טוכל: "דמבלה ילד נחמד מאוד, אבל קצת משוגע"

עוסמאן דמבלה
עוסמאן דמבלה | AFP

מאמן פאריס סן ז'רמן, שאימן בעבר את הצרפתי בדורטמונד, התייחס לכישרון הצעיר: "אף פעם לא משעמם איתו". על יכולותיו אמר: "הוא יכול להגיע לכל רמה. הוא אמר לי שהוא רוצה להגיע לברצלונה ועכשיו הוא שם"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

למרות שכבש עשרה שערים ובישל עוד חמישה ב-23 משחקים במדי ברצלונה כל המסגרות, עוסמאן דמבלה ספג לא מעט ביקורות מתחילת העונה על השתלבותו בקבוצה ואורך חייו מחוץ למגרש. מי שיצא להגנתו הוא מאמן פאריס סן ז'רמן, תומאס טוכל, שאימן את הצרפתי הצעיר בבורוסיה דורטמונד, שאמר במסיבת העיתונאים לקראת משחק גביע הליגה הצרפתית נגד גנגאן הערב (רביעי, 22:05, שידור ישיר בספורט4).

"עוסמאן הוא שחקן מדהים ובאמת מוכשר", התייחס טוכל לאופיו של השחקן אותו אימן בעונת 2016/17 בשוורצגלבן. "יכולתי לצפות בכישורים המדהימים שלו בכל אימון. הוא גם אדם נפלא. הוא גם קצת משוגע. ילד נחמד מאוד, אבל קצת משוגע. הוא אוהב לצחוק אבל יודע גם לנהל שיחות רציניות. אף פעם לא משעמם איתו".

בנוסף, ממש כמו ליאו מסי שאמר זאת לפני שבועיים, טען המאמן שלמעשה הכל תלוי בדמבלה עצמו: "אם הוא מספיק ממוקד, הוא יכול להגיע לכל רמה. כשדיברתי איתו בפעם הראשונה, הוא אמר לי שהוא רוצה לשחק בברצלונה, איפה שהוא עכשיו. זה אומר שהוא יכול להגיע לכל רמה, אבל צריך להישאר ממוקד ולהשתפר בכל יום. הוא היה מאוד מוכשר באימונים והשתמש בשתי הרגליים שלו. הוא ילד טוב, הייתה לי שנה טובה איתו".


טוכל עם דמבלה בימים המשותפים בדורטמונד (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי