מגן לבנאטה נעצר בחשד לסחיטה, איומים וחברות בארגון פשע‎

אנטואן גריזמן עם טונו גרסיה
אנטואן גריזמן עם טונו גרסיה | Gettyimages

שערורייה בספרד, כאשר שמו של טונו גרסיה נקשר בהאשמות חמורות יחד עם עוד שישה נוספים. במועדון גיבו את השחקן: "השחקן ראוי לכל הכבוד האפשרי, כאשר לא ברור אם הוא אשם"

(גודל טקסט)
פרשה חדשה בכדורגל הספרדי. המגן השמאלי של לבאנטה טונו גרסיה נעצר על ידי משטרת ספרד בחשד לסחיטה ואיומים, הלבנת כספים ואיומים יחד עם עוד שישה חשודים שמעורבים בפרשה. מעצרם של החשודים בפרשה הוארך לאחר שהם הובאו בפני שופט. על פי דיווחים בספרד, נראה שיש הוכחות חותכות לכך שהעצורים שייכים לארגון פשע וחקירה בעניין עדיין מתבצעת.


לבאנטה הודיעה שעד שלא תוכח אשמתו של השחקן היא מתייצבת מאחוריו ומאחורי משפחתו. הכדורגלן בן ה-29 משחק עונה רביעית בקבוצה ולפני כן שיחק בוויאריאל. "השחקן ראוי לכל הכבוד האפשרי במצב בו הוא נתון כאשר לא ברור אם הוא אשם ולא נודיע עוד הודעות פומביות בנושא", נאמר על ידי המועדון.


החבורה שנכנסה למאסר זמנית עד הודעה חדשה נאשמת בכך שביצעה ממה פשעים כולל השתייכות לארגון פשע ואיומים במוות על אנשים. באופן מוזר רק לפני שלושה ימים האריך השחקן את חוזהו בקבוצה עד 2023. "התמיכה של האוהדים בי נוגעת ללב ואתן את כל מה שיש לי עבור הקבוצה", אמר השחקן. המגן בן ה-29 כבש שער אחד. לבאנטה, שמדורגת במקום ה-11 בספרד, תתארח אצל אלאבס ביום שני.


LEVANTE left-back Tono Garcia has been arrested for alleged extortion and threats, among other charges.
The 29-year-old has been…https://t.co/yY7cfZzIzQpic.twitter.com/VD3RfHCWm9

— Networkofnews UK (@NetworkofnewsUK) 9 בפברואר 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי