חלון ההעברות: מוראטה יעבור בדיקות באתלטיקו, ברצלונה תוותר על ראביו

אלברו מוראטה
אלברו מוראטה | AFP

חלוצה של צ'לסי יושאל לקולצ'ונרוס, שמעוניינת להחתימו במקום ניקולה קליניץ', אלופת ספרד ככל הנראה תוותר על הצרפתי בשל החתמת דה יונג. ג'ון אובי מיקל חזר לאנגליה, פיונטק הוצג רשמית במילאן

(גודל טקסט)
חלון ההעברות בכדורגל האירופי נפתח לפני מספר ימים ויסתיים בסוף החודש, והתקשורת העולמית כבר רועשת וגועשת בנוגע לעסקאות המתבשלות. ספורט1 מביא לכם את כל הספקולציות החמות, השמועות המרעישות וההחתמות שבדרך.


רשמי 


* כשישטוף פיונטק הוצג רשמית במילאן לראשונה עם המדים של הקבוצה אחרי שחתם בקבוצה אתמול בלילה. המועדון שילם עליו לגנואה 35 מיליון יורו.


* חלוץ א.א.ק אתונה יורגוס יאקומאקיס, שהיה מועמד להצטרף למכבי תל אביב בחודש ינואר, עבר בהשאלה ל- OFI כרתים עד סיום העונה.


Δανεισμός Γιώργου Γιακουμάκη στον ΟΦΗhttps://t.co/D6tRTWpBw0

— AEK F.C. (@AEK_FC_OFFICIAL) January 24, 2019


* מידלסברו החתימה את ג'ון אובי מיקל הניגרי, קשרה של צ'לסי בן לשעבר בן ה-31. מיקל שיחק 249 משחקים בפרמיירליג והוא הגיע לחזק את הקבוצה בצ'מפיונשיפ. שיחק לאחרונה בטיינג'ין טדה הסינית.


We're delighted to announced the signing of John Obi Mikel ✍️

Welcome to #Boro, @mikel_john_obi! ⚪️

Full story ➡️ https://t.co/kJGtoXROeQ#UTBpic.twitter.com/liu1RPyufd

— Middlesbrough FC (@Boro) 24 בינואר 2019


* פדריקו ויויאני קשר ספאל עבר לפרוזינונה. מעבר בתחתית של הליגה.


✍️ Federico #Viviani è un nuovo calciatore del #FrosinoneCalcio#welcomeviviani
➡️ https://t.co/1GpU9Ksd57pic.twitter.com/DuvOnfs8FK

— Frosinone Calcio (@Frosinone1928) 24 בינואר 2019


* יוהאן גורקוף הקשר בן ה-32 שלפני כעשור סומן כאחד השחקנים הטובים כדורגל האירופי עד שנקלע לסדרת פציעות, חטף מפלה נוספת כאשר שוחרר מדיז'ון אחרי שמונה הופעות שבהן שיחק 126 דקות משחק בלבד. הוא לא שיחק מאז אוקטובר וייתכן שיפרוש.


OFFICIEL : Résiliation de contrat pour Yoann #Gourcuff

Communiqué officiel ➡️ https://t.co/CI4UJuiUGx#DFCOpic.twitter.com/siLFLjeEog

— Dijon FCO (@DFCO_Officiel) January 23, 2019


שמועות
* קשר צ'לסי ויקטור מוזס, נחת בטורקיה על מנת לחתום בפנרבחצ'ה בהשאלה. מועדון הפער הטורקי מסובך העונה בתחתית והוא נמצא בסכנת ירידה.


* לפי "פראנס פוטבול" העברת פרנקי דה יונג מאייאקס לברצלונה עשויה ליצור מצב שהם יוותרו על אדריאן ראביו שהיה אמור לעבור אליהם מכווין שהוא משחק באותה משבצת וכעת הצרפתי מועמד לטוטנהאם. הוא דחה את התרנגולים השנה בטענה שהוא מחפש קבוצה טובה יותר.


* בעיתון האיטלקי "אל מטינו" נטען שקאלידו קוליבאלי עשוי לחתום בקרוב בפאריס סן ז'רמן למרות שמנצ'סטר יונייטד וצ'לסי רצו אותו.


* אברטון וגנואה מעוניינות לשאול את מישי באטושאיי, אבל צ'לסי מעדיפה למכור אותו להכניס קצת מזומנים לקופתה.



ברצלונה עשוי לוותר על אדריאן ראביו (Gettyimages)


* נשיא ריאל מדריד לשעבר רמון קלדרון התראיין ל"בילד" ונשאל על עתידו של חמאס רודריגס. הוא אמר: "בקיץ יהיו הרבה שינויים ויש שמועות גם על כך שז'וזה מוריניו יחזור לבלאנקוס. אם זה יקרה הוא לא ירצה שחמאס יחזור לקבוצה". בעיתון "מארקה" ציינו שלפי המידע שלהם מוריניו לא יגיע.


* האתר של ג'יאנלוקה די מארציו פרסם שניוקאסל סיכמה על החתמת ג'ורדן לוקאקו אח של חלוץ מנצ'סטר יונייטד ששיחק בלאציו. המגן השמאלי פתח רק במשחק אחד בלאציו ויושאל עם אופציה לרכישה. 


*אמרה מור, קשר סלטה ויגו שהגיע מדורטמונד תמורת 14 מיליון יורו יעזוב את הקבוצה אחרי שלא התאקלם.


* ולנסיה תתרכז בשמונה הימים הקרובים עד סיום חלון ההעברות בהחתמת חאבייר הרננדס (המוכנה צ'יצ'אריטו) חלוץ ווסטהאם שרוצה לעזוב. 



* המנהל המקצועי של פיינורד, מרטין ואן חיל, אמר בהולנד כי מאמן פיינורד ג'ובאני ואן ברונקהורסט יעזוב בסוף העונה: "הוא עשה עבודה טובה, אבל רצה לעזוב בעצמו כי לדבריו יש לו מטרות אחרות".


* אלברו מוראטה המריא לספרד לבדיקות רפואיות באלתטיקו מדריד לקראת השאלתו בקבוצה מצ'לסי. כרגע יש בעיה בקבוצה להשאיל את ניקולה קליניץ' שרוצה להישאר בטענה שהוא מרגיש טוב בקולצ'ונרוס. לפי תוכנית הטלוויזיה "אל לאוגורו" באתלטיקו יש תוכנית אחרת למכור את ג'ונתן קסטרו אוטו הידוע יותר בשם ג'וני לוולבס, אליה הוא מושאל ובכסף שתקבל יתאפשר לקבוצה להשלים את עסקת מוראטה.


* ברדיו מונטה קרלו נטען כי תיירי הנרי עלול להיות מפוטר ממונאקו אחרי שלא הצליח להוציא את הקבוצה מהתחתית. המחליף שלו? לאונרדו ז'רדים שפוטר קודם לכן.



מעמדו בסכנה. תיירי הנרי (AFP) 


* "דיילי מייל" טוען שמנצ'סטר יונייטד רוצה את פול מיטשל שעבד כסקאוט הראשי של סאות'המפטון וטוטנהאם עם מאוריסיו פוצ'טינו וכיום בלייפציג. אם יתמנה זה עשוי להתפרש כרמז נוסף שפוצ'טינו מתקרב ליונייטד.


* דניס סוארס עלול להיות מוקפא על ידי ברצלונה אם לא יסכים להיות מושאל לקבוצה אחרת כפי שדורשים ממנו, כך פורסם בתוכנית "אל לאוגורו". סביליה ובטיס הציעו כל אחת 20 מיליון יורו לרכוש אותו.


* יובנטוס אולי לא השתתפה בחגיגות חלון ההעברות הנוכחי, אבל לפי "גאזטה דלו ספורט" היא החליטה בקיץ הקרוב להסתער על הכוכבים הכי גדולים שיהיו למכירה בשוק ובהם פול פוגבה (לא מוותרים למרות שהוא מרוצה במנצ'סטר יונייטד), איסקו, לוקה מודריץ' וסרגי מילינקוביץ'-סאביץ'.



עלול להיות מוקפא מברצלונה. דניס סוארס (Gettyimages)


* לפי ה"מירור" טוטנהאם מובילה שורה של קבוצות בפרמיירליג שרוצות את ג'ק קלארק שחקן האגף של לידס בן ה-18. הצעה של יונייטד לרכוש אותו ב-13 מיליון ליש"ט נדחתה. נכון לעכשיו בלידס טוענים שהוא לא למכירה. סוכנו של השחקן הוא איאן הארט שחקן לידס לשעבר שכרגע משתף פעולה עם קבוצת האם. גם מנצ'סטר סיטי, קריסטל פאלאס וסאות'המפטון הביעו בו עניין.


* כדורגלן טורקי בן 15 עומר פרוק בואיז על הכוונת של ליברפול, מנצ'סטר סיטי ויונייטד, צ'לסי ואסטון וילה לפי ה"סאן". הוא חלוץ פנרבחצ'ה וכבש צמד בגמר טורניר נוער בטורקיה לשם נשלחו סקאוטים של כל הקבוצות.


* לאנדרו פארדס קשר זניט סט. פטרסבורג נצפה בפאריס ולפי כמה ידיעות ייתכן שהוא יחתום באלופת צרפת ולא בצ'לסי. פ.ס.ז' תשלם עליו 35 מיליון ליש"ט.


* לפי ג'יאנלוקה די מאריו, מגן סאות'המפטון סדריק סוארס בדרכו לאינטר.



יחזק את מרכז השדה של אלופת צרפת. ליאנדרו פארדס (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי