ריאל מדריד מנהלת מו"מ עם מוריניו, יגיע מיידית?

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | AFP

ב"מונדו דפורטיבו" פורסם שהמאמן שעזב את מנצ'סטר יונייטד עשוי להגיע כעת או בקיץ, כשבמועדון רוצים יד קשה עם השחקנים. אקס יובנטוס חשף שאלגרי עשוי להגיע למדריד וזידאן יחליפו ביובה. הקבוצה צירפה חלוץ צעיר

(גודל טקסט)

האם ז'וזה מוריניו בדרך ליעד חדש? המנג'ר הפורטוגלי אומנם סיים השבוע את דרכו במנצ'סטר יונייטד, אך כלי תקשורת שונים בספרד, בהם "מונדו דפורטיבו" הקטלאני, מדווחים שנשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס והמאמן מנהלים מו"מ רציני על חזרתו של "המיוחד" לסנטיאגו ברנבאו. לפי הדיווח, באלופת אירופה רוצים שמוריניו יגיע בקיץ או אפילו כבר בינואר הקרוב, ויחליף את סנטיאגו סולארי, למרות שהאחרון חתם לאחרונה על חוזה עד 2021 עם זאת, לא ברור אם הפורטוגלי ירצה להגיע אחרי שרק עזב קבוצה בה היו לו לא מעט קשיים והרבה עימותים עם שחקנים.

הטפטופים בנושא החלו עוד אתמול, יממה אחרי פיטוריו של מוריניו, שמוערך מאוד על ידי פרס וגם כשהנשיא פיטר אותו ב-2013, הוא אמר שעשה זאת בגלל האווירה הקשה שהייתה אז בין בקבוצה ולא מסיבות מקצועיות נטו. סיבה נוספת שפותחת את הדלת חזרה עבור המאמן לריאל מדריד היא שהוא כבר לא מיוצא על ידי הסוכן ז'ורז'ה מנדש, שהסתכסך עם הנהלת המועדון אחרי שהעביר את כריסטיאנו רונאלדו ליובנטוס. כעת מנדש קשור למוריניו רק בכל הנוגע לזכויות השימוש בשמו ועוד נושאים כלכליים.

יש אמון מוחלט בין פרס למוריניו שנמצאים בקשר טוב, כשהמאמן הוא גם חבר אישי של המנכ"ל חוסה אנחל סאנצ'ס, אבל מי שככל הנראה לא ישמחו מחזרתו של "המיוחד" לספסל בסנטיאגו ברנבאו הם השחקנים, שלא יאהבו את המהלך. לפי "מונדו דפורטיבו", אחת הסיבות לחזרה אפשרית של מוריניו הוא שפרס רוצה מאמן עם יד חזקה שבין השאר ישים גבולות לסרחיו ראמוס, שמזמן פרק כל עול. הנשיא רוצה שיהיה הקפטן, אבל יידע את מקומו בקבוצה. בנוסף, מוריניו ייתן יותר משקל לבלם הצרפתי רפאל וראן שמאוד מוערך על ידי המאמן.


מוריניו ואלגרי. אחד מהם יגיע לסנטיאגו ברנבאו? (Gettyimages)

מועמד נוסף לאימון ריאל מדריד הוא מאמנה הנוכחי של יובנטוס, מסימיליאנו אלגרי. הג'נרל מנג'ר של הקבוצה לשעבר, לוצ'יאנו מוג'י, אמר אמש בראיון לטלוויזיה האיטלקית: "דיברתי עם אנשים חשובים. אלגרי יעבור לאמן את ריאל מדריד בעונה הבאה וזינדין זידאן יגיע ליובנטוס".

בעניין אחר, ב"מארקה" פורסם שריאל מדריד סיכמה על החתמת מוחמד מיזיאן, חלוצה המוכשר בן-18 של מלייה, שהרשים את הצוות המקצועי של אלופת אירופה במהלך שני המשחקים בין הקבוצות במסגרת שלב 32 הגדולות בגביע המלך. החלוץ עצמו לא שיחק עדיין בליגה במדי הקבוצה ומתאמן למעשה עם ריאל מדריד אחרי ששיחק מולה מחצית בגביע המלך בהפסד 6:1 וצפוי להצטרף בינואר לקבוצת הבת, ריאל מדריד קסטייה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי