הבדיקות של מסי נדחו לשלישי, גם דמבלה בספק לקלאסיקו

מסי פציעה
מסי פציעה | Gettyimages

קפטן ברצלונה שנפצע נגד ולנסיה אמור היה להיבדק היום, אך הרופאים העדיפו לדחות זאת על מנת שהנפיחות תרד והוא עלול להחמיץ את חצי גמר הגביע ברביעי (22:30, ספורט1). הצרפתי לא התאמן עם הקבוצה וערך אימון אישי

(גודל טקסט)

אחרי שהגדילה במחזור האחרון את הפער מהמקום השני בעוד נקודה, למרות שסיימה בתיקו נגד ולנסיה, ברצלונה מתכוונת לקלאסיקו הלוהט נגד ריאל מדריד בקאמפ נואו, שייערך ביום רביעי הקרוב (21:50, שידור ישיר בספורט1) במסגרת המשחק הראשון של חצי גמר גביע המלך. לרוע מזלו של ארנסטו ואלוורדה, הוא עלול למשחק בלי שניים משחקני ההתקפה הבולטים של הקבוצה, ליאו מסי ועוסמאן דמבלה.

מסי, שנפצע במפשעה ב-20 הדקות האחרונות נגד ולנסיה מפגיעה של אנטוניו לאטו, לא לקח היום חלק באימון הקבוצה ונמצא בספק גדול למשחק נגד היריבה המרה. לפי "אס", הכוכב הארגנטינאי הגיע היום למתחם האימונים של הקבוצה כשהוא סובל מכאבים ואמור היה לעבור בדיקות רפואיות כדי לקבוע את חומרת הפגיעה, אך הרופאים העדיפו לדחות אותן למחר כדי שהנפיחות תרד.

בגזרת דמבלה, לפי כלי התקשורת בספרד, הצרפתי שנפצע ב-20 בינואר במשחק נגד לגאנס אומנם לא לקח חלק באימון הקבוצה, אך ערך אימון אישי. השחקן אומנם עשוי לחזור להתאמן מחר יחד עם חבריו, אך בנוסף לפציעה סבל בימים האחרונים מחום גבוה ומיעוט האימונים עלול להקשות עליו להשתלב לקראת הקלאסיקו.

למרות החיסורים, ואלוורדה יכול להתעודד מכך שתחתיו ברצלונה כבר פגשה את ריאל מדריד ללא מסי, והסתדרה לא רע בכלל. זה קרה במסגרת המחזור ה-10 ב"לה ליגה" ב-28 באוקטובר, וכמו ביום רביעי, גם אז המשחק התקיים בקאמפ נואו והסתיים ב-1:5 לבלאוגרנה. ללא הפרעוש הפצוע, לואיס סוארס כיכב עם שלושער, במה שהיה גם משחקו האחרון של ז'ולן לופטגי כמאמן אלופת אירופה.


מסי. ברצלונה תסתדר בלעדיו? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי