תפנית דרמטית: דה יונג בחר בברצלונה על פני פ.ס.ז'

פרנקי דה יונג
פרנקי דה יונג | Gettyimages

למרות שהיה בדרך הבטוחה לאלופת צרפת, במהלך הלילה פורסם שהקשר ההולנדי העדיף את ההצעה מהקבוצה הקטלאנית, שתשלם עבורו 90 מיליון יורו. בקאמפ נואו חוששים שהצרפתים ינסו לנקום

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)
תפנית דרמטית בסאגת פרנקי דה יונג. לפי דיווחים שהתפרסמו במהלך הלילה (בין שלישי לרביעי) על ידי אוריול דומנק, עיתונאי מוערך מאוד, ובהמשך גם ב"מונדו דפורטיבו" הקטלאני וב"טלחרף" ההולנדי, הקשר ההולנדי החליט לעבור לברצלונה, שהסכימה לשלם עבורו לאייאקס לא פחות מ-90 מיליון יורו והיום יטוס הנשיא גז'וזפ מריה ברתומאו לאמסטרדם כדי לסגור את העסקה.


כזכור, דה יונג כבר אמור היה לעבור לפאריס סן ז'רמן שהציעה לו שכר גבוה יותר והסכימה לשלם עבורו 80 מיליון יורו לעומת 75 מיליון יורו שברצלונה סיכמה עם הקבוצה ההולנדית, אבל אמש הפתיע סוכנו של השחקן ובישר כי הוא שינה דעתו והחליט לעבור לאלופת ספרד, שכאמור תשלם עליו 90 מיליון יורו. לפי מקורות נוספים, ברתומאו כבר שוחח עם הקשר, מה שאולי שכנע אותו לשנות דעתו ולחזור לתוכניות המקוריות, כשגם אביו של השחקן תמך בשיגיע לקטלוניה
.

היחסים בין ברצלונה לפ.ס.ז' לא טובים במיוחד בלשון המעטה, כשבשנים האחרונות הקטלונים ניסו לרכוש את הקשר האיטלקי מרקו וראטי שאף הצהיר על רצונו לעזוב בתקשורת, אך המועדון הצרפתי סירב בנחישות למכור ואולי כתגובה לכך, באותו קיץ נרכש ניימאר תמורת סעיף השחרור שלו שעמד על 222 מיליון יורו, שיא כל הזמנים. בנוסף, העובדה שלאחרונה אדריאן ראביו סירב להאריך את חוזהו כדי לעבור ללא תמורה לבארסה בתום העונה בוודאי לא תרמה ליחסים בין המועדונים.


כעת, בברצלונה חוששים שפאריס תנסה להתנקם בהם על ידי החתמת אחד מהכוכבים שלהם ולפי העיתון "אס", הנהלת בארסה תהיה בכוננות גבווה לקראת ניסיונות של פ.ס.ז' להזיק לה. החשש הוא שעוסמאן דמבלה, פיליפה קוטיניו, סמואל אומטיטי, איבץ ראקיטיץ' או מארק-אנדרה טר שטגן יהיו על הכוונת של אלופת צרפת, ובקאמפ נואו הוחלט שבמקרה של ניסיונות מצד פאריס לצרף אחד מהם, בארסה לא תנהל מו"מ ותדרוש לשלם את סעיף השחרור.


"DE JONG OK"

A Barcelona delegation will travel to Holland on Wednesday to definitively close the signing of Frenkie De Jong

**According to De Telegraaf, Barcelona made an offer of 90M for De Jong** pic.twitter.com/SYdWn5haRb

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) 23 בינואר 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי