ליאו מסי: "אנחנו רוצים לזכות בכל התארים, לא נוותר"

ליאו מסי, פיליפה קוטיניו, סרג'י רוברטו
ליאו מסי, פיליפה קוטיניו, סרג'י רוברטו | Gettyimages

בברצלונה התמוגגו מה-1:6 על סביליה בדרך לחצי גמר גביע המלך ונזכרו ברמונטדה על פ.ס.ז' בליגת האלופות. וגם: ההופעה המחשמלת של ארתור

קבוצות: סביליה
(גודל טקסט)
ברצלונה שיחקה לראשונה העונה עם הגב לקיר מול סביליה. אחרי הפסד 2:0 במשחק הראשון ברבע הגמר אולי היו כאלה שחששו מהדחה מוקדמת מהגביע, אבל ליאו מסי חזר לשחק אחרי שלא שותף במשחק הראשון ויושבי קאמפ נואו ומיליוני צופים ברחבה העולם זכו לחגיגה של כדורגל עם ניצחון ענק, 1:6 שהעלה את בארסה לחצי הגמר ואותת לכולן שבקטאלוניה רוצים לזכות בדאבל.


"אולה!", הייתה הכותרת של "מונדו דפורטיבו": "עוד לילה קסום של כדורגל עבור ברצלונה, שעלתה לחצי הגמר בגביע המלך בפעם התשיעית ברציפות". כמובן שהתוצאה הזכירה לכולם את ה-1:6 הגדול על פאריס סן ז'רמן, הרי שמדובר בעוד רמונטדה מוצלחת בה ברצלונה הייתה צריכה לחזור מפיגור במשחק הראשון, רק שכאן חסרה הדרמה. בברצלונה, למרות הכל, התאכזבו מכך שכ-40 אלף מושבים באצטדיון נותרו מיותמים, חרף בקשות שחקני הקבוצה שהקהל יגיע לתמוך בניסיון להשלים קאמבק – שבוצע גם לעיני קצת יותר מחצי איצטדיון.


Portadas @sport & @mundodeportivo | Jueves 31 de Enero pic.twitter.com/LuQE5i5D3C

— Noticias Barça (@news_viscabarca) 31 בינואר 2019


ב"מארקה" נכתב שהפנדל בתחילת המשחק על ליאו מסי לא היה צריך להישרק ("זה היה נראה שמסי נפל לבד), ובסיום נשאל על כך פיליפה קוטיניו שהתכבד לבעוט ולקבוע 0:1 מהיר בדרך לצמד במשחק: "הפנדל בא לי באופן טבעי. תודה למסי שנתן לי לבעוט. זה היה טוב עבור הביטחון שלי ועבור הקבוצה. ידענו שכדי לנצח את סביליה ולעבור אותם נצטרך לכבוש כבר בפתיחה וזה היה שער חשוב מאוד מהבחינה הזאת". בתקשורת גם החמיאו רבות לארתור הברזילאי, עליו נכתב: "שימו לב אליו. הוא הולך להיות כוכב ענק בברצלונה. הופעה מחשמלת שלו". 


ליאו מסי סיים את המשחק עם שערו ה-50 במסגרת הגביע והוא מדורג שישי בטבלת כובשי הגביע בכל הזמנים, אותה מוביל תלמו סארה עם 81 כיבושים. "אנחנו רוצים לנצח בהכל", אמר בסיום "הפרעוש", "אם יש לנו סיכוי לזכות בתחרות, אנחנו לא מוותרים. הקבוצה הזו רוצה להילחם בהכל, כמו בכל שנה. להיות בברצלונה פירושו לנסות לזכות בהכל. זה לא היה קל כמו שהתוצאה מראה כי לסביליה היו הזדמנויות, אבל עצירת הפנדל של יאספר סילסן הייתה מכרעת". מסי כבש כבר 33 שערים נגד סביליה ב-35 משחקים, יותר מאשר נגד כל קבוצה אחרת.



מספרים אדירים נגד האנדלוסים. מסי (Gettyimages)


ארנסטו ואלוורדה שהואשם כאילו ויתר על הגביע במשחק הראשון נגד סביליה אמר: "גביע המלך תמיד מרגש אותנו. החלום שלנו הוא לזכות בכל התארים ואם לפעמים אני עושה שינויים בהרכב זה לא אומר שוויתרנו על תואר". 


איבן ראקיטיץ' ששיחק בסביליה ולא חגג את השער שכבש, הסביר: "אני לא כובש הרבה, אבל בכל פעם כשאני כובש זה נגד סביליה זה קצת מכאיב לי. שלחתי לנשיא בארסה ג'וזף ברטומאו בטקס הגאלה מסר שאולי יתחיל להזיז משהו עם חידוש החוזה שלי". 



כואב לו להכניע את האקסית. רקיטיץ' (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי