מסי כבש ב-0:2 של ברצלונה, ניצחון שלישי ברציפות לאתלטיקו

ליאו מסי
ליאו מסי | Gettyimages

פנדל של גריזמן סידר לסימאונה 0:1 יקר בבית על אספניול החלשה, האלופה לא התקשתה בבית נגד סלטה ויגו ושמרה על הפסגה. אייבר עצרה את בטיס עם 1:1 בחוץ, אתלטיק בילבאו ניצחה 0:1 את ויאדוליד

קבוצות: אייבר בטיס
(גודל טקסט)
המחזור ה-17 בליגה הספרדית יצא הערב (שבת) לדרך עם ארבעה מפגשים. בטיס שמטה יתרון ופתחה את משחקי היום עם 1:1 ביתי נגד אייבר ומאוחר יותר גברה אתלטיקו מדריד 0:1 על אספניול וברצלונה שמרה על הפסגה עם 0:2 על סלטה ויגו. אתלטיק בילבאו עלתה מעל הקו האדום עם 0:1 ביתי על ויאדוליד..


ברצלונה – סלטה ויגו 0:2

ניצחון ליגה רביעי ברציפות ללא ספיגה לאלופת ספרד, שלא התקשתה בבית נגד סלטה ויגו ושמרה על המקום הראשון בטבלה. כבר בדקה ה-10 עוסמאן דמבלה כבש את הראשון כשהגיע ראשון לכדור חוזר, ליאו מסי הכפיל (45) עם ה-15 שלו העונה והגדיל את הפער בפסגת טבלת הכובשים.


אתלטיקו מדריד – אספניול 0:1

זה לא הלך חלק, אבל קוקה הוכשל ברחבה ופנדל מוצלח של אנטואן גריזמן (56) העניק לדייגו סימאונה שלוש נקודות חשובות במאבק האליפות. אתלטיקו רשמה ניצחון ליגה שלישי ברציפות ונצמדה זמנית לברצלונה בפסגת הטבלה. מנגד, אספניול המאכזבת ממשיכה לצנוח ובמאזנה כבר שישה הפסדים רצופים.



עמד בלחץ. אנטואן גריזמן (Gettyimages)


בטיס – אייבר 1:1

בטיס ספגה מכה קשה כבר בדקה ה-15 כשהבלם סידניי נפגע והורד מהמגרש על אלונקה כשהוא נאנק מכאבים. סנאבריה גלגל לרשת החשופה כעבור 21 דקות אחרי בישול של כריסטיאן טייו, אך פביאן אוריאנה איזן בפנדל (72) וקבע חלוקת נקודות. המארחת, שנמצאת בעיצומה של תקופה נפלאה, פספסה הזדמנות להיצמד לצמרת הגבוהה כשאיבדה נקודות אחרי שלושה ניצחונות רצופים. מנגד, אייבר רשמה משחק רביעי ברצף ללא ניצחון והיא לא רחוקה מהתחתית הבוערת.



נעצרה בבית נגד אייבר. בטיס (Gettyimages)


תוצאה נוספת
אתלטיק בילבאו
– ויאדוליד 0:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי