סולארי: "חשוב מאוד שבנזמה ישחק, יהיה מאוד קשה בלעדיו"

סנטיאגו סולארי
סנטיאגו סולארי | AFP

ריאל מדריד תארח במחזור הקרוב את סביליה שמתמודדת איתה על מקום בליגת האלופות. מאמן הבלאנקוס התייחס ליריבה ואמר: "מדובר בקבוצה מצוינת, חייבים להיות אינטנסיביים". קורטואה ישוב לשער, איסקו יפתח על הספסל

(גודל טקסט)

מחר (שבת, 17:15) יערך משחק מסקרן בין שתיים מהקבוצות שרוצות שנה הבאה לשחק בליגת האלופות. ריאל מדריד תארח את סביליה אחרי שבוע עמוס בו החתימה שלושה שחקנים ביניהם מואנס דאבור שיחזור בקיץ הקרוב.

סנטיאגו סולארי קיים מסיבת עיתונאים לפני המשחק ואמר כי למזלה של ריאל מדריד יש לה את שני השוערים הכי טובים בעולם. המאמן סירב לומר מי יהיה השוער שיפתח אחרי שקיילור נבאס גילה יכולת טובה כשהחליף אותו, אך מאוחר יותר במהלך היום, התברר שהשוער מקוסטה ריקה נפצע ולא יכלל משמע טיבו קורטואה שחזר מפציעה יהיה השוער הראשון.

נבאס סובל מפציעה ברגלו ולא ברור כמה זמן ייעדר. קיקו קאסיה לא נשאר בריאל מדריד ועבר ללידס, כך שייתכן שהשוער השני יהיה הבן של זידאן, לוקה. קארים בנזמה שפרק אצבע בידו הימנית ישחק עם מיתקן מיוחד בידו. לפי דיווח ב"מארקה" סולארי מנסה לשכנע את בנזמה לא לעבור ניתוח בידו מחשש שהוא יחמיץ כמה משחקים ולדחות את הניתוח למועמד מאוחר יותר.


חשוב לקבוצה. קארים בנזמה (AFP)

סולארי דיבר אל היריבה סביליה: "הם יתנו לנו פייט רציני כי מדובר בקבוצה מצוינת. חשוב מאוד שבנזמה ישחק בגלל שיש לו עונה מצוינת ובלעדיו יהיה לנו קשה מאוד בהתקפה". סולארי דיבר על כך שהוא רוצה לראות את כל הקבוצה נותנת מאתיים אחוז: "אנחנו חייבים אינטנסיביות של 90 דקות, תשוקה ומוטיבציה. הדבר הזה לא נתון אפילו למו"מ אם אנחנו רוצים לנצח את הקבוצות למעלה".

המארחת באה להתמודדות אחרי הפסד משפיל ללאגנס בגביע המלך 1:0 והפסד עשירי העונה דבר שלא קרה להם כבר 20 שנה. ריאל מדריד עלתה לשלב הבא בגלל שניצחה 0:3 במשחק הראשון, אבל אוהדיה הביעו מחאה נגד היכולת שהציגו השחקנים במשחק החוץ בלגאנס. סביר להניח שאיסקו שוב יירד לספסל ומרסלו יפנה מקום לסרחיו רגילון.

מאמן סביליה פבלו מאצ'ין וחבורתו ירצו להרשים את הרכש החדש שלהם, מונס דאבור הישראלי. האורחת מגיעה אחרי הפסד כפול לאתלטיק בילבאו בליגה ובגביע ותרצה אולי לחזור למסלול החיובי אותו הציגה מתחילת השנה, אבל הבעיה שהיא הפסידה 11 משחקים רצופים בסנטיאגו ברנבאו. הניצחון האחרון שלהם היה ב-2008 בתוצאה 3:4. הם ניצחו רק עוד פעמיים ב-19 השנים האחרונות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי