בנזמה: "אני חלוץ מספר 9 עם נשמה של 10". ראמוס ייבדק

קארים בנזמה
קארים בנזמה | AFP

בריאל מדריד חגגו את ה-2:4 על אספניול ובעיקר את היכולת הגבוהה של החלוץ שכבש צמד: "הוא הכי טוב בעולם בתפקידו", פירגן לוקאס ואסקס. סולארי על פציעת הקפטן: "מקווה שזו מכה קטנה"

(גודל טקסט)
ריאל מדריד אולי התעוררה קצת מאוחר מדי בכל הקשור לריצה לאליפות, אבל היא מתחילה לאותת שהיא חוזרת בגדול אחרי ניצחון חוץ על אספניול 2:4. ב"מארקה" נכתב שקארים בנזמה הדליק את הבלאנקוס עם שני שערים נוצצים, יחד עם שער נגיחה של סרחיו ראמוס וגם גארת' בייל חזר אחרי 24 ימים והצטרף לחגיגה לאחר שנכנס כמחליף.


לפי התקשורת בבירת ספרד, בנזמה רשם משחק מושלם לראשונה מזה זמן רב. יש לו כבר 12 שערים העונה בכל המסגרות, כאשר רק בייל מקדים אותו בקבוצה עם 14. הצרפתי אמר בסיום: "אנשים מבקשים מחלוצים לכבוש שערים, אבל אני חושב שאני חלוץ מספר 9 עם נשמה של מספר 10. לא יודע אם זה היה המשחק הכי טוב שלי העונה, אבל בכל משחק אני רוצה לעשות יותר ולגרום לדברים יפים שיקרו. גם לכבוש, גם לבשל וגם לעשות בעצם הכל".


בנזמה הזכיר לעיתונאים שהוא משחק עם אצבע שבורה, אותה הראה לעיתונאים והדגיש: "בקבוצה הזאת צריך להקריב". בנזמה כבר כבש 208 שערים בריאל מדריד ועבר את הוגו סאנצ'ס (207) ברשימת הכובשים של כל הזמנים. לבנזמה יש כבר בדיוק 300 שערים בכל הקבוצות בהן שיחק בקריירה ובכל המסגרות. "מארקה" העניק את שער העיתון לבנזמה עם הכותרת: "בנזמה הקוסם". בעיתון "אס" נכתב בשער: "בנזמה בגרסה הכי טובה שלו", והוענק לו הציון 4 הנחשב לנדיר יחסית.


#LaPortada 'El mago Karim' pic.twitter.com/vT32LTsyfV

— MARCA (@marca) 27 בינואר 2019


ריאל מדריד איימה 16 פעמים על השער, מתוכם תשע בעיטות למסגרת –  נתונים שמזכירים את הקבוצה המצליחה שכמעט לא זכינו לראות העונה. המאמן סנטיאגו סולארי שיבח אף הוא את בנזמה: "בטוח שאת ההופעה של בנזמה אהבו לראות לא רק אוהדי ריאל מדריד, אלא כל מי שאוהב לשחק כדורגל. אני לא מכיר חלוצים יותר נדיבים ממנו במשחקו. הוא הופך את החברים שלו לשחקנים טובים יותר ותמיד מעריכים את המאמצים שלו. הקבוצה עובדת ביחד טוב כבר זמן מה. בשלושת המשחקים האחרונים שיחקנו טוב בהתקפה".


לוקאס ואסקס קצת נסחף אולי, אבל פירגן בענק לבנזמה כשאמר: "הוא מספר 9 הכי טוב בעולם. הוא כובש, עובד קשה, מבשל, מחבר בין השחקנים עם מסירות. פשוט נפלא לשחק איתו. דברים עובדים טוב והאינטנסיביות במשחק שלנו היא הסיבה להצלחה. עוד לא איבדנו תקווה לגבי האליפות. נילחם עד הסוף ונראה מה יקרה, אפילו שברצלונה יש יתרון של 10 נקודות".


ויניסיוס ג'וניור
שרשם נגיעה גאונית בשער השלישי אמר בסיום: "אני שחקן קבוע בהרכב? כל מה שאני רוצה זה לתרום לריאל מדריד. הגעתי רק העונה ובגיל צעיר אז אני מעריך כל משחק בו אני משחק. אנחנו צריכים לשחק כך גם באלופות. אנחנו אופטימיים. גארת' בייל חזר וגם מרקו אסנסיו יחזור. איתם הקבוצה תהיה טובה יותר. אנחנו רוצים לנצח את כל המשחקים שנותרו לנו עד למשחק הראשון באלופות. התחלנו טוב את 2019 ואני מקווה שנמשיך ככה". 


PORTADA de AS (28/01/2019): "Inmejorable Benzema" https://t.co/qOdSZvrihC

— El Bernabéu (@elbernabeucom) 27 בינואר 2019


סרחיו ראמוס שכבש את שערו החמישי העונה וה-50 בסך הכל, הוחלף בגלל פציעה בברכו במחצית על ידי נאצ'ו ולאחר מכן רפאל וראן הורחק, כך שלבלאנקוס הולכת להיות בעיה קטנה בהגנה. סולארי אמר על הפציעה: "אנחנו מקווים שזו רק מכה קטנה ושהוא יוכל לשחק נגד ג'ירונה בגביע ונגד אלאבס בליגה, אבל הוא ייבדק היום (שני) על ידי הרופאים ונדע יותר". במשחק נגד אלאבס בליגה הבלאנקוס יכולים להיות בלי שלושה שחקני הגנה קבועים: ראמוס הפצוע, וראן המורחק ודני קרבחאל שספג צהוב חמישי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי