דיווח: ראשי בארסה נפגשו עם פיני זהבי בנוגע לחזרת ניימאר

ניימאר
ניימאר | Gettyimages

על פי ידיעות בספרד, הקטלאנים נפגשו עם סוכנו של הברזילאי במטרה לבדוק אפשרות שיחזור למדיה הקבוצה. ייתכן וחוקי הפייר פליי ייאלצו את פ.ס.ז' לשחרר את הכוכב, מסי אמר בראיון שישמח אם חברו יגיע

(גודל טקסט)

נמשכות הידיעות על כך שניימאר עשוי לחזור לברצלונה. לאחרונה נפוצו לא מעט שמועות על כך שניימאר רוצה לחזור לבארסה ואף מבקר בכל כמה שבועות במיתקן האימונים שלה. לפי אותן ידיעות, לפאריס סן ז'רמן אין כוונה למכור אותו, אבל אם יתקלו בבעיות עם הפייר פליי הפיננסי ייתכן בהחלט שהדבר יתבצע. "רדיו קאטלוניה" פרסם כי בחג המולד נפגשו ראשי בארסה עם ניימאר ואנשיו בברזיל כדי לגשש על אפשרות להחזירו לקבוצה כשהסקאוט אנדרי קורי עמד בראש המשלחת. לפי פרסומים קודמים, בשנה הנוכחית אין לניימאר סעיף שחרור מפ.ס.ז' ואילו ב-2020 יהיו לו סעיף מוקטן יותר של 170 מיליון יורו.

הרדיו דיווח שניימאר מציע את עצמו לברצלונה, שכבר מוכנה לקבלו חזרה למרות הדרך בה עזב בטריקת דלת את המועדון. לפי הדיווח, בפגישה נכחו איש העסקים פיני זהבי המקורב למשפחת ניימאר וידידו האישי אלברו קוסטה כדי לדון בדרכים להגשמת החלום של ניימאר.

גם ליאו מסי התייחס בראיון ארוך שקיים לאפשרות שניימאר יגיע, ואמר כי זה יהיה נפלא עבור ברצלונה, אבל גם טען שהעברתו חזרה לברצלונה יכולה להיות מסובכת. פאריס סן ז'רמן, מצידה, הכחישה שתיאלץ למכור את ניימאר או קיליאן אמבפה בגלל הפייר פליי. מבחינת זהבי הוא עובד בצורה מלאה עם פ.ס.ז' ולפי פרסומים בצרפת אמר כי יהיה מוכן לעזור לניימאר לעזוב לברצלונה רק אם פ.ס.ז' תיתן לו אישור. לאחרונה הוא היה מעורב בניסיון של פ.ס.ז' לרכוש את פראנקי דה יונג מאייאקס.

ניימאר. לא ברור אם פ.ס.ז' יכולה לשמור אותו (Gettyimages)
ניימאר. לא ברור אם פ.ס.ז' יכולה לשמור אותו (Gettyimages)

ב"מארקה" פורסם כי ברצלונה כבר מחפשת מספר 9 שיהיה בעתיד היורש של לואיס סוארס, שיחגוג בקיץ את יום הולדתו ה-32. בבארסה לא מתכוונים לרכוש חלוץ בינואר, אבל מתכננים כבר את החלון של הקיץ הקרוב כיוון שאיבדו שני חלוצים העונה – פאקו אלקסר שעבר לדורטמונד ומוניר אל-חאדדי שנאמר לו כי הוא לא בתוכניות של ארנסטו ואלוורדה כשלא הסכים להאריך חוזה. הקריטריונים בברצלונה הם: מציאת חלוץ שתהיה לו טכניקה טובה הנדרשת לשחק בבארסה. השחקנים אחריהם בארסה עוקבת הם כשישטוף פיונטק (גנואה), ניקולא פפה (ליל), מקסי גומס (סלטה ויגו), לוקה יוביץ' (פרנרפוקט), טימו ורנר (לייפציג). אחד מהם אמור להצטרף בקיץ, אבל גם ריאל מדריד עוקבת אחרי כמה מהם מה שעשוי לעכב את הרכישות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי