80% מהסוסיוס בברצלונה מרוצים מוואלוורדה, 2.33% רוצים את קרויף

ארנסטו ואלוורדה
ארנסטו ואלוורדה | Gettyimages

ב"מונדו דפורטיבו" נערך סקר בין בעלי המניות במועדון, כשרובם רוצה שהמאמן יחתום על הארכת חוזה, כשחלקם היה שמח לראות את אקס מכבי ת"א יותר מאשר את פוצ'טינו. בניגוד למסי, הרוב מתנגדים לחזרתו של ניימאר

(גודל טקסט)

למרות הפתיחה המקרטעת, ברצלונה יכולה להיות מרוצה מהעונה שלה עד כה, הדאבליסטית הספרדית ניצבת בראש טבלת "לה ליגה" אחרי 17 מחזורים, סיממה את שלב הבתים בליגת האלופות במקום הראשון ובשמינית הגמר מחכה לה ליון. העיתון הקטלאני "מונדו דפורטיבו" ערך סקר מקיף בין ה"סוסיוס", בעלי המניות במועדון, כדי לבדוק את שביעות רצונם מ-2018/19 עד כה.

אחת המסקנות הברורות ביותר מהסקר היא שרוב הסוסיוס מרוצים מהמאמן ארנסטו ואלוורדה, כלא פחות מ-79.66 אחוזים מתוכם היו רוצים לראות את הנהלת במועדון מחדשת את חוזהו של "אל צ'ינגורי". בנוסף נשאלו מה הציון אותו היו מעניקים לעבודתו של הבאסקי מ-1 עד 10, כשהממוצע היה גבוה במיוחד – 7.42, כשהרוב (34 אחוזים) הצביע 8. נשיא ברצלונה ז'וזפ מריה ברתומיאו כבר נפגש עם סוכנו של ואלוורדה והביע את רצונו להאריך את ההתקשרות בין הצדדים, אך המאמן עצמו מעדיף להמתין זמן מה לפני שיקבל החלטה.

במקרה שוואלוורדה יעזוב בכל זאת את הקאמפ נואו, נשאלו הסוסיוס את מי הם היו רוצים לראות במקומו ורובם – 35.33 אחוזים – לא השיבו או השיבו שאינם יודעים, מה שמוכיח שאינם חושבים יותר מדי על עזיבתו של המאמן. מי שזכה ברוב קולות באופן לא מפתיע הוא מנג'ר מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה, שהחל את הקריירה בבלאוגרנה והוליך אותם להישגים בלתי נשכחים. מי שהגיע למקום השני אחרי פפ הוא קפטן הקבוצה בעבר, צ'אבי, עם 13.66 אחוזים. 10.66 הצביעו שוואלוורדה יישאר בכל זאת ואחריהם דורגו רונאלדו קומאן (6.33 אחוזים), יורגן קלופ (3.66), קיקה סטיין (2.66) וברשימה ניתן למצוא גם את שני מאמן מכבי תל אביב לשעבר, ג'ורדי קרויף עבורו הצביעו 2.33 אחוזים מהסוסיוס, יותר משמות בכירים יותר כמו מאוריסיו פוצ'טינו מטוטנהאם (2) ופאבלו מאצ'ין מסביליה (1.33). אקס נוסף של הצהובים, אוסקר גרסיה, קיבל 0.66 אחוזים מהקולות.


קרויף. מתחת לקלופ, מעל פוצ'טינו (מתוך מונדו דפורטיבו)

בנוסף לוואלוורדה, מי שהסוסיוס הביעו בו לא מעט אמון הוא שחקן ההתקפה הצרפתי של הקבוצה עוסמאן דמבלה, ששמו אומנם נקשר בעבירות משמעת מתחילת העונה, אך בינתיים במגרש הוא מספק את הסחורה ובגדול עם 10 שערים העונה עד כה. לפי הסקר, 75.33 אחוזים מאמינים בדמבלה, לעומת 18.33 אחוזים שקוראים למכור אותו בתום העונה. שישה אחוזים לא ידעו לענות על השאלה ורק 0.33 הציעו לשלוח אותו להשאלה, בה יתבגר כשחקן וכאדם.

שאלה נוספת שנשאלו הסוסיוס היא בנוגע לחזרה אפשרית של כוכב הקבוצה בעבר ופאריס סן ז'רמן בהווה, ניימאר. קפטן ברצלונה ליאו מסי אומנם אמר השבוע בראיון ל"מארקה" שהיה רוצה מאוד לאחד מחדש כוחות עם הברזילאי כשגם שחקנים נוספים בקבוצה התייחסו בעבר בחיוב לנושא,, אך נראה שבמועדון חושבים קצת אחרת. לפי הסקר של "מונדו דפורטיבו, לא פחות מ-67.66 אחוזים מתנגדים לחזרתו של ניימאר לקאמפ נואו, לעומת 32.34 אחוזים שבעדה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי