ג'ורדי אלבה: "זה לא קל לייצר כל כך הרבה בישולים"

ג'ורדי אלבה וליאו מסי
ג'ורדי אלבה וליאו מסי | Gettyimages

ברצלונה סגרה את השנה כמוליכת ה"לה ליגה". ואלוורדה: "מקווים שדמבלה ימשיך לקבל החלטות טובות". המגן על שיתוף הפעולה עם הארגנטינאי: "תמיד מחפש את מסי במגרש". "הפרעוש" רשם שיא וממוקם רביעי בנעל הזהב.

(גודל טקסט)
ברצלונה שמרה על פער של שלוש נקודות בפסגת הליגה הספרדית אחרי שניצחה אתמול (שבת) את סלטה ויגו 0:2 בקאמפ נואו. ליאו מסי וג'ורדי אלבה זכו לשבחים אחרי שהמגן השמאלי בישל את השער ה-398 של הארגנטינאי בבלאוגרנה, ועוסמאן דמבלה כבש את השער העשירי שלו ב"לה ליגה" העונה. בארסה מסיימת את השנה הקלנדרית במקום הראשון וכבר רשמה ניצחון ליגה רביעי ברציפות מבלי לספוג שער. הקבוצה תחזור לאימונים ב-30 בדצמבר.


מסי רשם שיא חדש של 15 שערי ליגה לכל הפחות בכל אחת מ-11 העונות האחרונות בחמש הליגות הבכירות. הפנומן זקוק לשער אחד כדי לעלות למקום הראשון ב"נעל הזהב" אחרי שזכה בתואר גם בשנה החולפת, והוא מדורג כרגע במקום הרביעי. כריסטיאנו רונאלדו רק במקום ה-20.


ארנסטו ואלוורדה אמר בסיום: "מה שהכי מספק אותי זה ששלטנו במחצית הראשונה והגענו למצבים ואם אתה לא סופג שערים זו הדרך הכי טובה לנצח, אבל אנחנו לא עולים למגרש כדי לא לספוג אלא כדי לכבוש". על דמבלה שממשיך ביכולת פנטסטית: "הוא כובש שערים, משחק טוב ועובד קשה. אנחנו מצפים ממנו להרבה, מקווים שימשיך לקבל החלטות טובות". על ארתורו וידאל: "הוא משחק טוב ואנו רוצים שיגלה המשכיות. הוא התחיל לשחק ואז נפצע ועכשיו חזר ומשחק יותר. העונה עוד ארוכה ונראה מה יקרה עד לסיום".


שיתוף הפעולה בין אלבה למסי הוא כבר עניין שבשגרה. ב-2017/18 המגן בישל שמונה שערים עבור "הפרעוש" ואתמול כבר בישל לו בפעם הרביעית העונה.


"LEO AND ALBA" #fcblivepic.twitter.com/DN38vB1JyH

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) 23 בדצמבר 2018




ג'ורדי אלבה:"העונה כבר איבדנו כמה נקודות והכי חשוב לנו להישאר במקום הראשון ולהמשיך לשחק כמו במחצית הראשונה. הבישול למסי? זה לא קל לייצר כל כך הרבה בישולים, אבל כשאתה משחק לצידם של שחקנים כמו מסי זה הרבה יותר קל. אני תמיד מחפש אותו במגרש".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי