פפ נחוש לצרף את איסקו, שעשוי לעלות מעל 100 מיליון יורו

איסקו
איסקו | Gettyimages

לפי "אס", מנג'ר מנצ'סטר סיטי רואה בעדיפות עליונה את צירוף הקשר, שמעמדו בריאל מדריד פחת משמעותית וישמח לשחק תחת בן ארצו. סלגאדו: "איסקו וסולארי צריכים לפתור את זה, קורטואה לא מכיר את ריאל מדריד"

(גודל טקסט)

אין ספק שאיסקו ידע ימים יפים יותר בריאל מדריד. קשר נבחרת ספרד לא זוכה לקרדיט רב מאז סנטיאגו סולארי מונה למאמן הקבוצה ולאחרונה גם יחסיו אם האוהדים לא בשיאם, ולפי "אס", מי שעשוי לנצל את המצב הוא מנג'ר מנצ'סטר סיטי, פפ גווארדיולה. איסקו אומנם מחזיק בחוזה בבירת ספרד עד 2022 עם סעיף שחרור עם סעיף שחרור בגובה 700 מיליון יורו.

איסקו נחשב לרכש בעדיפות עליונה עבור פפ, מה שעשוי לגרום לסיטי לנסות לרכוש אותו בקיץ הקרוב ולפי "הסאן" האנגלי מוכנה לשלם עליו 86 מיליון יורו, כשריאל מדריד לא תסתפק בפחות מ-100 מיליון יורו, מה שעשוי להיות המכירה המכניסה ביותר בתולדות המועדון. הקשר מצידו, חולם לשחק אצל גווארדיולה כשהוא מאמין שתחתיו יוכל לממש את כל הפוטנציאל שלו, כשבנוסף השמועות על הגעה אפשרית של אדן השאר למדריד רק דוחפת את הספרדי לרצות לעזוב. כזכור, איסקו הגיע לסנטיאגו ברנבאו בקיץ 2013 ממלאגה, אחרי שדחה הצעה מהסיטיזנס.

ב"אס" צוינו מספר סיבות לכך שאיסקו צריך לעזוב את קבוצתו את הנוכחית והן שהוא לא ממש נספר על ידי סולארי וישחק תחתיו 292 דקות בלבד, זאת לאחר שנחשב לשחקן מרכזי בריאל מדריד בעידן ז'ולן לופטגי אצלו שיחק 990 דקות, כשכאמור גם יחסיו העכורים עם האוהדים, שהיו טובים בעבר, לא תורמים לנושא. בנוסף, אם עד כה שמר הקשר על יחסים טובים עם כל שחקני הקבוצה, לא כך הדבר לגבי שני הקפטנים – סרחיו ראמוס ומרסלו – איתם הוא לא מסתדר כשהתקרית עם הברזילאי הייתה כשלא הסכים לקבל את סרט הקפטן בהפסד לצסק"א מוסקבה לאחר שהבטיח להעביר אותו לדני קרבחאל, כשבנוסף נכתב שראמוס היה זה שהדליף לתקשורת שהקשר סירב ללחוץ את ידו של סולארי נגד אייבר, כשהבלם עשה זאת בגלל שאיסקו סירב לחתום אצל אחיו וסוכנו, רנה ראמוס.

סיבה נוספת היא כאמור הגעתו האפשרית של אדן הזאר וחזרתו הצפויה של חאמס רודריגס, שמוערך מאוד על ידי סולארי, כשהשניים יפגעו משמעותית בסיכוייו של איסקו לקבל דקות משחק. כמובן שאסור להתעלם מהמניעים הכלכליים, כשאם הקשר אכן יימכר ביותר מ-100 מיליון יורו, מדובר בהכנסה משמעותית עבור אלופת אירופה, באמצעותה היא תוכל לחזק את סגל הקבוצה.


איסקו. פפ ינצל את העובדה שמעמדו התערער בריאל מדריד? (Gettyimages)

עם זאת, ישנם כאלה שתומכים בהישארותו של איסקו בריאל מדריד כשכוכב הכבר הברזילאי, זיקו, אמר ל"אס" שמדובר בפליימייקר הכי גדול כיום בכדורגל העולמי ויורש של צ'אבי ואינייסטה: "איסקו הוא אחרון הקשרים בתפקיד של זינדין זידאן שיצר את הקישור הכי טוב של ריאל מדריד עם לוקה מודריץ' לצידו,יחד עם טוני קרוס וקאסמירו".

שחקן עבר נוסף שתמך בהישארותו של הקשר הוא מיצ'ל סלגאדו, ששיחק בעבר בריאל מדריד וכיום משמש כעוזר מאמן בנבחרת מצרים, והתראיין לתוכנית "אל פארטידסו" ברדיו "קופה", בה אמר: "סולארי צריך להיפגש עם איסקו ולפתור את העניין. הם צריכים לתקן את זה". עוד אמר מגן העבר על המאמן הארגנטינאי איתו שיחק בקבוצה: "המקום הכי טוב כדי להיות מאמן של ריאל מדריד הוא להיות מאמן של קסטייה. זאת נוסחה שעובדת טוב. כרגע צריכים לתת שקט לסולארי".

בנוסף התייחס סלגאדו לדבריו של טיבו קורטואה, שענה לדייגו סימאונה: "אני חושב שקורטואה לא מכיר את ריאל מדריד. אנחנו לא צריכים לענות לאף אחד". על הגרלת ליגת האלופות אמר: "ההגרלה טובה לריאל מדריד. אין לי ספקות לגבי הקבוצה הזאת ופחות בליגת האלופות. יש לנו המון, המון, המון אפשרויות לעבור".


סלגאדו. לא אהב את דבריו של קורטואה (Gettyimages)

על השינויים של ריאל מדריד בקיץ האחרון, כולל מינויו של לופטגי ועזיבת כריסטיאנו רונאלדו: "לופטגי נקלה לסיטואציה מסובכת מאוד. בריאל מדריד אין זמן, אבל את זה צריך לדעת בזמן שמקבלים את ההחלטה. "מדריד ללא כריסטיאנו רונאלדו נמצאת במעבר. אי אפשר להחליף אותו באדם אחד, השינוי צריך להיות בשיטה".

על האפשרות שחברו ראול יאמן את הקבוצה בעתיד: "יום אחד הוא יהיה מאמן ריאל מדריד, אין לי שום ספק. הוא מכיר את חדר ההלבשה ויודע להחזיק אותו. הוא אלפרדו די סטפאנו הבא". לסיום נשאל סלגאדו אם הוא ירצה לאמן את ריאל מדריד ענה: "לאמן את מדריד זה חלום כי זה הבית שלי, זכיתי שם בתארים והתעצבתי כאדם. אשמח יחזור, אבל יש לזה מחיר יקר. ריאל מדריד שוחקת אותך, אבל גם מזינה ומחזקת אותך". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי