סולארי: "המשחק שלנו היה עלוב, הכי חשוב שעלינו"

סנטיאגו סולארי
סנטיאגו סולארי | ריאל מדריד, רשמי

המאמן התייחס להפסד 1:0 ללגאנס בגביע המלך, וספג ביקורות על כך ששיחק עם איסקו כחלוץ מדומה. הקשר לא לחץ את ידו של הארגנטינאי כשהוחלף. נאצ'ו: "זו לא עונה נורמלית, אבל אנחנו עדיין בכל המסגרות"

קבוצות: לגאנס
(גודל טקסט)
ריאל מדריד אומנם עלתה אמש (רביעי) לרבע גמר "גביע המלך", אבל שוב מגמגמת אחרי הפסד 1:0 ללגאנס בחוץ, כשלמזלה ניצחון 0:3 במשחק הראשון בסנטיאגו ברנבאו הבטיח את העלייה לשלב הבא. עבור אלופת אירופה היה זה ההפסד העשירי העונה בכל המסגרות, שפל של 20 שנה שקרה לאחרונה בעונת 1998/99, אז צברה הקבוצה 68 נקודות בליגה שהספיקו לה כדי לסיים במקום השני, הודחה ברבע גמר ליגת האלופות ובחצי גמר הגביע הספרדי.


איסקו, שלא פתח באף משחק ליגה מאז מונה סנטיאגו סולארי למאמן, חזר להרכב של ריאל מדריד והוחלף בדקה ה-68 לאחר שלא הרשים. ב"מארקה" נכתב שההמאמן הארגנטינאי אשם בכך לא פחות מהקשר עצמו, בגלל שהציב אותו כחלוץ מזויף וציפה שיכבוש שערים וכאשר איסקו הוחלף, הוא לא לחץ את ידו המושטת של מאמנו. "הוא לא הפסיק לרוץ עם ובלי הכדור, אבל זה לא הספיק לסולארי", נכתב העיתון. גם מרסלו, שהייתה עליו ביקורת קשה עד כה, חזר לאחר שני משחקים בהם לא שיחק ולא הרשים עד כדי כך שלא קיבל ציון על משחקו בשני העיתונים של מדריד. שני השחקנים היחידים את הציון הכי גבוה במשחק השני העיתונים היו השוער קיילור נבאס ו-ויניסיוס ג'וניור הצעיר, ששוב זכה למחמאות.


סולארי, שאחרי ההפסד קיים מסיבת עיתונאים שערכה בדיוק 3 דקות ו-10 שניות אמר: "כל שחקן זקוק לדקות והם קיבלו את זה במשחק הזה. המשחק שלנו היה עלוב, אבל זכינו בשני המשחקים והכי חשוב שעלינו לרבע הגמר. כשמשהו לא עובד אתה חייב לעשות שינויים ועשינו את זה כשדני סבאיוס נכנס כמחליף. האם הרגשתי לרגע שהעלייה לשלב הבא בסכנה? לא. ברור שסבלנו כשלא היה לנו חלוץ מוכר בחוד, אבל מקווה מאוד שקארים בנזמה יהיה בסגל למשחק הבא בליגה נגד סביליה למרות שהאצבע שלו נשברה. שילמנו מחיר על כך שלא היה לנו חלוץ מוכר וזה ברור".



איסקו. לא לחץ את ידו של סולארי (Gettyimages)





הבלם נאצ'ו אמר אחרי המשחק: "זו לא עונה נורמלית בריאל מדריד, אבל אנחנו עדיין משחקים בכל המסגרות. אנחנו מאכזבים השנה ועושים תוצאות לא טובות, אבל אנחנו מרוצים שעלינו שלב. בריאל מדריד אנחנו רגילים לזכות בכל התארים. כאשר מגיע רצף כזה של הפסדים ברור שזה קשה לעכל, אבל הכי חשוב שעלינו שלב. המחצית הראשונה הייתה גרועה, אבל השתפרנו במחצית השנייה. אנחנו מרוצים מכך שהצעירים משחקים טוב ואנחנו רוצים לסיים את העונה לפחות כמו העונה שעברה, אבל יודעים שזה יהיה הפעם קשה".


הקשר הברזילאי קאסמירו הבטיח שהרעב והרצון של שחקני ריאל מדריד לנצח לא נפגע: "זה הפסד חיובי כי עלינו שלב. אנחנו יודעים שאין דבר כזה ניצחון קל. האם אנחנו עייפים מלנצח? זה מצחיק אותי. כל שחקן של ריאל מדריד עולה לכר הדשא רק לנצח. כולנו יודעים שאנחנו ברגע רע שעובר על המועדון, אבל עדיין אנחנו מתחרים בכל המסגרות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי