המדיניות החדשה בברצלונה: מנוחה למסי, בוסקטס וסוארס

ליאו מסי
ליאו מסי | Gettyimages

לקראת הישורת האחרונה בליגה ובליגת האלופות, המאמן ארנסטו ואלוורדה מתכוון לספסל לעתים את השחקנים המשמעותיים בסגל, הערב ברבע גמר הגביע נגד סביליה רק האורוגוואי יתלבש (22:30, ישיר בספורט1)

(גודל טקסט)
המפגש שבמוקד רבע גמר גביע המלך הספרדי ייצא לדרך הערב (רביעי, 22:30, ישיר בספורט1), כאשר סביליה, עדיין ללא מואנס דאבור שיצטרף בעונה הבאה כידוע, תארח את ברצלונה נטולת ליאו מסי.


"הפרעוש" זכה למנוחה ונותר מחוץ לסגל של ארנסטו ואלוורדה, כך שיהיה זה משחק שני ברציפות שהוא לא פותח וזהו אירוע די נדיר, למעט משחקים בהם היה פצוע הכוכב. מסי לא פתח ב-1:3 על לגאנס בסוף השבוע, אבל עלה מהספסל במצב של 1:1 וכבש את שער הניצחון בתוספת הזמן. 


בספרד מנתחים את החלטתו של ואלוורדה ופה אחד הסכימו כלי התקשורת על כך שמאמן ברצלונה שינה את המדיניות עבור מסי. החלטתו היא שהקשר יוכל לנוח מעת לעת וכך הוא ישמור אליו לרגעי ההכרעה האמיתיים, כפי שעשה זינדין זידאן עם כריסטיאנו רונאלדו. ואלוורדה מודע לכך שבמסגרת הגביע יש גומלין ועל כן בחר לתת למסי מנוחה, כך שיוכל להגיע במיטבו למשחקי הליגה הקרובים ולליגת האלופות שתחזור בחודש הבא – ואם צריך גם לפתוח בגומלין הגביע מול האנדלוסים ובפעם המי יודע כמה לחלץ את ברצלונה, אם תמעד הערב. עבור סביליה זו אנחת רווחה של ממש, מכיוון שמסי הבקיע נגדם 32 שערים ב-35 משחקים. נתון בלתי נתפש.


בנוסף נטען כי ואלוורדה רוצה לעשות הכל כדי לזכות השנה באלופות ועל כן מעניק מנוחה לארגנטיני, כמו גם לסרחיו בוסקטס. נכתב כי גם לואיס סוארס יזכה למנוחה בקרוב. הופעת בכורה צפוי לערוך קווין פרינס בואטנג, שרק צורף אתמול מסאסואולו אבל נכלל בסגל למשחק. הוא יהיה הגנאי הראשון שישחק בתולדות ברצלונה.

@KPBofficialpic.twitter.com/ZFNKnmYLYS

— FC Barcelona (@FCBarcelona) January 23, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי