בלקמן: "מאושר לכבוש נגד ולנסיה, מצפה לנו משחק גדול בגומלין"

ניק בלקמן, ז'אן סילבן באבין
ניק בלקמן, ז'אן סילבן באבין | האתר הרשמי

אקס מכבי ת"א שכבש את ה-1:2 של חיחון נגד העטלפים, קיבל תשבחות מהתקשורת הספרדית: "היה לילה קר מאוד, אבל בלקמן חימם לכולם את הלב". באטשואי עלול לעזוב: "אנחנו צריכים מישהו שיבקיע שערים", מרסליניו

קבוצות: ולנסיה
(גודל טקסט)
ספורטינג חיחון הדהימה אתמול את ולנסיה עם ניצחון 1:2 במולינון במשחק הראשון בגביע המלך בשלב שמינית הגמר כאשר את שער הניצחון כבש לא אחר מאשר ניק בלקמן, חלוץ מכבי תל אביב בשנה שעברה, שנכנס כמחליף בדקה ה-78 וכבש אחרי דקה. חיחון מדורגת רק במקום ה-11 בליגה השנייה ורחוקה שמונה נקודות מהמקום שמוליך לפלייאוף העלייה. האנגלי שמושאל מדרבי קאונטי עד כה כבש רק שער ליגה אחד בתשעה משחקים, אבל בתקשורת הספרדית קבעו שהוא כבש עד כה את שער העונה עבור חיחון.


המאמן חוסה אלברטו אמר בסיום: "הניצחון הזה הוא תודות למעורבות של כל הסגל. עכשיו הדבר החשוב מבחינתי יהיה לבחור את השחקנים הנכונים למשחק הבא נגד אלבסטה המדורגת שנייה. ההצטיינות של כמה שחקנים עשתה לי כאב ראש את מי לבחור למשחק הבא. אנחנו מנסים לשחק אותו דבר גם בליגה וגם בגביע. ההפסד לסראגוסה היה תאונה. אני חושב שהניצחון הגיע לנו".


גם בלם מכבי תל אביב בעונה החולפת ז'אן סילבן באבין המשחק לצידו בחיחון שיחק במשך 90 דקות והעביר ערב יציב. "היה לילה קר מאוד עם חמש מעלות בלבד, אבל בלקמן חימם לכולם את הלב", נכתב בתקשורת הספרדית. העיתון "סטאר" כתב שבלקמן הפך ל"סופר סאב" של חיחון.  חלוץ מכבי תל אביב לשעבר צייץ: "מאושר לכבוש נגד ולנסיה. מצפה לנו משחק גדול בגומלין במסטאיה אז בואו נעשה את זה".


Buenos días

⚪️⚪️#PuxaSportingpic.twitter.com/hKDrHxn5wW

— Nick Blackman (@nblackman89) January 9, 2019


מנגד ב"אס" ביקרו את ולנסיה שהציגה משחק חלש מאוד ומיצ'י באטשואי נבחר לאכזבת המשחק. המאמן מרסליניו אמר בסיום המשחק על באטושאי: "נגמרה לנו הסבלנות לגבי כמה שחקנים. אנחנו צריכים מישהו שיבקיע עבורנו את השערים". החלוץ הבלגי שמושאל מצ'לסי כנראה לא יחזור ללבוש את מדי ולנסיה פעם נוספת. "זו תהיה הפתעה אם באטשואי ישחק שוב", נכתב ב"מארקה".



יעזוב בינואר. מיצ'י באטשואי (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי