עיתוני מדריד: "הסנטיאגו ברנבאו משועמם, ריאל חלשה"

מודריץ', כדור הזהב ושחקני ריאל מדריד
מודריץ', כדור הזהב ושחקני ריאל מדריד | Gettyimages

הבלאנקוס גברו 0:1 על ראיו, אבל רק יכולת טובה של קורטואה מנעה מעידה מביכה מול המדורגת הלפני אחרונה. הבלגי גם עקץ את דייגו סימאונה: "מתח ביקורת כדי להיות פופולארי". סולארי החמיא לאסנסיו והתייחס לאיסקו

(גודל טקסט)
ריאל מדריד ממשיכה ביכולת הרעה שלה, אבל למרות זאת השיגה ניצחון שני רצוף בליגה כשגברה 0:1 על ראיו וייקאנו בסנטיאגו ברנבאו ולפחות זמנית עלתה למקום השלישי בליגה.


בעיתון "מארקה" לא חסכו בביקור וציינו כי בסנטיאגו ברנבאו התייאשו מריאל מדריד. "הקהל מצביע ברגליים. היו כיסאות ריקים במגרש והאוהדים המשיכו עם שריקות הבוז. חצי אצטדיון החליט למחות בשקט ונטש את המגרש לפני הסיום", נכתב. רק 55,229 אלף צופים היו אתמול בברנבאו שחגג לפני יומיים את הקמתו לפני 71 שנה. זה גם היה מספר הצופים הכי נמוך שהגיעו העונה, מלבד במחזור הראשון. העיתון המודפס של "מארקה" סיכם זאת בשתי מילים: "הברנבאו משועמם". גם העיתון "אס" הלך באותו כיוון עם כותרת: "ריאל מדירד הזאת משעממת". טיבו קורטואה קיבל ציון 3 ומרכוס יורנטה, טוני קרוס וקרים בנזמה שני אסים. כל השאר אס אחד בלבד.


"הדלק של ריאל מדריד הספיק לה רק למחצית הראשונה כדי לנצח קבוצה מהמקום הלפני אחרון. ההרגשה רעה לפני גביע העולם למועדונים", הוסיפו ב"מארקה", "למזלם קארים בנזמה כבש שער גדול וטיבו קורטואה הציל פעמיים כדי למנוע אפילו הפסד".


#LaPortada 'El Bernabéu se aburre' pic.twitter.com/IvrtYzF5V2

— MARCA (@marca) 15 בדצמבר 2018


בנזמה סובב את קרסולו בדקה ה-78 והוחלף, אבל המאמן סנטיאגו סולארי ניסה להרגיע: "לדעתי בנזמה ומרקו אסנסיו ספגו רק מכות חזקות ולא יותר מזה. נבדוק אותם ונטוס לגביע העולם לקבוצות, כי אין לנו הרבה זמן. נטפל בהם באמירויות". נכון לעכשיו בנזמה ואסנסיו בספק למשחק חצי הגמר מול קאשימה אנטלרס היפנית (רביעי, 18:30 בספורט1). גם גארת' בייל ומריאנו דיאס פצועים.



בנזמה. הצרפתי נפגע וייבדק באמירויות (AFP)


סולארי גם נאלץ להתייחס פעם נוספת לעובדה שאיסקו לא שותף: "האינטרס שלי שכל השחקנים יהיו בכושר טוב, מרוצים ועם מוטיבציה. אני מנסה לא לעשות טעויות בחילופים". על המשחק אמר: "במחצית הראשונה שיחקנו טוב ובשנייה פחות, אבל לא נתנו לראיו הזדמנות לכבוש מולנו עד לדקה האחרונה וראיו היא קבוצה שיודעת לשחק".


מי שזכה לשבחים מהמאמן היה מרקו אסנסיו: "הוא היה פעיל מאוד. היה טוב מאוד והגיע למצבים. זה אסנסיו שאנחנו רוצים לראות". על שריקות בוז בברנבאו הוסיף המאמן: "אני אוהב את האוהדים ואת התמיכה שלהם. חלק מהם לא מרוצה והם זכאים להביע דעתם".


טיבו קורטואה שהציל שני כדורים בזמן פציעות בחר בסיום לחסל חשבונות עם דייגו סימאונה, שטען כי הוא זכה בתואר "השוער הטוב בעולם" רק מפני שהוא משחק כעת בריאל מדריד: "הופתעתי מכך, כי בגביע העולם הייתי עוד בצ'לסי. יאו אובלק שוער נהדר גם הוא, אך המון אנשים הצביעו והוא היה צריך לכבד את הבחירה בי. יש לי הרגשה שהוא מותח ביקורת על ריאל מדריד כדי להיות פופולרי בקרב האוהדים שלו".



קורטואה. עקץ את צ'ולו סימאונה (Gettyimages)


ובחזרה ליכולת הרעה והבוז הצורם מיושבי הברנבאו. מרכוס יורנטה אמר אחרי המשחק על שריקות הבוז: "הן מחלישות אותנו. כשמריעים לחברים שלי אני מרגיש הרבה יותר חזק ויש תחושה של אחדות בין כולם. למה שורקים בוז? כי זאת ריאל מדריד וכולם מצפים שננצח. עשינו תשעה ניצחונות מ-11 משחקים וזה מאזן לא רע. ברור שאפשר להשתפר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי