנות ממשחקים כאלה מבחינה פיננסית".


Ronaldo: "El Real Madrid siempre es favorito. El equipo que le toque en 1/8 de la #UCL va a tener muchos problemas"#EPDesayunoRonaldohttps://t.co/YNh2eXzRxepic.twitter.com/NPvcyOkmNR

— EP Deportes (@EPdeportes) 13 בדצמבר 2018


על מועמדותה של ריאל מדריד לזכות בגביע העולם לקבוצות: "מדריד תמיד פייבוריטית לתואר, בואו נשכח את ההפסד לצסק"א מוסקבה 3:0. כל קבוצה במפעל הגביע העולמי לקבוצות יודעת שהבלאנקוס מועמדים לזכייה".


ההשוואה בינו לבין כריסטיאנו: "אין לי בעיה שמשווים אותי לכריסטיאנו רונאלדו. ההשוואות תמיד קשות ולא הוגנות. השוו אותי כבר לכל חלוץ בעולם ומכיוון שכל דור משחק כדורגל שונה, הייתי אומר שההשוואות לא ממש אמיתיות".



"אין לי בעיה שמשווים אותי לכריסטיאנו רונאלדו". רונאלדו הברזילאי (Gettyimages)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי