ריאל ניצחה בקושי 0:1 את ראיו, 2:3 לאתלטיקו על ויאדוליד

קארים בנזמה
קארים בנזמה | AFP

לוקה מודריץ' הציג לברנבאו את כדור הזהב בו זכה, קרים בנזמה כבש ולקראת הסיום גם נפצע והוחלף בניצחון המאכזב על המדורגת לפני אחרונה. אנטואן גריזמן בישל וכבש צמד, סימאונה והקולצ'ונרוס במקום השני

(גודל טקסט)

אחרי שסלטה ויגו ולגאנס סיימו ב-0:0 מאכזב, המחזור ה-16 בליגה הספרדית נמשך הערב (שבת) עם ארבעה משחקים. במפגש המוקדם גברה חאטפה 0:1 על ריאל סוסיאדד, מאוחר יותר אתלטיקו מדריד ניצחה 2:3 אצל ויאדוליד ואלופת אירופה ריאל מדריד ניצחה 0:1 דחוק ומאכזב בברנבאו את ראיו וייקאנו. עוד הערב, ולנסיה שוב אכזבה ב-1:1 בחוץ מול אייבר – תיקו עשירי של העטלפים ב-16 משחקים.

ריאל מדריד – ראיו וייקאנו 0:1
בדצמבר 2015, בפעם האחרונה שראיו וייקאנו התארחה בסנטיאגו ברנבאו, היא הובסה 10:2 נדיר. הערב היא התארחה בברנבאו כשריאל מדריד בשיא השפל, אחרי ה-3:0 המביך לצסק"א מוסקבה באמצע השבוע בליגת האלופות, ועל אף שנכנעה לשער של קרים בנזמה אחרי 13 דקות, מבחינתה תשוב לביתה עם תוצאה מכובדת, 1:0 בלבד – ולא היה חסר הרבה שהיא גם תעקוץ נקודה.

לפני המשחק לוקה מודריץ' הציג לסנטיאגו ברנבאו את כדור הזהב בו זכה, אירוע אליו רגילים באצטדיון אחרי שעשה זאת לפניו כריסטיאנו רונאלדו בשנתיים האחרונות, והחגיגה נמשכה כשבדקה ה-13 לוקאס ואסקס סידר לבנזמה את היתרון, אבל דווקא אז הבלאנקוס נחלשו, מרקו אסנסיו עוד היה יכול להכפיל את היתרון וגם קרוס נעצר על ידי הקורה, אבל גם האורחת ניסתה את מזלה ומצאה את קורטואה עירני כדי להשאיר את הנקודות אצל ריאל, שבזכות הניצחון במאזנה 29 נקודות והיא לפחות זמנית במקום השלישי. בנזמה אגב נפצע והוחלף על ידי ויניסוס ג'וניור בדקה ה-78, איסקו נותר על הספסל במשך 90 דקות. ראיו עם 10 נקודות במקום ה-19.


מודריץ' עם כדור הזהב (AFP)


לא שכח להודות לחבריו לקבוצה (AFP)

ויאדוליד – אתלטיקו מדריד 3:2
אחרי התיקו המאכזב נגד קלאב ברוז' בליגת האלופות, שקבע כי אתלטיקו תסיים את הבית רק במקום השני, הקבוצה מבירת ספרד השיגה ניצחון שני ברציפות בליגה – לראשונה מאז ספטמבר – עם שלושה שערי חוץ חשובים. ניקולה קאליניץ' העלה את הקולצ'ונרוס ליתרון בדקה ה-26 מבישול גדול של גריזמן, שהוסיף גם אחד משלו בפנדל ממש לפני הירידה למחצית.

אבל ויאדוליד לא נבהלה וצימקה מנגיחה של פרננדו קלארו (57). המארחת התעודדה מהשער ויצאה לנסות להשיג את השוויון, שהגיע לבסוף משער עצמי אומלל של סאול בדקה ה-63. אתלטיקו כבר ראתה איך יתרון כפול במחצית הראשונה שהבטיח לה שלוש נקודות קלות הופך לתיקו נוסף בעונה המאכזבת שלה, אבל אנטואן גריזמן הוכיח ווינריות כשהשלים צמד (80) ונתן את הניצחון לדייגו סימאונה. אתלטיקו עלתה למקום השני כשהיא עם 31 נקודות כמו לברצלונה, שתשחק מחר נגד לבאנטה, ועם פער של שלוש נקודות מעל סביליה שתארח מחר את סביליה.

חטאפה – ריאל סוסיאדד 0:1
המשחק הוכרע כבר בדקה ה-3 לאחר שחורחה מולינה הקפיץ מחוץ לרחבה לרשת החשופה וסידר לחטאפה משחק ליגה חמישי ברציפות ללא הפסד. מנגד, סוסיאדד נוצחה בפעם השלישית ברציפות והתקרבה לתחתית הבוערת.

תוצאה נוספת: אייבר 1 (צ'ארלס 56, פנדל) – ולנסיה 1 (רודריגו, 29)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי