בייל: "אני וזידאן לא היינו החברים הכי טובים"

גארת' בייל, זינדין זידאן
גארת' בייל, זינדין זידאן | Gettyimages

כוכב ריאל מדריד על יחסיו עם מאמנו לשעבר: "לא דיברנו מאז הגמר. הייתה מערכת יחסים מקצועית". על השער הבלתי נשכח בגמר ליגת האלופות: "כעסתי שישבתי על הספסל, אולי בגלל זה כבשתי במספרת"

(גודל טקסט)
לקראת הקלאסיקו שייערך הערב (רביעי, 21:50, שידור ישיר בספורט1) בברצלונה במסגרת המשחק הראשון של חצי גמר הגביע הספרדי, פורסם במגזין האנגלי "FourFourTwo" ראיון עם גארת' בייל, שחשף שהוא ומאמנו לשעבר, זינדין זידאן, לא היו קרובים במיוחד ודיבר גם על הצמד הבלתי נשכח ב-1:3 על ליברפול בגמר ליגת האלופות האחרון.


יחסיו עם זינדין זידאן: "לא ידעתי שהוא עוזב את ריאל מדריד, לא דיברתי איתו מאז גמר ליגת האלופות. הייתה לנו מערכת יחסים טובה, אבל לא הייתי מגדיר אותנו כחברים הכי טובים. זאת הייתה בסך הכל מערכת יחסית מקצועית".


העובדה שנכנס רק כמחליף בגמר בקייב: "הרגשתי מתוסכל כי שיחקתי טוב מאז שחזרתי מהפציעה. בסוף המשחק אמרתי לעצמי שאם היה צריך לחכות את כל הזמן הזה, להיכנס לחצי שעה ובסוף לחזור עם הגביע בידיים, זה היה שווה את זה".


Gareth Bale: "Zidane didn't talk to me about my goals against Liverpool in the Champions League Final. We haven't spoken since he left. Our relationship was good, I wouldn't say that we were best mates but it was just a normal professional relationship." [fourfourtwo] pic.twitter.com/piqPyybjIX

— SB (@Realmadridplace) 5 בפברואר 2019

על השער שלו במספרת: "ראיתי את השער שלי בגמר מול ליברפול יותר מתריסר פעמים ולא הרגשתי שהיה לי מה להוכיח. רציתי להוכיח לעצמי ולקבוצה שאני יכול. אם אתה משחק בכל גמר, אתה רוצה לחזור הבייתה עם הגביע ולא משנה איך. אם אתה צריך לחכות ל-30 הדקות האחרונות, אז שזה יהיה ככה. כשנכנסתי למגרש עוד כעסתי על כך שישבתי על הספסל ואולי בגלל זה עשיתי מה שעשיתי וכבשתי שער במספרת".



בייל והמספרת. בזכות הכעס (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי