ברצלונה פרסמה רשמית שאין לה הסכם עם אדריאן ראביו‎

אדריאן ראביו
אדריאן ראביו | Gettyimages

אלופת ספרד חוששת שפאריס סן ז'רמן תממש האיומים ותפנה לאופ"א ופיפ"א בגין התנהלות לא חוקית של בארסה מול השחקן שנמצא תחת חוזה, וסירב להאריכו. המועדון הקטאלוני הדגיש כי לא נעשתה פנייה ישירה לקשר הצרפתי

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)
ברצלונה חוששת מפני פאריס סן ז'רמן שאיימה להתלונן עליה במוסדות אופ"א ופיפ"א. הבלאוגרנה הוציאה הודעה רשמית שהיא לא סגרה על חוזה עם קשר פ.ס.ז' אדריאן ראביו, שסירב לכל ההצעות של קבוצתו להאריך חוזה ולמעשה נזרק מהסגל של הקבוצה. המועדון הקטאלוני הודיע כי פנה לאלופת צרפת והתעניין בשחקן בקיץ שעבר, ופעם נוספת לפני כמה ימים.


בארסה הדגישה שכל קשר שהיה לה עם ראביו היה קשר באמצעות המועדון הצרפתי ולא ישירות עם השחקן, דבר שאסור לפי תקנות פיפ"א. פנייה ישירה לשחקן מותרת רק מינואר הקרוב, כאשר חוזהו של השחקן יסתיים בקיץ 2019. ברצלונה פרסמה כי הרצון שלה הוא לעבוד בשקיפות מלאה בכל פעם עם המועדונים שהיא נמצאת בקשר איתם באשר להעברת שחקנים.


בשבועות האחרונים היו ידיעות רבות על מו"מ של בארסה עם השחקן ועם סוכנו ואימו שמייצגת אותו. לפי הידיעות, סוכם על בואו בקיץ לברצלונה בחינם, אבל בגלל שפ.ס.ז' הענישה אותו והוא לא שייך לסגל הקבוצה פנו הסוכן ואימו לאלופת ספרד וביקשו שתחתים אותו כבר עכשיו בינואר.


[❗ ÚLTIMA HORA]
Comunicado del FC Barcelona sobre el PSG y Rabiot
https://t.co/zTY4LARd54

— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) 30 בדצמבר 2018


לשחקן הובטח בונוס של 10 מיליון יורו אם יעבור בקיץ הקרוב בחינם, אבל בברצלונה טענו שאם יחתימו אותו בינואר הם יורידו את דמי ההעברה מגודל הבונוס, ונציגיו של השחקן סירבו. בכל מקרה, לצרפתי יש ביקוש גם בקבוצות אחרות

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי