סולארי: "פפ השמיט בכוונה את השם של ריאל מדריד"

סנטיאגו סולארי
סנטיאגו סולארי | AFP

מאמן אלופת אירופה התייחס במסיבת העיתונאים לקראת הגומלין בגביע המלך נגד ג'ירונה (חמישי, 22:30, שידור ישיר בספורט4) לדבריו של גווארדיולה: "לא אתווכח איתו, ריאל מדריד הוא המועדון הכי טוב בעולם"

(גודל טקסט)

מאמן ריאל מדריד סנטיאגו סולארי דיבר במסיבת העיתונאים לקראת הגומלין ברבע גמר גביע המלך מחר (חמישי, 22:30, שידור ישיר בספורט4) נגד ג'ירונה, לאחר שקבוצתו ניצחה בשבוע שעבר במשחק הראשון בברנבאו 2:4. המאמן נשאל על כך שפפ גווארדיולה לא כלל את ריאל מדריד במועמדות לזכייה בליגת האלופות ואמר שברצלונה, יובנטוס ובאיירן מינכן הן שלושת הקבוצות הגדולות שצריך לחקות אותן. סולארי תקף: "הוא הוריד את השם של ריאל מדריד בכוונה, אבל לא אתווכח איתו. ריאל מדריד הוא המועדון הכי טוב בעולם בעשור האחרון ויותר, ובטוח שגם בהיסטוריה של הכדורגל העולמי. אנחנו לא מזלזלים באף אחד".

עלייה לחצי גמר גביע המלך: "אם נעבור את ג'ירונה ונשחק בשלושה מפעלים על זכייה בתארים זה רק בגלל שהשחקנים נותנים את הכל על המגרש ומשחקים באינטנסיביות גדולה".

האם גארת' בייל יפתח או ויניסיוס ג'וניור: "הם תמיד עוזרים בכל משחק. יש לנו עוד הרבה משחקים והחדשות הנפלאות שחוץ מחסוס ואייחו כולם כשירים כעת כולל מרקו אסנסיו. אנחנו מאושרים מההתקדמות של ויניסיוס. אנחנו קבוצה מצוינת וכמעט כולם חזרו לעבודה וזה יעשה אותנו יותר תחרותיים, פחדנו שראמוס ייעדר אבל היה לנו מזל, הוא התאושש וחזר לאימונים כרגיל".

המשחק נגד ג'ירונה: "יהיה מסובך כי אין משחקים קלים. יש לנו יתרון של שני שערים עליהם, אבל נתייחס לגומלין בשיא הרצינות".


סנטיאגו סולארי. "אנחנו לא מזלזלים באף אחד" (AFP)

מרסלו ואיסקו שלא זוכים לדקות בהרכב, ועל קיילור נבאס: "המטרה היא שכל שחקן יהיה בשיאו, יתאמן הכי חזק ובאשר למשחק עצמו זו ההחלטה של המאמן. אנחנו רוצים שהם יהיו מוכנים להיכנס בכל רגע למשחק והם יתאמצו להיות טובים יותר כי זה גם יעשה אותנו טובים יותר. נבאס יכול לשחק, אבל לא אומר עכשיו את ההרכב שלי".

חלון ההעברות בינואר: "יש לנו סגל נפלא. נילחם בכל החזיתות, הרבה שחקנים רק חזרו עכשיו מפציעות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי