11 תוצאות תיקו לוולנסיה המאכזבת, לגאנס ניצחה 0:1 את הוואסקה

יוסף אן נסירי עם אוסקר רודריגס
יוסף אן נסירי עם אוסקר רודריגס | אתר רשמי

העטלפים הובילו משער מאוחר של פארחו, אך סיימו רק ב-1:1 בבית נגד ויאדוליד. יוסף אן נסירי, חלוץ נבחרת מרוקו הצעירה, כבש (73) והעלה את קבוצתו למקום ה-16. ויאריאל הפסידה בבית 2:1 לחטאפה

קבוצות: לגאנס ולנסיה
(גודל טקסט)
המחזור ה-19 בליגה הספרדית נמשך הערב (שבת) עם ארבעה משחקים. במפגש המוקדם גברה לגאנס 0:1 על הוואסקה בקרב תחתית חשוב ומיד לאחר מכן ולנסיה המאכזבת סיימה רק ב-1:1 ביתי נגד ויאדוליד.


לגאנס – הוואסקה 0:1
יוסף אן נסירי, חלוץ נבחרת מרוקו הצעירה כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-73. בעקבות ניצחונה, עלתה לגאנס למקום ה-13 בטבלה הספרדית כשלה 19 נקודות, בעוד הוואסקה נותרה תקועה במקום האחרון עם 11 נקודות בלבד. 


ולנסיה – ויאדוליד 1:1

אחרי ההפסד לספורטינג חיחון בשמינית גמר גביע המלך, העונה האיומה של העטלפים נמשכה עם תיקו מספר 11 העונה בליגה ב-19 מחזורים. רודריגו מורנו החמיץ פנדל (55), אך דני פארחו תיקן ומצא את הרשת (71), אבל גם זה לא הספיק לוולנסיה, שספגה בדקה ה-82 מרגליו של רובן אלקראס. בעקבות התוצאה המארחת נותרה בחלק התחתון של הטבלה והיא לא רחוקה מהמקום שמוביל לירידת ליגה בסיום העונה.


ויאריאל – חטאפה 2:1
הצוללת הצהובה ממשיכה לשקוע והיא עמוק מתחת לקו האדום. הערב (שבת) היא רשמה עוד הפסד, 2:1 במשחק שבו אירחה את חטאפה. האורחים עלו ל-0:1 בדקה ה-52 אחרי שחורחה מולינה במהלך אישי נהדר, בעט מקצה הרחבה לפינה הימנית ופנימה. ויאריאל השוותה בדקה ה-75: קאבררה דחק מקרוב פנימה אחרי טעות קשה של הגנת האורחים. בדקה ה-89 נקבעה תוצאת המשחק, 1:2 לאורחים משער של אנחל רודריגס.


תוצאה נוספת

ג'ירונה – אלאבס 1:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי