סולארי: "איסקו לא מקבל דקות? שחקן צריך לתת 100%"

סנטיאגו סולארי
סנטיאגו סולארי | AFP

מאמן ריאל מדריד התייחס לתלונותיו של הכוכב הספרדי על חוסר הקרדיט שהוא מקבל, במסיבת העיתונאים לקראת הדרבי נגד אתלטיקו. על ויניסיוס ובייל: "הם תמיד מחפשים לצאת קדימה. סימאונה? אני מכבד אותו"

(גודל טקסט)

כוכב ריאל מדריד איסקו בדרך לפיצוץ ענק עם המאמן סנטיאגו סולארי, ונראה שהוא אולי אפילו יצטרך לעזוב את הקבוצה בקיץ. לאחר שצייץ שהוא לא מקבל מספיק הזדמנויות בריאל מדריד, התייחס אליו סולארי היום (שישי) במסיבת העיתונאים לקראת המשחק נגד אתלטיקו מדריד מחר ב"וונדה מטרופוליטנו".

איסקו, כידוע, לא מרבה לקבל דקות מאז שסולארי מונה לתפקיד על הקווים לאחר פיטורי ז'ולן לופטגי ולפי הדיווחים השניים כמעט לא מדברים זה עם זה. איסקו השפיל את סולארי כאשר לא הסכים ללחוץ את ידו של המאמן לאחר ההפסד 3:0 לאייבר, בכעס על כך שלא פתח במשחק. כאשר סולארי נשאל על איסקו במסיבת העיתונאים הוא עקץ ורמז שאיסקו לא נתון הכל באימונים: "הג'וב של שחקן מקצוען הוא להתאמן ולתת 100% מעצמו", אמר. איסקו, אגב, נפצע באימון היום ולא ברור אם יהיה בכלל בסגל מחר.

סולארי נשאל גם האם מוראטה צריך לחגוג מול האקסית כשיבקיע, וענה: "לחגוג שער זה לא אומר שאתה לא מכבד את הקבוצה בה שיחקת בעבר".

סולארי.
סולארי. "לחגוג שער לא אומר שאתה לא מכבד את הקבוצה בה שיחקת" (AFP)

שיתוף הפעולה בין הברזילאי ויניסיוס וגארת' בייל: "הם משתפרים ביחד כל הזמן, כולנו יודעים מה הם יכולים לתת ואנחנו בטוחים ביכולות שלהם. הם נמרצים ורעבים, תמיד מחפשים לצאת קדימה".

על מאמן היריבה דייגו סימאונה: "אני מכבד מאוד את סימאונה, אנו מכירים הרבה שנים והוא אימן אותי, יש לו ניסיון רב והוא ברמה הגבוהה ביותר".

בנושא אחר, הקלאסיקו במסגרת הליגה שיתקיים אחרי הגומלין של גביע המלך ייערך ב-2 במרץ בשעה 21:45, כך הודיעה הנהלת ה"לה ליגה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי