אובלק: "הפרמיירליג אטרקטיבית, רואה את עצמי עובר לשם"

יאן אובלק
יאן אובלק | Gettyimages

שוער אתלטיקו מדריד הבהיר כי בשלב זה הוא מתכוון להישאר: "הדרך הטובה ביותר לזכות בתארים היא להמשיך פה", אבל לא הסתיר את רצונו לשחק בליגה הטובה בעולם

(גודל טקסט)

"הליגה האנגלית מעניינת. היא אטרקטיבית ובשלב מסוים יכול להיות שארצה להיות חלק ממנה. אני יכול לראות את עצמי משחק שם, אבל אני לא יודע מתי. אולי בעונה הבאה, בעוד שנתיים או בעוד עשור". הציטוטים הנ"ל שייכים ללא אחר מאשר יאן אובלק, שוער אתלטיקו מדריד, שלאחרונה פורסם בתקשורת הספרדית שהוא רוצה לעזוב.

למרות זאת, אובלק מבהיר כי כרגע הוא רואה את עצמו באתלטיקו מדריד: "אני לא יכול להרחיב הרבה, אבל אמרתי כבר בקיץ שאני רוצה להישאר. לא דיברתי עם אף מועדון אחר כי החלטתי להישאר. הסוכן שלי מטפל בנושא הזה ונבנה כאן פרויקט טוב שאני רוצה להיות חלק ממנו. אני מאמין שהדרך הטובה ביותר לזכות בתארים היא להישאר פה".

אובלק שוב חזר והתייחס לעתידו: "הכל אפשרי. בכדורגל דברים יכולים להשתנות ביום אחד. זה בלתי אפשרי לומר שאתה הולך להישאר במועדון אחד שנים רבות כי אתה לא יכולה לדעת מה יוליד יום. בינואר אתה פה וביוני אתה כבר שם. דברים יכולים להשתנות במהירות".

הערב (חמישי ב-20:30, שידור ישיר בספורט2) אתלטיקו מדריד והשוער הסלובני שלה יתארחו אצל ג'ירונה במסגרת המשחק הראשון מבין שניים בשמינית גמר גביע המלך.


רואה את עצמו בפרמיירליג. יאן אובלק (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי