צ'לסי תדרוש 200 מיליון יורו על הזאר, ריאל תציע כסף ושחקן

אדן הזאר
אדן הזאר | Gettyimages

לאחר שהקשר הבלגי אמר שכבר החליט על עתידו, באנגליה מדווחים כי הבלאנקוס יהיו מוכנים להעביר לבלוז את איסקו או אסנסיו שלא השתלבו היטב במערך של סולארי, ועוד יוסיפו תשלום בתמורה לכוכב

(גודל טקסט)

אדן הזאר אמר אתמול (שלישי) בראיון ל"רדיו מונטה קרלו", כי הוא כבר החליט על עתידו בעונה הבאה. בעקבות זאת, החלו להתעצם הידיעות שהוא כבר קיבל את ההחלטה לעבור לריאל מדריד, אבל ההחלטה שלו עדיין לא תגרום לצ'לסי למכור אותו אוטומטית לריאל מדריד. בעיתון "דיילי מייל" נכתב שריאל מדריד תהיה מוכנה לשלם עבורו בקיץ הקרוב לא יותר ממאה מיליון יורו.

יחד עם זאת, יש לריאל מדריד תוכנית איך להחתים את הבלגי והיא תשלוף שני קלפים. האחד הוא איסקו והשני הוא מרקו אסנסיו. הבלאנקוס סבורים שאחד מהשניים שלא השתלבו היטב במערך של סנטיאגו סולארי עד כה, יוכל להחליף את הזאר בצ'לסי. לפי התוכנית הם יציעו את אחד מהשניים לצ'לסי בתמורה לקשר הבלגי ועוד יוסיפו כסף.

בעיתון גם נטען שבצ'לסי לא חושבים בהיגיון. למרות שחוזהו של הזאר מסתיים 2020 ובקיץ הקרוב תישאר לו שנה אחת בחוזה, כשבינואר 2020 הוא יכול לחתום על חוזה בכל קבוצה שירצה ואף לעזוב בהעברה חופשית ללא תמורה, עדיין הבלוז לא מוכנים לשמוע על הצעה נמוכה מ-200 מליון יורו על השחקן.

לעומת זאת, באתר "גול.קום" פורסם שהזאר מקווה כי צ'לסי תיתן לו ללכת תמורת מאה מיליון יורו ולא תערים עליו קשיים. נציגיו של הבלגי לא זנחו את המו"מ עם צ'לסי במקרה שריאל מדריד לא תסכים להוציא סכום גבוה כל כך על הכוכב והם מקווים להפוך אותו לשחקן עם השכר הכי גבוה בקבוצה אם יישאר. אנגולו קאנטה מרוויח בצ'לסי 290 אלף יורו לשבוע, והזאר עשוי לעבור את ה-300 אלף יורו לשבוע אם ימשיך בבלוז.

אדן הזאר. יעבור בקיץ לריאל מדריד? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי