דיווח: פרנקי דה יונג אמר כן לברצלונה, שמחפשת גם חלוץ

פרנקי דה יונג
פרנקי דה יונג | Gettyimages

ב"מונדו דפורטיבו" נכתב שהקשר ההולנדי הבהיר לראשי אייאקס כי הוא בחר באלופת ספרד. ואלוורדה רוצה להתחזק גם בחוד. במועדון קיים מתח בנושא צירופו של אדריאן ראביו, שלמרות הדיווחים, עדיין לא סיכם סופית

(גודל טקסט)
ב"מונדו דפורטיבו" פרוסם הבוקר (חמישי): "פרנקי דה יונג אמר כן לברצלונה". לפי העיתון, הקשר הבהיר לראשי אייאקס כי הוא בחר באלופת ספרד ולא בפאריס סן ז'רמן, יובנטוס או מנצ'סטר סיטי, והוא סגר לחמש שנים בקטאלוניה. ההולנדים לא יעלו את מחירו מעבר ל-75 מיליון יורו, והם רוצים לסגור את העסקה כמה שיותר מהר עם בארסה.


דה יונג חוזר עם אייאקס ממחנה האימונים בארה"ב בשבוע הבא, שבוע שיהיה קריטי לסגירת המו"מ שהחל כבר לפני שנה כאשר המנהל הספורטיבי הקודם של ברצלונה רוברטו פרננדס, החל לעקוב אחריו. גם באיירן מינכן רצתה בו אשתקד, ומשפחתו של ההולנדי בן ה-21 נעה בין כל הקבוצות כדי לבדוק איזה אופציה יותר מתאימה לו. לפי הדיווח, השחקן הודיע כבר לבארסה שהוא בוחר בה ושכרו כבר נקבע. בפ.ס.ז' הסכימו לשלם עבורו יותר, ונאסר אל חלאיפי עשה הכל כדי שיגיע לפאריס, אבל אייאקס הבהירה לו שדה יונג קובע להיכן ילך גם אם המחיר יהיה נמוך יותר.


Hola, aquí os dejamos la portada de este jueves #portada#deportehttps://t.co/p9NMxfgmvRpic.twitter.com/yXlwjwMBRE

— Mundo Deportivo (@mundodeportivo) 9 בינואר 2019


בברצלונה חוששים ורוצים להיות זהירים בנושא כדי לא לחזור על השגיאה של עסקת אנטואן גריזמן, שהיה סגור במועדון והחליט בסופו של דבר להישאר באתלטיקו מדריד. ג'וזף ברתומאו היה מעורב ישירות במו"מ וסיכם את הכל עם גריזמן, בבארסה אומרים שעסקה עם גריזמן נפלה בגלל שהיו יותר מדי דיבורים עליה בתקשורת והם מנסים לשמור כעת על פרופיל נמוך ככל האפשר. בסופו של דבר אתלטיקו שכנעה החלוץ שלה להישאר אחרי שהבטיחה לו שכר של 23 מיליון יורו לעונה.


המקרה של דה יונג שונה, כי לאייאקס אין אמצעים לשכנע אותו להישאר בקבוצה. הוא רוצה להתקדם לליגה בכירה וקבוצה שכולם כמעט רוצים לשחק בה. בבארסה חוששים שעדיין קבוצות גדולות אחרות ינסו לפתות את הקשר ולכן רוצים להחתימו על חוזה לקיץ הבא עוד החודש או במקרה הכי גרוע בפברואר.



פרנקי דה יונג. בחר בברצלונה (Gettyimages)


בתוך כך, בברצלונה לא שוללים החתמת מספר 9 כבר החודש. ארנסטו ואלוורדה יודע שמוניר אל חדאדי יעזוב החודש, וללואיס סוארס יש בעיות בברכיים, כך שחלוץ מספר 9 עשוי להגיע, אבל לא שחקן עליו יצטרכו לשלם סכום כסף גדול.


בברצלונה מתוחים לגבי צירופו של אדריאן ראביו שעדיין לא סיכם בקבוצה סופית למרות הדיווחים. בעיתון "ספורט" דווח כי בבארסה דרושים מהקשר הצרפתי לסגור את חוזהו בקבוצה מיידית, אבל סוכנו נפגש כבר עם ארבע קבוצות שונות. במועדון לא מתכוונים להגדיל את ההצעה הכספית שלהם לשחקן (10 מיליון יורו לעונה ומענק חתימה דומה). ראביו כבר נתן את הסכמתו העקרונית להגיע לקטאלוניה, אבל סוכנו ואימו פועלים קצת אחרת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי