דיווח: מוראטה סגר באתלטיקו מדריד, סימאונה יאריך חוזה עד 2021

דייגו סימאונה
דייגו סימאונה | Gettyimages

ע"פ הדיווחים בספרד, החלוץ הספרדי יעזוב את צ'לסי ויושאל לקולצ'ונרוס עד לסיום העונה, משפחתו כבר מחכה לו במדריד. בנוסף הארגנטינאי יחתום עשר שנים במועדון ויהפוך למאמן השלישי בעל השכר הגבוה ביותר

(גודל טקסט)
התקשורת האנגלית והספרדית כאחד דיווחו הבוקר שאלברו מוראטה חוזר למדריד ויושאל  לאתלטיקו מדריד עד לסיום העונה. על פי הדיווח העסקה סגורה ומחכים כרגע רק להודעה רשמית. הוא חוזר לעיר בה נולד, אבל לא לקבוצה בה גדל ריאל מדריד אלא כמו שאומרים "חוצה את הכביש" לאתלטיקו מדריד שם דייגו סימאונה מחכה לו עם רצון גדול מאוד להחזיר את החלוץ המצוין לכושר אחרי שנה וחצי של סיוט בצ'לסי בה שיחק בליגה 47 משחקים במדי הבלוז וכבש 16 שערים.


צ'לסי שילמה עליו בקיץ 2017 סכום של 65 מיליון יורו, אבל הוא לא הצליח באף רגע להראות את היכולת הטובה שלו מריאל מדריד ויובה. הוא מושאל לאתלטיקו עם אופציה לרכישה בסיום העונה. סימאונה אפילו רוצה לראות את מוראטה משחק במדי אתלטיקו מדריד כבר בשבת נגד חטאפה. היום מוראטה צפוי עדיין להתאמן עם צ'לסי, אבל עורכי דינו כבר הכינו את כל החתימה. העיתונאי של "סקאי ספורט" ו"הגרדיין" פבריציו רומנו צייץ הבוקר שהעיסקה סגורה.


Morata from Chelsea to Átletico Madrid is a done deal. Confirmed. Here we go! ⚪️ #CFC#Atleti#transfers

— Fabrizio Romano (@FabrizioRomano) 21 בינואר 2019


בקיץ האחרון הודה מוראטה שהוא עובר טיפול פסיכולוגי אחרי האכזבה הגדולה שהיתה לו כשלא זומן לסגל המונדיאל. העונה אצל מאוריציו סארי כבש רק 5 שערי ליגה ב-16 משחקים ופתח רק ב-11. סארי שיחק משחקים רבים עם אדן הזאר כ-"9 מזויף" דבר שהעיד יותר מכל שהוא לא סומך על החלוץ הספרדי שהצליח דווקא כששיחק ביובנטוס.


מאתמול (יום ראשון) כל משפחתו של מוראטה כבר מחכה לו במדריד כולל אישתו אליס קמפלו ושני ילדיהם. אביו של השחקן קיבל את השלושה בשדה התעופה של בארחה ב-7:30 ביום ראשון בבוקר. באתלטיקו מתכוונים לשלוח את ניקולה קליניץ' וג'לסון מרטינז להשאלות כדי להוריד את עוגת השכר בקבוצה מאחר והם הגיעו תקרת השכר המותרת מבחינתם הפיירפליי הפיננסי בסך 293 מיליון יורו. באתלטיקו ידעו שהחתמת מוראטה שכבר סיכם בקבוצה תלויה בשלושה דברים: החתמת גונסלו היגוואין בצ'לסי והשאלת השניים לקבוצות אחרות. הדבר כבר בדרך להיעשות.



עשוי להרוויח 22 מליון יורו. דייגו סימאונה (Gettyimages)


בתוך כך, בעיתון "אס" פורסם שדייגו סימאונה יאריך את חוזהו באתלטיקו מדריד עד 2021. הוא היה חתום עד 2020 ולפי הפרסומים אחרי החתמת אלברו מוראטה תודיע אתלטיקו מדריד רשמית גם על הארכת החוזה לעונה נוספת. לפי העיתון גם משכורתו תגדל אחרי שהוא מרוויח כיום 22 מיליון יורו לעונה (המאמן השלישי בשכר שלו בעולם). באתלטיקו מרוצים מאוד ממנו העונה אחרי שהוא נשי בליגה ועלה לנוקאאוט באלופות וזאת למרות שהודח בגביע המלך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי