עושים שוק: ברצלונה ויתרה על דה ליכט, קוטיניו עשוי לעזוב

פיליפה קוטיניו
פיליפה קוטיניו | Gettyimages

הבלם ההולנדי זוכה להצעות גבוהות יותר מפאריס סן ז'רמן ויובנטוס אם כי דה יונג מוכן להגיע בזול יותר, הקשר ישוחרר כחלק מעסקה שתנחית את אמבפה. וגם: ארסנל רוצה את קייהיל, עסקת הרננדס לבאיירן לא סגורה

(גודל טקסט)
חלון ההעברות בכדורגל האירופי ייפתח ב-1 בינואר והתקשורת העולמית כבר רועשת וגועשת בנוגע לעסקאות המתבשלות. ספורט1 מביא לכם את כל הספקולציות החמות, השמועות המרעישות וההחתמות שבדרך.


רשמי
* קיקה סאנצ'ס פלורס הספרדי מונה למאמנה של שנחאי שנואה הסינית ויחליף את מנואל פלגריני.


Quique se va a la Superliga China por Navidad https://t.co/TnCVXBkzJn

— FichajesMARCA (@Marcatransfer) December 25, 2018

שמועות
* היום חג המולד, אבל גם ביום הזה עוסקים בעולם בעיקר בשוק ההעברות. בברצלונה, לדוגמה, יש כמה ידיעות מעניינות: בעיתון "מונדו דפורטיבו" פורסם שבארסה ירדה מהרעיון של בלם אייאקס מתיאס דה ליכט מכיוון שהיא לא מסוגלת להתמודד עם ההצעות הכספיות שקיבל מפאריס סן ז'רמן, יובנטוס, באיירן מינכן ומנצ'סטר סיטי. סוכנו של השחקן בן ה-19 מינו ראיולה רוצה למכור אותו בכמה שיותר כסף בניגוד לפראנקי דה יונג שקיבל והסכים להצעות הכספיות של בארסה, הנמוכות יותר מאלה של הקבוצות האחרות.


* בארסה פוקחת עין גם על חלוץ סלטה ויגו מקסי גומס בן ה-22. לפי "אס", בברצלונה אומרים שיש לו חוש כיבוש מצוין. סביליה ובטיס רוצות את החלוץ של אלופת ספרד מוניר אל-חאדדי שמסיים חוזה בקיץ הקרוב ובארסה תעדיף למכור כבר עכשיו.


#RUMOR Barcelona's scouting department kept a close eye on Celta striker Maxi Gómez (22) during Saturday's game and consider him a possible replacement for Luis Suárez

Camp Nou sources: "He is a very good player and always has his eye on the opposition goal." [as] pic.twitter.com/fswXDkWA1q

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) 24 בדצמבר 2018


* רדיו קאטלוניה טוען שברצלונה מוכנה לוותר על פיליפה קוטיניו כחלק מעסקה שתנחית את קיליאן אמבפה בקאמפ נואו. ניימאר רוצה את קוטיניו לידו.


* העיתון "ספורט" טוען שריאל מדריד עשיה למכור את גארת' בייל בקיץ הקרוב אם תקבל עליו הצעה של 180 מיליון יורו. הסכום נשמע די הזוי, נוכח הפציעות הרבות של הוולשי.


* ארסנל, שסובלת מפציעות רבות בהגנה, מעוניינת לחזק את החלק הזה בקבוצה ועל הכוונת בלם צ'לסי גארי קייהיל שבקושי משחק השנה.


קייהיל. לא מקבל דקות בצ'לסי, יקבל אצל אמרי? (AFP)
קייהיל. לא מקבל דקות בצ'לסי, יקבל אצל אמרי? (AFP)


* רומא רוצה את חלוץ צ'לסי מישי בטשואיי, המושאל לוולנסיה, כחלופה אפשרית לפטריק שיק המאכזב שעשוי לעבור בהשאלה לסמפדוריה.


* מילאן רוצה את חלוצה המקסיקני של איינדהובן הירבינג לוסאנו, שהרשים במונדיאל ולא עבר לקבוצה אחרת.


* בעיתון "אס" נכתב שהעברת לוקא הרננדז מאתלטיקו מדריד בינואר הקרוב לבאיירן מינכן לא תצא לפועל בינואר הקרוב, והצדדים ייפגשו שוב בסופו.


* ה"בילד" פרסם שפאריס סן ז'רמן רוצה את הקשר יוליאן וייגל מבורוסיה דורטמונד, כיוון שהיא מחפשת יורש לאדריאן ראביו שצפוי לעזוב לברצלונה. חוזהו בדורטמונד מסתיים ב-2021 וגם ארסנל ורומא עוקבות אחריו. פ.ס.ז' מתעניינת גם בשני שחקניה של נאפולי, אלאן הברזילאי ופיוטר ז'ילינסקי הפולני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי