מורייו הוצג בברצלונה: "הגשמת חלום, מאושר להיות פה"

ג'ייסון מורייו
ג'ייסון מורייו | AFP

הקולומביאני שהושאל מוולנסיה ילבש את החולצה מספר 17 של הבלאוגרנה: "לא יכול להשוות את עצמי לג'רי מינה, הוא המליץ לי ועכשיו הכל תלוי רק בי. ליאו מסי? יתרון גדול להיות לצד השחקן הטוב בעולם"

(גודל טקסט)
הבלם הקולומביאני ג'ייסון מורייו הוצג היום (חמישי) כשחקנה החדש של ברצלונה, לאחר שהושאל מוולנסיה עד תום העונה עם אופציית רכישה עבור 25 מיליון יורו בקיץ. "באתי להשיג דברים גדולים עם ברצלונה", אמר בהצגתו, אז נחשף שיקבל את חולצה מספר 17 שהייתה של פאקו אלקאסר. נשיא בארסה ג'וזף ברטומאו צייץ איחולי הצלחה למורייו.


על המשמעות לשחק בברצלונה: "כולנו יודעים מה זה אומר לשחק עבור ברצלונה. זה חלום שהתגשם, כי מאז שהייתי ילד חלמתי ללבוש את החולצה של בארסה. אני מקווה לשחק כאן כמה שיותר ולהראות את יכולתי. אתם יכולים לראות מה ההרגשה שלי לפי החיוך שלי. אני מרגיש מאושר ללבוש את החולצה הזאת. אני אוהב את הכדור, אבל גם אני שחקן מאוד תחרותי ומקווה לתרום מיכולתי כמה שיותר".


התקופה בוולנסיה:
"לא שיחקתי הרבה ולכן כשאתה עולה לשחק קצב המשחק מהיר מאוד עבורך, אבל גם בוולנסיה התאמנתי בשיא הרצינות כדי להיות זמין ועכשיו ברור שאני הולך להתאמן עם הטובים ביותר. מבחינת הנבחרת זה טוב עבורי להיות בברצלונה, אבל אני צריך להוכיח את עצמי על המגרש".


Let's welcome @JeisonMurillo19 to Barça. Good luck in this new professional stage pic.twitter.com/Niwb6HRlBz

— Josep Maria Bartomeu (@jmbartomeu) 27 בדצמבר 2018


שיחתו עם המאמן והשחקנים: "כבר דיברתי עם ארנסטו ואלוורדה והעובדה שהוא הראה ביטחון ביכולתי היא אחת הסיבות שאני כאן. לשחק עם ליאו מסי? זה יתרון גדול כשאתה יכול לשחק לצד הטוב בעולם. זה מועדון גדול וקבוצה גדולה".


אם ג'רי מינה, חברו להגנה בקולומביה שעזב לאברטון, ייעץ לו: "אני מאוד מקורב אליו והוא המליץ לי על מספר דברים. אני לא במצב שאני יכול להשוות את עצמי למינה (שכידוע נכשל בבארסה, אבל הצליח בנבחרת, י.ז). זה תלוי רק בי להראות למועדון מה אני יכול לתרום".


[ EN DIRECTO] Sigue la rueda de prensa de presentación de @JeisonMurillo19 desde la sala de prensa Ricard Maxenchs
https://t.co/X07QJxHm5w
#EnjoyMurillopic.twitter.com/wZ8suXd8yV

— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) December 27, 2018


¡Bienvenido al Camp Nou, @JeisonMurillo19! #EnjoyMurillopic.twitter.com/OqkjEvL8SR

— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) December 27, 2018


@JeisonMurillo19#EnjoyMurillopic.twitter.com/sBFi9ozu1p

— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) December 27, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי