ראמוס הודה: "הקבוצה זקוקה לשינוי. חייבים להישאר מאוחדים"

סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס | Gettyimages

התקשורת הספרדית יצאה למתקפה נגד ריאל מדריד אחרי ההפסד לסוסיאדד בו נרשם שיא שלילי לצופים במשחק: "הברנבאו מרוקן ובצדק". בסיום אוהדי הקבוצה קראו לפרס להתפטר. מחמאות לויניסיוס ג'וניור

קבוצות: ריאל סוסיאדד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד אף פעם לא מצליחה מסורתית בכל תחילת שנה קלנדרית. זה קרה לה גם בעונה בה פוטר קרלו אנצ'לוטי אחרי זכייה בגביע העולם למועדונים ולאחר שחצי עונה לא הפסידו בליגה, אבל ההפסד אתמול (ראשון) לסוסיאדד 2:0 הראה את הבעיות בקבוצה בסיום קראו אוהדי הקבוצה לפלורנטינו פרס להתפטר. גארת' בייל ומרקו אסנסיו פצועים, אבל זה לא סיבה לכך שהקבוצה כלואה במשבר כזה גדול. הבאסקים ניצחו לראשונה מאז 2004 בסנטיאגו ברנבאו ורק 53,412 צופים חזו במשחק, שיא שלילי חדש במשחקי ריאל מדריד בברנבאו.

התקשורת במדריד יצאה בהתקפות על הבאלנקוס שמדורגים כעת רק במקום חמישי שלא מוביל לליגת האלופות. ב"מארקה" נכתב בשער העיתון המודפס: "הברנבאו מרוקן ובצדק". בנוסף נכתב: "ריאל מדריד שוב אכזבה את האוהדים שלה. הם הוכיחו שהבעיות שלהם לא על הספסל (הבעיות עם איסקו) אלא על כר הדשא. יש לריאל מדריד אליבי כמו היכולת הטובה של ויניסיוס ג'וניור, היכולת הטובה של השוער היריבה רולי והפנדלים שלא נפסקו לטובתם, אבל אלופת אירופה בשלוש השנים האחרונות נמצאת במצב לא טוב".

ב"אס" נכתב: "ויניסיוס היה קסום, אבל ריאל מדריד מדכאת, בנוסף השופט קיפח אותם ולא הורה על פנדל". משחק שני ברציפות מרסלו גילה יכולת חלשה ולא קיבל ציון ב"מארקה" יחד עם קאסמירו, קרוס, מודריץ', לוקאס ואסקס ובנזמה. רק ויניסיוס זכה לציון 2 כוכבים וכל השאר כוכב. למרות הפציעות הרבות עדיין איסקו פתח על הספסל ונכנס רק בדקה ה-57.


"ויניסיוס ג'וניור הצטיין, אבל ריאל מדריד מדכאת" (Gettyimages)

הפרשן אלפרדו רלאנו כתב ב"אס": "ריאל מדריד כבשה רק 26 שערים העונה לעומת 50 של ברצלונה. היא מקום חמישי בטבלה לא בגלל ה-VAR והפציעות, אלא בגלל שלא דאגה למישהו שיחליף את כריסטיאנו רונאלדו, אבל לפחות כעת ויניסיוס מתגלה כיהלום אמיתי". כעת יש לצפות לכך שהקריאות להחזיר את ז'וזה מוריניו ולהעיף את סולארי יגברו. העיתונאי חואנמה רודריגס כבר דיבר על כך שריאל מדריד צריכה לפנות למוריניו. העיתונאי קיקה מתיאו אמר בתוכנית "אל צ'רינגיטו" כי הנשיא פרס אשם בכל המצב אחרי קיץ נוראי.

מעבר לעובדה שהבלאנקוס פישלו, ראשי הקבוצה כנראה יגישו תלונה על השיפוט בטענה שהיה פנדל ברור של השוער רולי על וינסיוס ג'ניור שלא נשרק ואף לא השתמשו בטכנולוגית ה-VAR לבדוק את המקרה. לדברי ראשי הקבוצה השיפוט היה לו חלק מרכזי בהפסד.

סנטיאגו סולארי יצא להתקפה: "אם אתה לא משתמש ב-VAR במקרים כאלו, הוא מאבד מהלגיטימיות שלו. כולנו אנושים ויכולים לטעות, אבל כשיש לך טכנולוגיה כזאת זה הזמן להשתמש בה. היינו צריכים שלוש נקודות ולא השגנו אותם. זה הכדורגל. היו לנו קשיים גדולים בתחילת המשחק ואיבדנו את זה. אחר כך עשינו הכל כדי לחזור, אבל זה לא הספיק. אנחנו בריאל מדריד תמיד מנסים להילחם ואם לא הייתי רואה את זה גם היום נגד סוסיאדד זה היה בלתי נסלח". על ויניסיוס ג'וניור אמר: "הוא גדל ומשתפר עם הזמן. הוא רק בן 18. מאז שהגיע הביא רק שמחה".

לוקה מודריץ' דיבר בצורה תקיפה: "הרבה מאיתנו לא ביכולת הדרושה. אנחנו צריכים לומר את זה בברור. זה לא עניין של מזל. אנחנו לא יכולים לפשל בתחילת כל משחק ולשחק רע. הבלאנקוס הפסידו בבית ליריבה שעושה להם תמיד צרות, אבל בביתה שלה. מודריץ' אמר במיקס זון לכתבים: "אנחנו יוצרים הרבה מצבים, אבל הכדור לא נכנס פנימה ואנחנו גם מאבדים הרבה כדורים. יש סיבות רבות למה דברים לא עובדים".


"יש סיבות רבות למה דברים לא עובדים". לוקה מודריץ' (Gettyimages)

היכולת של השופט: "הוא לא היה בשיאו, אבל אי אפשר להאשים אותו או את ה-VAR במצב. יש בלגאן עם הטכנולוגיה הזאת, אבל לא היא הסיבה למשבר. השופט אמר לי שדיווחו לו מלמעלה שלא היה פנדל. זה מדהים שהם לא בודקים". העתיד של הקבוצה: "אנחנו לא ברגע אידיאלי. חייבים להשתפר הרבה ולשחק קרוב יותר על כר הדשא. נצטרך לשחק משחק אחרי משחק כמו גברים ולתקן את המצב".

סרחיו ראמוס הודה: "הקבוצה חייבת שינוי, אבל לא צריך לצאת מהכלים ולתלוש שיערות. תמיד יש בעיות, אבל אנחנו חייבים להישאר מאוחדים. חייבים תגובה והליגה הופכת ליותר ויותר מסובכת עבורנו. היו שני פנדלים על ויניסיוס ואתם יכולים לשאול אותו. לוקאס ואסקס לא ספג זמן רב צהוב כזה. יש אנשים שיגידו שאנחנו מתים, אבל נילחם עבור הכל. יש לנו קבוצה רעבה והרגליים שלי כואבות מרוב שרצתי היום. רק לפני שבועיים זכינו בתואר. אם הייתי יודע שלא נזכה יותר הייתי נשאר בבית עם הילדים. העברות? אין טעם לייעץ כי לא יקבלו את דעתי. מציע לכולם להתרכז במשחק על כר הדשא".

ויניסיוס ג'וניור שפתח לראשונה בליגה אמר בסיום: "אם הייתי יכול, הייתי מחליף את המשחק הטוב שלי בניצחון של הקבוצה. ראיתי את הווידאו של המשחק והיה עלי פנדל ברור ולצערי בשני הפנדלים השופט לא התייעץ עם ה-VAR. היכולת של ריאל מדריד? אנחנו צריכים לעבוד יותר קשה ולהיות יותר מרוכזים".

לא ברור מה עובר על גארת' בייל הפצוע. הוא אמנם צפה במשחק בברנבאו, אבל התוכנית "אל צ'ירינגיטו" הראתה אותו עוזב בדקה ה-78 את המגרש ונוסע במכוניתו. השחקנים שלא נמצאים בסגל המשחק לא מחויבים להגיע, אבל לא ברור מדוע עזב בדקה כזאת. שחקן עבר של הקבוצה אמר כי בזמנו השחקנים שלא שיחקו היו חייבים לרדת לחדר ההלבשה ולהצטרף לשחקנים שהיו בסגל.


"הקבוצה חייבת שינוי". סרחיו ראמוס (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי