צפו בתקציר 1:3 לסביליה אצל אתלטיק בילבאו בשמינית הגמר

סביליה נגד בילבאו
סביליה נגד בילבאו | Gettyimages

גביע המלך: נוליטו כבש ראשון (6) והוסיף שני בישולים לאנדרה סילבה (53) ו-וויסאם בן יידר (77), מיקל סן חוזה רק איזן זמנית (49). בראשון הן ייפגשו שוב בסן ממס, הפעם במסגרת הליגה. ברביעי: הגומלין במאסטייה

(גודל טקסט)
סביליה, שהובסה אשתקד בגמר גביע המלך נגד ברצלונה, פתחה הערב (חמישי) את שלב שמינית הגמר ברגל ימין כשגברה על אתלטיק בילבאו 1:3 בסן ממן והשיגה מקדמה משמעותית לקראת הגומלין שיתקיים בעוד שישה ימיים במאסטייה. עוד קודם לכן, בראשון, הן ייפגשו שוב, הפעם במסגרת הליגה, ובשישה ימים הן ישחקו זו מול זו לא פחות משלוש פעמים.


האנדלוסים פתחו את המשחק בלחץ כבד על השער ונוליטו, המצטיין על כר הדשא, מצא את הרשת כעבור שש דקות אחרי בישול יפה של פרנקו ואסקס. בילבאו נראתה רע ולא היוותה יריב ראוי לעיני הקהל הביתי המאוכזב, אך הצליחה בכל זאת לאזן ארבע דקות בתוך המחצית השנייה מנגיחה של מייקל סן חוסה.


אלא שאז יתרונה האיכותי של סביליה בא ליד ביטוי גם מול השער והמשחק הוכרע. נוליטו, כבר אמרנו? הספרדי ניצל מרכז הגנה חלש של המארחת, הוסיף שני בישולים לאנדרה סילבה (53) ו-וויסאם בן יידר (77) וסידר 1:3 בדרך הבטוחה לרבע הגמר.


תוצאה נוספת

בטיס – ריאל סוסיאדד 0:0


2 – Nolito has provided two assists in a single all competition game away from home for the first time since playing in the Top 5 European Leagues. Barrameda pic.twitter.com/ggwRt1g62R

— OptaJose (@OptaJose) January 10, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי